חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון אוזני המן איטלקיות

איך להכין אוזני המן בסגנון איטלקי? מחפשים את המתכון המושלם לאוזני המן כמו באיטליה? מפסיקים לחפש מתכונים ביתיים לאוזני המן – יש לנו מתכון מושלם לאוזני המן שיסביר לכם על שלבי ההכנה והאפייה כדי שתוכלו להכין בבית!

במהלך השנים, תחום הכנת אוזן המן התפתח ממילוי טהור עם פרג מסורתי לוריאציות מודרניות חדשות ללא הגבלה, כולל שוקולד, חמאת בוטנים, נוטלה, שבבי שוקולד, אגוזים ועוד. המילויים של עוגייה זו רחבים, אך ניתן ליצור יצירתיות עם שילובי הטעמים של נוטלה בדרכים שונות, כמו למשל עם חלב שקדים, חלב שקדים או חמאת שקדים, ריבת משמש, ריבת פטל ושוקולד קצוץ או שוקולד צ'יפס, כמו גם כמה אפשרויות אחרות.

בסופו של דבר הבצק יהפוך לאוזני המן, שהיה יכול להתמלא כמעט בכל דבר, החל מתמרים ועד שוקולד ועד תרד, מה שהופך אותו למילוי הפופולרי ביותר במזרח התיכון.

העוגיות הללו נשארות חמות הרבה יותר זמן מאשר במאפים, ומצאנו שהם נשארים חמים יותר מאשר בעוגיות. מכיוון שילדים ללא ספק מחכים לטעימות, וודאו שהמרכז קריר והתנגדו לדחף לנסות את החמים, כי שוקולד / ריבה / פרג רותח גורם לשריפת הלשון והיא לא בדיוק בשביל מה שעוגיות אלו מיועדות.

אנו מקווים שתמצאו הדים לרוחה הבלתי נלאית של המלכה אסתר בביסקוויטים הכמעט ארוכים והאבודים האלה העשויים שמרים.

לפניכם מתכון של מיכל מילרד (שפית ישראלית שחיה ברומא ועורכת סיורים קולינריים) לאוזני המן בסטייל איטלקי משובח:

מצרכים:

200 גרם חמאה, בטמפרטורת החדר
100 אבקת סוכר
400 קמח לבן
כפית אבקת אפייה
2 ביצים מדיום
1 חלמון
1 כפית תמצית וניל איכותית

שלב 1: 

שופכים הכל במיקסר מערבבים עד לקבלת בצק

בעזרת מערבל ידני או קערה גדולה

מערבבים את החמאה והסוכר והשמנת עד שהתערובת בהירה ואוורירית. בעזרת מערבל מעמד המצויד בתוספת ההנעה, מוסיפים את החמאה והסוכר ומקציפים כמה שניות במהירות בינונית עד גבוהה למשך כ -5 דקות או עד לקבלת תערובת חלקה ומבריקה. מערבבים קמח עם סוכר, כוח אפייה ומלח בקערת ערבוב ומערבבים היטב. אם אתה משתמש במיקסר ידני או במקל עם משוט תואם, הוסף לאט כף חמאה או סוכר, מקציף במהירות בינונית עד שהוא ביחד, בערך 3-4 דקות, ומקציף עד שהוא חלק, מבריק וקרמי.

המילוי

המילוי המסורתי הוא פרג, אך אם לא בא לכם להכין מילוי פרג, תמיד תוכלו להשתמש במילוי אחר. מילוי פופולרי נוסף של שוקולד אגוזי לוז וגם תערובת של תמרים, שוקולד, תרד, אגוזי מלך או אגוזים וזרעים אחרים. אתה יכול פשוט להשתמש בממרח לחם שנקנה או במילוי כלשהו בחנות המכולת המקומית שלך.

למילוי, מערבבים את המילוי בקערה בינונית עם כמות המילוי הדרושה בהתאם למס' אוזני ההמן שתרצו לבצע.

למלית פרג
200 גרם פרג
200 גרם מים
60 גרם חמאה
60 גרם דבש
200 גרם סוכר
150 גרם פירורי עוגה
ווניל
גרידת לימון
50 גרם אגוזים קצוצים

למלית שוקולד זה נוטלה או עוגיות נוטלה או פאן די סטלה

מבשלים הכל למעט החמאה והאגוזים , לבסוף מוסיפים את החמאה והאגוזים
מצננים במקרר

שלב 2:

מכניסים למקרר
מרדדים קורצים וממלאים

שלב 3:

אפיה בתנור חם 170 מעלות עד להשחמה

5/5 - (2 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור