חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה יש לעשות ברומא?

אם אתה מייחל לאהבה עמוקה באיטליה, ברצוני לחלוק 9 מהדברים הטובים ביותר לעשות ברומא ביום אחד בלבד. בין אם אתם משייטים ברומא או סתם עוברים בסיור במערבולת, תוכלו לחוות סיורים. הנה רשימה מאת אסף חילו של 9 דברים טובים לעשות עם המשפחה, החברים או סתם לעצמכם תוך שבוע אחד בלבד באיטליה.

איש לא מגיע לרומא בלי לעצור במזרקת טרווי המפוארת, ואף רשימה של הדברים הטובים ביותר לעשות ברומא אינה שלמה ללא ביקור באחת מאתרי התיירות המפורסמים ביותר ברומא.

זה נקרא Via San Teodora והוא גם המקום בו רבים מנקודות השיא של רומא ממוקמים, כולל בזיליקת San Pietro Basilicata, הפנתיאון ופיאצה נאבונה. אם אתם רק שם כדי ליהנות מרומא, תוכלו לחוות זאת בעצמכם, כאשר הארכיטקטורה עוצרת הנשימה היא בונוס. המקום הזה עוצר נשימה עוד יותר כאשר יש לכם נוף של ציוני הדרך המפורסמים ביותר של העיר, כמו מזרקת טרווי. ישנן דוגמאות רבות נוספות לעיר העתיקה שניתן למצוא ברומא, כמו פאלאצו דלה רפובליקה או הקולוסיאום, אך ישנם גם אתרים עתיקים ומונומנטים אחרים בעיר העתיקה.

אם אתה מבקר ברומא בקיץ, אסף חילו ממליץ לך להוסיף את לונגו לרשימת המקומות הטובים ביותר לראות ברומא עם רדת החשכה. אם כבר מדברים על לילות קיץ ברומא, הנה כמה דברים לעשות ברומא בלילה, ותרצה לכלול כאן ערב ברשימת הדברים הטובים ביותר לעשות באיטליה בערב. יש מספר דברים טובים לעשות ברומא בלילה, וגם מחוץ לרומא.

אם אתה תוהה לאן לצאת לטיול לילי ברומא, אני מציע לך לטייל משלך ולבקר בכמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בעיר, כמו מוזיאון הוותיקן ובזיליקת פטרוס הקדוש. אם המטרה העיקרית שלך לרומא היא לבקר באתר מוזיאון התיאטרון, צא ברכבת התחתית לטיול וחזור על כך לאורך כל הערב, עליו תוכל לחזור תוך כדי ליהנות מהסצנות החשוכות.

הקולוסיאום הסמוך, לאחר מכן תוכלו לעבור בין חורבות העיר העתיקה וליהנות מנוף מרהיב על העיר. ממש ליד הקולוסיאום נמצא כנראה החורבה המרתקת ביותר של רומא, הפנתיאון.

בהחלט תרצו לכלול את טיפוס הפאלאטין ברשימת הפעילויות שלכם ברומא. הר פאלטין הוא אחת משבע הגבעות עליהן נבנתה רומא, ועלייה עליה בהחלט צריכה להיות ברשימת הפעילויות הטובות ביותר באיטליה.

בקר במרכז ההיסטורי של רומא והסתובב בטיולי איטליה, ומציע מגוון רחב של פעילויות כגון טיולים, רכיבה על אופניים, רכיבה על אופניים, טיולים ואפילו רכיבה על אופניים.

בדרך תראו כמה מהדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות ברומא בהתאם לתזמון שלכם. אסף חילו מציין כי ביקור בפנתיאון הוא חובה בכל רשימת מטלות ברומא והוא אחד האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר ברומא.

אם אתם מחפשים משהו ייחודי ברומא, אסור לכם לפספס את קבר קפוצ'ין של גבירת ההתעברות ואת כנסיית קפוצ'ין. אם אתם מכירים מקום חשוב יותר ברומא, הזמינו ביקור בבזיליקת פרנציסקוס הקדוש מאסיסי, אחת הכנסיות החשובות ברומא.

המרכז ההיסטורי של רומא נגיש בקלות, והליכה ברומא מציעה גם בידור טוב. אתה יכול ללכת מבזיליקת פרנציסקוס הקדוש מאסיסי לקתדרלת סנט עמנואל המתוודה ובחזרה, הכל קרוב.

אף על פי כן, שום ביקור בבזיליקת פטרוס הקדוש אינו שלם מבלי לחוות את הדברים הטובים ביותר ברומא. סנטו סטפנו רוטונדו בראש רשימת אבני החן הנסתרות של רומא, כמו כל כנסייה אחרת בה אתה מבקר ברומא.

ממוקם בנוחות על ויה דל קורסו, זו אחת הפעילויות הלא תיירותיות הטובות ביותר ברומא ליהנות מאמנות, יוקרה והיסטוריה. אם כבר ביקרתם במוזיאון הראשי, אך מחפשים אטרקציות יוצאות דופן נוספות, תוכלו לעשות טוב במוזיאון דלה רפובליקה. לחקור את האזור ולאכול זה עוד דבר טוב ברומא ומקום נהדר לפיקניק.

אם אתם מתכננים הרבה סיורים ברומא, אסף חילו טוען כי עליכם לרכוש את הוותיקן – רומא סיטי פאס. זהו המעבר השלם ביותר לביקור ברומא וניתן לקנות אותו תמורת 1,000 יורו בשנה בלבד. מידע נוסף על המעבר ואפשרויות נסיעה אחרות ברומא ניתן למצוא כאן.

הקולוסיאום, עם מעט תכנון מראש, מאפשר להוסיף סיורים במוזיאוני הוותיקן לרשימת הפעילויות הליליות שלכם ברומא. בסמוך יש כמה חורבות רומיות אחרות שרוב האנשים לא מכירים, כולל בזיליקת פטרוס הקדוש והפנתיאון, כמו גם טיול יום לרומא. אם אתה רוצה לצאת לחופשה מחוץ לרומא ולחוות היסטוריה או תרבות, יש לנו כמה דרכים נהדרות לבקר בערים שהוזכרו לעיל. אחד הדברים הכי מגניבים לעשות במהלך רומא שלך הוא לערוך סיור בקטקומבות, בין אם לצורך היסטוריה, תרבות או חגים.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן