חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור פרטי של 1.5 שעות הליכה במסלול מיוחד שיציג עבורכם את אומנות הרחוב והגרפיטי. רומא היא לא רק חורבות עתיקות, כנסיות ופיאצות אלא היא עיר הנצח של האומנות.

סיור פרטי ברומא לחקירת אומנות הרחוב:
משך 1.5 שעות
אישור מיידי
מדריך צמוד באנגלית, איטלקית
בטל עד 24 שעות מראש לקבלת החזר כספי מלא

רוצים לצאת לסיור גרפיטי מרתק עם מדריך פרטי? לחצו כאן ושריינו את הסיור שלכם!

עיקרי הדברים

תיהנו מטיול הליכה פרטי ברובע אוסטיאנס (Ostiense)
הסבר ממדריך מורשה רשמי
הכרת אמנות רחוב איטלקית

תיאור מלא

סיור גרפיטי ברומא

המומחים יארגנו את ההליכה הפרטית ברובע אוסטיאנס על פי הטעם, הגיל והעניין שלכם! מלבד אמנות רחוב באזורים של Quadraro, Pigneto, ואת הרב האתני בTorpignattara אתה לא רוצה לפספס את "תמציתית" של אמנות רחוב רומית … Ostiense! הודות לסינרגיה בין גלריות מקומיות ואמנים דינמיים כמו הרברט בגליון, סטן ולקס, מומו ורבים אחרים, הרומאים יכולים כעת להוסיף גל חדש של אמנות עכשווית לכל אוצרותיה הארכיאולוגיים וההיסטוריים.

התחל רק מול הדוגמה הייחודית של האמנות המצרית ברומא (ואולי תגלה שזה לא מצרי כפי שהיא נראית ….) וללכת מחוץ לחומות העיר מסיבי להגיע דרך Ostiense.

רומא תמיד היתה מוזיאון פתוח כגלריה לאמנות. אם היית מופתע מפאר של הקולוסיאום, מהופנט מיופיו של הרנסנס, מאוהב במיכלאנג'לו ורפאל בחצר האפיפיורים, עכשיו תנו למדריך הנלהב להסביר ולהקנות לכם ידע להוביל אותך ברחובות האמנות של הגרפיטי ולהראות לך מי היום, עושה את העיר הזאת נהדרת מבחינה אמנותית שוב!

רוצים לצאת לסיור גרפיטי מרתק עם מדריך פרטי? לחצו כאן ושריינו את הסיור שלכם!

כולל
סיור פרטי (לא קבוצתי)
מדריך אישי וצמוד
מה לא כלול
מזון ושתיה

נקודת מפגש
מול פיראמיד סיאטיה, ממש מחוץ לתחנת מטרו אוסטיינס, תוכלו למצוא את המדריך שלכם מול הפירמידה הלבנה הענקית בצד השני של הרחוב

דע לפני שאתה הולך
רומא יכולה להיות חמה בקיץ. ודא שיש לך כובע ומים איתך.

Ostiense Street Art

Ostiense, שכונה ברומא, איטליה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות סצנת אמנות הרחוב המשגשגת שלה. הרובע התעשייתי הזה, שפעם התעלמו ממנו, הפך למוזיאון באוויר הפתוח לאמנות עכשווית. במהלך השנים, הרחובות של אוסטיינזה עוטרו בציורי קיר בקנה מידה גדול, גרפיטי ומתקנים של אמנים מקומיים ובינלאומיים כאחד.

כמה מאפיינים מרכזיים ויצירות אמנות רחוב בולטות בשכונת Ostiense כוללים:

ציור הקיר של בלו ב-Via del Porto Fluviale: ציור קיר גדול זה של האמן האיטלקי Blu מכסה בניין שלם וכולל דמויות צבעוניות וסוריאליסטיות המייצגות אלמנטים שונים של החברה האיטלקית.

ציורי הקיר של בעלי החיים של רואה: האמן הבלגי רואה ידוע בציורי הקיר המונוכרומטיים שלו בקנה מידה גדול של בעלי חיים. ניתן למצוא את עבודתו במקומות שונים ברחבי Ostiense, כולל מנוף ענק ברחוב Via del Porto Fluviale.

דיוקנו של JBRock של פייר פאולו פאזוליני: JBRock, אמן מרומא, צייר דיוקן בולט בשחור-לבן של פייר פאולו פאזוליני, משורר ובמאי קולנוע איטלקי משפיע, ב-Via delle Conce.

אמנות השבלונות של Sten & Lex: הצמד האיטלקי הזה ידוע באמנות השבלונות בקנה מידה גדול שלהם, המתאר לעתים קרובות דמויות אנושיות. אחת העבודות שלהם באוסטיינזה מציגה סדרה של פרצופים על חזית בניין לאורך ויה דגלי אוסוני.

ציורי הקיר הצבעוניים של אליס פאסקיני: האמנית ברומא אליס פאסקיני ידועה בציוריה התוססים והרגשיים שלעתים קרובות מתארים נשים וילדים. ניתן למצוא את עבודותיה ברחבי שכונת אוסטיינס.

ציורי הקיר הגיאומטריים של אגוסטינו יאקורצי: עבודתו של יאקורצי מציגה לעתים קרובות צורות ועיצובים גיאומטריים נועזים וצבעוניים. אחד מציורי הקיר שלו באוסטיינזה מתאר פנים גדולות ומופשטות על חזית בניין.

אמנם רשימה זו אינה ממצה בשום אופן, אך היא מספקת תמונת מצב של אמנות הרחוב העשירה והמגוונת שניתן למצוא בשכונת Ostiense ברומא. האזור הפך ליעד חובה עבור חובבי אמנות ותיירים כאחד.

5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן