חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רומא סוף נובמבר תחילת דצמבר

שלום לכולם\ן חזרנו מרומא לפני כמה ימים (28.11-2.12) ורצינו לשתף בכמה המלצות ודברים שאולי שווה לדעת לפני הנסיעה:)- חשוב לציין שאנחנו שתי חברות צעירות.

שווה לפתוח גוגל מפות ולאתר אטרקציות ומקומות שנראים לכם מגניבים לפי מה שצץ שם. ככה הגענו להרבה מקומות מצוינים בטיול.
1. ישנו בשכונת טרסטוורה- שכונה ישנה, ציורית וקסומה. מלאה ברחובות מפותלים. בערב יש המון אנשים ומאוד מומלץ להסתובב שם ולהתיישב באחת המסעדות לאכול (יש המון וכולן מוצלחות) ואחר כך להתיישב באחד הברים לשתות. זו החלטה חכמה להישאר לישון שם במידה ואתם מתכננים לשהות הרבה באזור. במידה ולא- דעו שהשכונה מרוחקת מהמרכז (בין 15-25 דק הליכה) וגם אוטובוס לא באמת חוסך את ההליכה. מומלץ מאוד לבקר בשכונה, לחוות אותה ממש, אבל לא בהכרח ללון בה אם אתם מתכוונים להיות כל הזמן מחוץ לעיר או אם מפריעה לכם הליכה מרובה. שכונת רגולה מתחברת אלייה והיא שכונה מקסימה עם רחובות קטנים ומקסימים.
1. לפני שקונים כרטיס דלג על התור שווה להבין מהי כמות התיירים בתקופה בה אתם נוסעים. חסכנו לעצמנו הרבה כסף ככה. לותיקן הגענו מוקדם בבוקר ולא היו אנשים כלל. גם לאטרקציות האחרות. כדאי להתעדכן פה בקבוצה במצב התיירים.
1. לפני שאתם מגיעים לאתר היסטורי תקראו עליו מעט כדי שיוכל לקבל יותר משמעות. אנחנו לא עשינו את זה מספיק לפני הותיקן ואנחנו בטוחות שהחוויה הייתה יכולה להיות עוצמתית יותר לו היה מדריך או אם היינו מגיעות עם קצת יותר רקע קודם.
1. השוויקם בעיר מקסימים ומאוד מומלצים. בגדים מקסימים בזול, הרבה דוכני עתיקות, מוצרי אומנות מקומיים. יש הרבה שווקים שפותחים רק בסופש ואחרים שגם פותחים רק במהלך שבוע, אז יש תמיד ותמיד שווה ללכת.
1. קחו סדנאת פסטה\פיצה! אנחנו לקחנו סדנא שמצאנו באיר בי אנד בי (כן, יש שם סדנאות) ונהננו מאוד. הסדנא שלנו הייתה בפרסקטי שהיא עיירה של כ20 דק נסיעה מרומא- היה מרענן ומקסים לחוות משהו קצת אחר. שתינו הרבה יין והחוויה של הכנת הפטסה הייתה נהדרת.
1. היינו בגרליה דה פמפילי והיה מדהים- לאוהבי האומנות. כמעט ואין שם תיירים. בגוגל מפות מצאנו המון ארמונים ווילות ברחבי רומא. מומלת לקנות כרטיס ולבקר וגם להיכנס ולהציץ בכנסיות ברחבי הרחוב. האומנות בפנים מדהימה.
1. אנחנו החלטנו ביום האחרון לנסוע לעיירה בשם אורבייטו. החלטה מעולה. נסענו שעה וחצי ברכבת ברכבת ישירה ועלינו ברכבל לעיר העתיקה. העיירה קסומה וציורית עם נופי טוסקנה (חצי דרך מפירנצה) ומקומות מקסימים לבקר בהם. ממליצות בחום לנסוע למקום קצת אחר (עיירה חמודה) אם זה משהו שמדבר אליכם.
1. המלצה אחרונה- במידה ותסעו ברכבת מטרמיני שווה מאוד להגיע הרבה זמן מראש. הרציפים מאוד ארוכים ורחוקים- לנו לקח לפחות 8 דק ללכת לרציף וכמעט פספסנו את הרכבת. תגיעו לפני!
1. גן התפוזים קסום ומאוד רומנטי בשקיעה:)
1. תהנו המון! רומא נפלאה

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן