חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סופ"ש ברומא לדתיים

דתיים סופ"ש ברומא: איך להסתדר בשבת ברומא? שמירת שבת ברומא האם אפשרי? התשובה היא כן! המון דתיים או חרדים מגיעים לרומא לחופשה קצרה כמו סופ"ש ומצליחים לשמור שבת כולל תפילה בבית כנסת!

חזרנו מסופ"ש ברומא, היה נהדר, תודה לכל העזרה והטיפים. להלן תוכנית הטיול שעשינו:
סופ"ש ברומא רביעי עד ראשון אמצע דצמבר, זוג (דתי).

לינה ב B&B 15 צעדים מהפנתיאון, מיקום מעולה מקסימום 25 דק הליכה לותיקן ולוילה בורגזה. רואים את כל מרכז העיר ברגל.

רביעי: פנתיאון, פיאצה נבונה, כנסיית Chiesa di Sant' Ignazio di Loyola נמצאת בכיכר Piazza di Sant'Ignazio (כנסייה מדהימה, התיקרה מצוירת כמו בקפלה הסיסטינית, ליד הכניסה יש מראה שמגדילה את הציור של התיקרה).
מקדש אדריאנוס, גלריה דוריה פמפילי ( Galleria Doria Pamphilj) על רחוב Via del Corso (גלריה ששיכת למשפחת מלוכה, המון ציורים ופסלים, מדהים), מזרקת טרוי.

יום חמישי: שוק קמפו די פיורי, סיור בבית הכנסת ובמוזיאון היהודי (מומלץ), סיור במוזיאון הותיקן עם המדריך שמואל פוקר (הבזיליקה היתה סגורה).

יום שישי: הליכה לאורך רחוב Via del Corso עד פיאצה דל פופולו, המדרגות הספרדיות, חנות/קניון RINASCENTE Via Del Tritone 61 – חנות מותגים מעוצבת באופן מדהים, בקומה 1- שימרו אמת מים עתיקה שנמצאה בזמן בנית הקניון אפשר לשבת בקפה ולצפות באמת המים.

ערב שבת/שבת: תפילה בבית הכנסת, המנין האיטלקי באולם הגדול חוויה מיוחדת, חזן עם מקהילה. בבוקר התפילה מאוד ארוכה, אפשר להתפלל במנין הספרדי ב 8:00. לאחר התפילה, תיאטרון מרצ'לו (ממש ליד בית הכנסת), פיאצה דל קמפידוליו, תצפית על פורום רומנו, פורום טריאנוס, כיכר ונציה, אנדרטת ויטוריו. מוצ"ש סיבוב פיאצות ובמזרקת טרוי

יום ראשון: קולוסיאום, כדאי מאוד להזמין כרטיסים באינטרנט, יש תור מיוחד ומהיר לרוכשי כרטיסים באינטרנט אבל אם לא מדפיסים את הכרטיס, צריך לעמוד בתוד בקופות להוציא כרטיס פיזי לכםן כדאי להגיע עם כרטיס מודפס. הבעיה – כרטיס באינטרנט צריך לבחור יום ושעה! לא תמיד אפשר לתכנן מראש. אנחנו הזמנו באינטרנט, הגענו מוקדם והוצאנו בקופה ובשעה שנותרה עד הכניסה הלכנו לכניסית סנט פיטרו בכבלים (פסל משה המפורסם). אחרי הקולוסיאום, סיור בפורום רומנו וגבעת פלטין (הכרטיס לשלושת האתרים)

טיפים: 1. לא מומלץ להגיע בתקופה של חופשים – העיר מפוצצת! מיום רביעי שהיינו עד שבת בצהרים נוכחות סבירה של אנשים ברחובות אבל במוצ"ש וראשון היה מפוצץ!

2. לדתיים, הרובע היהודי מלא מסעדות, בשרי, חלבי, פיצות, גלידות, קונדיטוריה – בקיצור אוכל חופשי. הרובע 5-7 דק הליכה מאיזור הפנתיאון.

5/5 - (4 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור