חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רומא – ללא תקציב גדול

סטודנטים / סטודנטיות? חיילים / חיילות? לא יודעים כמה כסף לקחת לטיול ברומא? טסים לרומא ומחפשים כיצד לחסוך את עלות הטיול ברומא? יש לנו עבורכם המלצות וטיפים חשובים וכן מספר מלונות זולים ברומא אך איכותיים וטובים. אז איך עושים את רומא ללא תקציב גדול?

אפשרי בהחלט לטייל ברומא מבלי לשבור תכנית חיסכון ..לא צריך לאכול במסעדות יוקרה ולא לעשות שופיניג מיותר ..האתרים הם במחירים סבירים , תחבורה ציבורית לא יקרה יחסית להשתדל ללכת הרבה בין מיקבצי אתרי התיירות שמורכזים די בתחום לא גדול , יש סופרמרקטים רבים בשכונות בהם ניתן להרכיב ארוחת צהריים וערב נחמדה מאוד , לאכול במסעדות קטנות שכונתיות ולא במלכודות תיירים ..הזמנת אתרים וכרטיסים דרך פס-רומא ..וכמובן למצא מלון וטיסה זולה זה הכרחי, והכל אפשרי !!!




טיסות דרך אתרי השוואות המחירים, כמו smart air וskipplagged, הוט וייר או סקייסקנר או קיווי הם בהחלט אופציה. לכו על טיסת לואו קוסט, זו טיסה ממש קצרה אין חשיבות גדולה מדי לכמה נוח יהיה הכסא. חשוב לשים לב למס' העצירות / קונקשנים (רומא זו טיסה קצרה ולכן רצוי לעשות בלי קונקשן). כמו כן, לשים לב לגדלי מזוודות בכדי לא לקבל קנס וכמובן לבדוק לפני רכישת הטיסה האם מותר לכם בכלל להביא מזוודה או שצריך להוסיף לזה כסף.
המחיר שתראי לא כולל מזוודה אבל אל תמהרי לקנות כרטיס משודרג עם שם מבטיח, תוסיפי מזוודה בתוספות כשאת עושה צ'ק אאוט ברכישה. כך תשלמי 25€ במקום 40, או רק 12€ אם מזוודה של עשר קילו ותיק גב שגם הוא יכול לשקול עד 10 קילו מספיקים לך.

לחצו כאן למציאת טיסה זולה לתאריכים שלכם!

מלונות דרך trivago או בוקינג. אם יש משהו שלמדתי בטיוליי הרבים בעלי התקציב הזעום זה שהמלון פשוט לא משנה! טסים כדי לראות את העולם לא כדי להתרשם מטיבם של ארבעת קירות החדר במלון, יפים ככל שיהיו. תסנני את תוצאות החיפוש בהתאם לצרכים שלך. מיקום טוב, מיטה נקייה מקלחת טובה וארוחת בוקר.

למציאת מבצעים במלונות:


Booking.com


מלונות מעולים בתקציב נמוך:

  • אם יש לכם תקציב לשלושה כוכבים בלבד. Hotel Imperiale יכנס לתקציב והוא על רחוב Vitorio Emanuelle איפה שצילמו את לה דולצ'ה ויטה, ליד הרד רוק קפה ומרחק 10 דקות הליכה ממזרקת טרווי. עוד אפשרות, נסה גם את Hotel Cavaleri Fori Imperiali, מלון שהייתי בו כמה פעמים, קרוב לקולוסיאום, שום דבר מפונפן אבל צוות אדיב ומאד נקי. להערכתי גם ישאיר לך עודף נחמד מהתקציב שציינת.
  • מלון Trevi Collection – מלון מצוין בלוקיישן מעולה ליד מזרקת טרווי
  • La Maison D'Art Spagna – לוקיישן מצוין! 5 דק' מהמדרגות הספרדיות, ממוקדם על שדרה מלאה בחנויות בתי קפה ומסעדות. החדרים הרגילים קטנים (יש אפשרות לשדרג לחדר גדול יותר בתוספת), לא רועש, נקי, הבחור בקבלה מקסים! נתן לנו המון המלצות על מסעדות והראה לנו במפה מקומות שווים לטיול. בקיצור המלון נותן מענה למי שמחפש מלון בלוקיישן מרכזי ובתקציב סביר.
  • River palace – מלון סופר מרכזי ומושלם מכל הבחינות.
  • קחו מלון ליד תחנת טרמיני, גם מרחק הליכה מהמרכז וגם תחסכו בנסיעות לטרמיני לטובת הנסיעה לפירנצה ולשדה. אני לקחתי את מלון b&b alexander צמוד לטרמיני. יש מלונות זולים באזור של טרמיני 🙂 השאלה היא אם מפריע לכם להיות קצת רחוקים ולהתנייד במטרו במקום לשלם יותר בשביל להיות במרכז (גם אנחנו באותו המצב אגב)
  • אם אתה מחפש בעיקר מקום נקי לישון בו ממליצה על my guest roma. מרחק של רבע שעה נסיעה באוטובוס מהמרכז…הבעלים היה מדהים,עזר לנו וישב איתנו עם מפה על כל המסלולים ומסביר בדיוק מה לראות ומתי. המקום נקי מאוד עם ארוחת בוקר סבירה. המחיר ממש זול והיה שווה!
  • ‏La Maison D'art המלון ממוקם במרכז רומא העתיקה, על שדירת החנויות. המלון קרוב להמון אתרי תיירות ובינהם : הפנתיאון , המדרגות הספרדיות, מזרקת טרווי, גני וילה בורגזה וכמובן שדירת חנויות בוטיק, מותגים, מסעדות, בתי קפה. במלון אין אפשרות להגיע עם רכב. חדרים קטנים אך מתאימים לזוג. רמת ניקיון גבוהה, wifi איכותי וצוות מלון אדיב ונחמד ביותר, מתן שירות מכל הלב! ממולץ ביותר!
  • Hotel Mondial, מיקום מאוד נוח – קרוב לטרמיני מאוד, קרוב לטרווי ועדיין שקט בערבים/לילות, מרחק הליכה מרוב המקומות המרכזיים ויש הרבה מסעדות וחנויות נוחות באיזור. התמונות בTrip Advisor אמינות. הצוות היה נחמד, החדרים בסיסיים, נוחים וטובים, ארוחת בוקר אירופאית קלאסית (לא לשומרי כשרות). בשביל המחיר הרגיש כמו תמורה טובה. ארוחת בוקר בעלות 8€ לאדם ליום, בנוסף משלמים 4.5-5€ מס עירוני לאדם ללילה.

רומא לזוג
לינה באזור הפנתאון , פיאצה נבונה, וטיפונת יותר מרוחקת הפיאצה והמדרגות הספרדיות.
הכל במרחק הליכה . באופן כללי הולכים המון ברומא.
לגבי מקומות לינה זה תלוי תקציב אז ממליצה לבדוק באתרים בשונים בתי מלון המתאימים לתקציב ושיהיו באזורים הללו. ההמלצה שלי שתקחו מלון או דירה במרכז.קצת תבדקו יותר את הדברים.אנחנו חזרנו מרומא מדיל משתלם כביכול,אך המלון שממוקם רחוק יחסית מהמרכז היה מבודד וחוץ ממסעדה וסופרמרקט לא היה שם כלום.אז נכון, פעמיים מונית וקצת מטרו ואוטובוס זה לא כזה נורא,אבל בפעם הבאה רק במרכז!
האיזור שנחשב למרכזי ביותר לתיירים הוא המשולש שבין המדרגות הספרדיות, מזרקת טרווי ופיאצה נבונה. אני באופן אישי אהבתי יותר את האיזור שליד המדרגות כי היה נעים מאוד לטייל בו גם בלילה. כמו שכתבו לפני, הכי כייף זה לטייל ברחובות ופשוט להסתכל מסביב. הולכים המון ברומא.
מציעה להכין רשימה של אתרים שחשוב לכם לראות, רק כדי להבין מה נמצא ליד מה, כדי שתוכלו להגיע אליהם. מעבר לזה, פשוט להנות.
כן חושבת שכדאי לקבל המלצות על אוכל, כי יש על כל הסקאלה וכדאי להגיע למקומות שווים. מאוד מאוד ממליצה על סיור קולינרי. מעבר לכך שתהנו מכל רגע בסיור, תשמעו הסברים ותיאורים וכל דבר שתטעמו יהיה לא פחות מנפלא, תקבלו גם רשימת מומלצים שאפשר להגיע אליהם בהמשך לבד.
במקום לקנות כל מיני כרטיסים לאטרקציות שרצינו בנפרד פשוט אנחנו רכשנו Roma pass ותכננו מראש מה שרצינו לראות. עדיף להזמין כרטיסים מראש למקומות הבאים (אם חשבתם שחובה לבקר בהם): קולוסיאום, גבעת פלאטינו ופורום הרומאי (עסקת חבילה עם קיצור תורים ומדריך אודיו) – היה נהדר. יש גם מדריכים אנושיים בעברית ובאנגלית שמגיעים בשעה 11:00 לכמה נקודות מרכזיות בעיר.
אנו גם קנינו כרטיס לאוטובוס hop on hop off שנותן 24 שעות נהדרות של תקציר העיר. עדיף להתחיל ב-15:30-16:00 של יום אחד ולסיים 24 שעות אחרי (תלוי בתחזית מזג האוויר, כי פחות נעים לראות את האתרים דרך חלון זכוכית). לדעתי – שווה לקחת בנוסף כי יש wifi על האוטובוס.




וכמובן, מאד מאד כדאי לתכנן מראש ולהזמין כרטיסים מראש, לכל מה שאתם מתכננים לראות ולעשות. ממש יאכזב להגיע לרומא ולגלות שאין כרטיסים ל-5 הימים הקרובים שאתם בעיר!!!
כרטיסים לוותיקן
תורים וותיקן

דירת airbnb במקום מלון מוזילה עלויות, אוכל במסעדות מקומיות ולא באזורים תירותיים לא יקר בכלל, 9€ למנה, משהו כזה. 50€ לזוג עם מנות ראשונות, יין וקינוח. רכישת מוצרים בסופר גם מוזילה עלויות ועדיין מאוד טעים ומיוחד. מבחינת אטרקציות, יש לא מעט לעשות שהוא בחינם, שיטוט ברחובות זו כבר חוויה. תעשו רשימה של אטרקציות שמעניינות אתכם עם עלות כניסה ותחליטו על מה אתם מוותרים ומה נכנס לתקציב.



כמו כן, יש מלא מסעדות שנקראות טרטוריות. זה כמו מסעדות פועלים זולות מאודד והן הכי אותנטיות. גם לא חייבים לקחת סיורים אלא רק להסתובב בין המקומות ולקרוא עליהם באינטרנט. אשמח לשלוח אותך למסעדה בשם spaghetteria L'Archetto. מדהימה!!!
ברור שאפשר לצמצם אז מלכתחילה למה לנסוע אם אין אפשרות לא חכם שנוסעים לטיול במיוחד בחול אם אתה מתחיל להגביל את עצמך וכל היום להסתובב ברגל ולשבור רגליים ולנסוע באוטובוסים ורכבות כל היום אתה מענה את הנפש אין בעיה לנסוע פה ושם רכבת אבל להתחיל להחליף אוטובוסים וכאלו זה טירוף אני הייתי נשאר בבית מה גם שאתה רוצה להנות מהאוכל שיש למקום להציע ואולי לחזור עם מזכרות קטנות מי שחושב לטוס ולצמצם ממש שלא יסע מראש עדיף להשאר בבית . רק להגיע מהשדה ולחזור לשדה זה לבד סדר גודל של 300-350 שח אוכל מחייה ביום עוד קל 150 שח לאדם מפה תמשיכו לבד להכנס למקומות זה נע בין 25-35 יורו לאדם
5/5 - (8 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור