חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לאחר טיול ברומא

❤️️רומא – למתחילים ומתקדמים המלצות לאחר טיול פעם שניה ברומא❤️
בקיץ האחרון זכיתי לטייל בפעם השנייה ברומא. הייתה התלבטות אם לצאת מהעיר, אבל בחרנו בסוף לטייל בנחת (יחסית כן? מדובר ברומא), ליהנות מהאוכל והאווירה של העיר, לחזור לאתרים המפורסמים שלה וגם לחפש חדשים. אז אני אתחיל בנקודה שכן, גם בפעם השנייה רומא עיר מהממת, הג'לטו, האוכל המושלם ומרחק הטיסה הקצר הופכים אותה מבחינתי ליעד אטרקטיבי.
✨טיסה – טסנו עם אלאיטליה, היה נוח, בלי איחורים. ממה שאני יודעת באלאיטליה הזמנת כרטיס הטיסה היא כמו שעכשיו שינו ועשו באלעל. יש לך אקונומי לייט ואקונומי קלאסיק. בלייט זה בלי מזוודה ועם טרולי אם אני לא טועה (רק כמו תמיד כדי לוודא את מדיניות הגדלים של החברה) ובאקונומי הקלאסיק זה כולל טרולי, מזוודה ובחירת מקום הושבה. הפרש המחירים שאני ראיתי הוא סביב השלושים דולר, אבל מניחה שזה משתנה בהתאם לתאריכים. אנחנו הזמנו ישירות דרך אתר החברה, היו לנו גם קצת נקודות אז זה יצא משתלם יותר 😉 אני תמיד בעד להשוות מחירים (לבדוק בתאריכים שאת רוצה לטוס ישירות באתר החברה ואז להשוות למחירים דרך אתרים כמו סקייסקאנר וסמארט אייר ולראות איפה יוצא הכי משתלם).
✨לינה – ישנו במלון Navona Colors. מלון מאוד פשוט במחיר טוב כולל ארוחת בוקר, נעים ונוח. נמצא בקרבה לפיאצה נבונה וקמפו די פיורי (תכלס די להכל).
✨התניידות – אין כמו להכיר את רומא ברגליים. תבואו עם נעלים נוחות כי הולכים ה-ר-ב-ה. היו מספר מקרים בהם נסענו במטרו, אני אישית מאוד אוהבת להתנסות במטרו בערים שיש. היו מספר אתרים מרוחקים יחסית מהמרכז שנסענו אליהם במטרו ובמקרים אחרים במוניות. בהקשר למוניות – שימו לב איזה שטר אתם מביאים לנהג ושהוא מפעיל את המונה. עדיף להימנע משטרות גדולים.
✨מסלול – למרות שזאת הפעם השנייה, בחרנו כן לחזור לאתרי החובה – הותיקן מבחוץ (הפעם לא נכנסנו), מזרקת טרווי, הפנתיאון, הקולוסיאום, פורום רומאנו, המדרגות הספרדיות, פיאצה ונציה. לטעמי, אלה אתרי החובה בביקור ראשון ברומא ותכלס גם פעם השנייה הם עדיין מרשימים.
✨מחוץ למפת התיירות הרגילה – חיפשתי אתרים כאלה שבביקור הראשון בעיר לא מספיקים להגיע אליהם, אבל עדיין מרשימים, מהנים ויעשו אפקט של וואו (והיה אחד כזה שהוציא את זה לגמרי ממני;-)). ככה הגענו לגן התפוזים עם התצפית המרשימה לעיר, לוילה בורגזה ובכלל טיול בפארק, טירת סנטאנג'לו ועוד. לטיול הוספנו סיור אוכל שהייתה אחת ההחלטות הכי טובות שקיבלנו בטיול (ממליצה בחום לא לפספס).
היינו סה"כ 5 ימים (ביום האחרון הייתה הטיסה אז למעשה 4 ימים מלאים) ונהנו כל רגע
כרטיסים – זה היה הביקור השני שלי ברומא אז לוותיקן ולקולוסיאום לא נכנסנו הפעם, אלא נהננו מהאתרים האלה מבחוץ והסביבה שלהם. לוילה בורגזה חובה להזמין מראש כרטיסים (אם תגיעו בלי פשוט לא תוכלו להיכנס), אם אתם בעניין תעדכני אותי ואחפש מאיזה אתר הזמנתי. אם נוסעים בקיץ אני מאוד ממליצה להזמין מראש כרטיסים לאתרים האלה ולא להסתמך על הגעה למקום (אתם עלולים לחכות הרבה זמן בתור). הייתי בודקת את הכרטיס הזה שנקרא רומא פאס שכולל כניסה לאתרים החובה שבעיר אם זאת הפעם הראשונה:
איך הגעתם מהשדה למלון? ההתניידות קלילה?

דרך המלון הציעו לארגן לנו הסעה בתוספת תשלום. זה היה סידור מעולה ומאוד נוח שנעזרנו בהם גם בחזור. יודעת מהמחקר שעשיתי לפני הטיסה שיש כל מיני אפשרות שאטלים כמו ROMIO אבל לא יכולה לתת חוות דעת עליהם מן הסתם   אם אני לא טועה סביב ה30 יורו. ממה שאני בדקתי וזוכרת אם אתם 4 אנשים בטוח משתלם לארגן לכם הסעה ולא להצטרף לשאטל שהעלות לבן-אדם היא סביב 15 יורו.😉

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן