חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לגבי רומא 2019

1. ה-פיצה הכי טובה באיטליה לשנת 2019!!!! את הפיצה הכרנו דרך מיכל (סעיף הבא) ואכן, אין עוררין, הצדקה מוחלטת לכך שהיא נבחרה למקום הראשון באיטליה, הפיצה של SEU, קיימים שני מיקומים אז חפשו seu pizza illuminati, אנחנו היינו בשוק האוכל בטרמיני.

2. סיור אוכל (בוקר) עם מיכל Michal Milrad Eatingtheworld – מעבר למקומות, מיכל מספרת על תרבות האוכל והשתייה ברומא וכן מראה את נקודת מבטה על החיים שם (כלכלית, בריאותית, השכלתית ועוד). חלק מהעצירות כללו – קפה, מאפה מקומי (ספוליאטלה – אמאל'ה!!!!!! ומריטוצו), טעימת גבינות/ממרחים/נקניקים בשוק קמפו די פיורי (המשך של השוק בסעיף 9), פיצות, קינוחים ועוד. מומלץ בחום!!! מיכל שולחת בסיום הסיור רשימת מקומות מומלצים ומעבר לכך, זמינה תמיד (!!!!) לשאלות על מיקומים והמלצות. תודה לך!

3. שוק אוכל TERMINI – גם אותו הכרנו דרך מיכל, רבים לא מכירים את הפנינה הזאת, לקרוא לה מבחינה קולינרית "שוק שרונה" יהיה מעליב אבל זה המקום (!!!!) שמאכלס בו הכל! טעים בטירוף. חזרנו לשם עוד פעמיים במיוחד.

4. ריזוטו הכי טעים EVER – מסעדה שמגישה רק (!) ריזוטו Risotteria melloti אשר נמצאת ב-Via della vetrina 12.

5. הסעות – השתמשנו בשירות של רומיו שהיה סבבה, 30 יורו לזוג. דבר קטן, בחזור הטיסה שלנו היתה ב-11:05 (אלעל) והאיסוף היה ב-07:30, הגענו ב-08:05 ובשעה 09:00 סימנו את הבידוק והיה המון זמן לשרוף. גם כאשר שאלנו מקומיים, אמרו לנו שעתיים לפני להיות שם זה מספיק אז למי שיש דרך אחרת (מונית שעולה סביבות 50 יורו או רכבת), ורוצה לישון/לטייל/לאכול עוד שעה, זה אפילו עדיף.

6. סלולרי – בחברת TIM (חפשו במפות), יש להביא דרכון (שימו לב, לא מוותרים על זה, הגענו בלי ולא נתנו לנו), 23 יורו שכוללים 30 ג'יגה גלישה, 300 דקות שיחות בינ"ל וכן שיחות מקומיות ללא הגבלה.

7. טיול בוותיקן ובקולסיאום – מוזיאון הוותיקן עצום (!) ולכן יש לקחת בחשבון שכניסה לשם תארך כ-4 שעות, בדיעבד הייתי הולך רק לפטרוס הקדוש אולם זה עניין של טעם. קולסיאום, קנינו את הכרטיס השולב שגם שם יכול לקחת שעות, בדיעבד הייתי קונה רק את הסיור לקולסיאום. שוב, הכל עניין של טעם ולכן ממליץ לעשות לפני זה בדיקה.

8. תהנו, לכו לאיבוד ברחובות

9. שאלות, בפרטי עם המלצות לממרחים ל-מ-ו-ת וגבינות שוות בטירוף, ואני שונא גבינות לאכול ככה סתם, רק שיש תנאי תנאי – על כל המלצה שתאהבו, תביאו איתכם לארץ בשבילי 2-3 ממרחים קטנים חחחח. מבטיח להעביר באותו הרגע תשלום!

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור