חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רומא טיול אמצע דצמבר

רומא 12-16.12 :

1. הסעה מהשדה תעופה למלון ( הלוך וחזור ) הזמנו דרך רומיו , 15 יורו לאדם , נהגים נחמדים עוזרים להעלות את המזוודות לרכב , מגיעים בזמן – ממליצה !
2. מלון room mate filippo , מלון בוטיק יפה שנמצא 5 דקות מהמדרגות הספרדיות – ממליצה בחום ! לקחנו חדר אקזקיוטיב ( יש גם פחות גדולים אבל כולם נראים טוב ) .
3. ממליצה להזמין כרטיסים מראש לקולוסיאום והפורום – לא ממליצה על הכרטיס עם ההדרכה הקולית מאוד מפוזר ולא נוח ( הזמנו דרך tiqets ) .
4. ותיקן – אותנו היצירות יותר עניינו מאשר ההדרכה הקולית , כשהגענו החלטנו ספונטנית להצטרף להדרכה באנגלית – היה מיותר , המדריכה רצה בין היצירות והחדרים ולא היה זמן להתמקד במה שרצינו , לא היה קצר וקולע , אלא מפוזר .. מאמינה שסיור פרטי ולא חלק מקבוצה עדיף..
5. להביא את הסניקרס הכי נוחות שיש , את רומא מגלים ברגל , לאן שלא תלכו הכל יפה ומרשים ונסיעה במונית שלא לצורך מאבדת מהאפקט , הלכנו בממוצע 25 אלף צעדים ביום 😓 כמובן למקומות רחוקים יותר עדיף מונית .
6. דיוטי פרי – לשוקולדים וכדומה ממליצה לדלג על נתב״ג , וללכת לסופרמרקטים בעיר , אנחנו נכנסו ל2 סופרים בויה דל קורסו הכל היה זול בטירוף וסחורה מיוחדת שגם בדיוטי פרי לא ראינו !
7. רומא עמוסה בישראלים הרגשנו הכי בטוחים בעולם , גם לדבר עברית וגפ כששאלו התלהבו ממש מישראל ! אוהבים אותנו שם מאוד 😅
8. אוכל – ממליצה מאוד לבדוק לפני איפה כדאי לאכול ולשמור הכל בגוגל מפות , לא ליפול למלכודות תיירים ! חבל על הכסף ..

פיצה – אכלנו piccolo buco והאמת לא התלהבנו , עדין מדי לחך שלנו 😟
ניסינו את pizza florida והיא וואו ! חזרנו לשם פעמיים – ממליצה מאוד על הפיצות עם תפוחי האדמה מכל הסוגים ( תפוחי אדמה וכמהין / תפוחי אדמה ופטריות / תפוחי אדמה בלבד ) אין איך להסביר את הטעם החלומי והמרקם הקריספי המושלם – חייב שיחממו !

פסטה וסופלי – אכלנו בosteria di fortunata – המוני מדי , יקר ולא אהבנו בכלל .
ניסינו ליד מזרקת טרווי את il chianti – מטורף ממליצה מאוד ! קצת מזכיר את הפסטה של אוסטריה די פורטונה ( עבה בעבודת יד ) – רק טעים ברמות , שירות מקסים , אווירה רומנטית , אנחנו אכלנו את הקאצו דל פפה , ניוקי כמהין , פסטה ברוטב עגבניות שאני לא זוכרת את שמה , הכל טעים בלי נפילות ,ממליצה גם על הסופלי שלהם ( לא כשר )הוא היה הכי טעים שניסינו ברומא .

ניסינו גם בגטו היהודי את renato al ghetto – הקרבונרה הכשרה והארטישןק המטוגן – חלום ! שירות מעולה גם כן .

מתוקים – אכלנו ב cafe roscioli , הקפה מושלם , יש להם שוקו סמיך טעים גם כן , המריטוצו נחמד ועדין אבל יותר אהבנו את הספוליאטלה שלהם , היה גם פאי שוקולד עם פטל מעל – ממליצה מאוד .

אכלנו טירמיסו של pompi – ממליצה על הקלאסי עם השוקולד למעלה , היה מאוד טעים .
גם בtwo sizes הטירמיסו פיסטוק טעים מאוד אבל שימו לב מאווווד מתוק .

שופינג – יש כמעט בכל פינה בעיר חנויות , יותר התמקדנו בויה דל קורסו והרחובות מסביב ( מקושטים לקריסמס וקרובים למלון ) , מחירים יותר זולים מהארץ אבל לא בהרבה , נסענו גם לקניון roma est – ענק וזול בטירוף , זארה וסטרדיוריוס בחצי מחיר , גם הסופרמרקט שם , מחירים מצחיקים ממליצה לעבור , הגענו לשם עם מונית ( 30 דקות נסיעה ) , מי שלא עושה סים עם שיחות תורידו מראש uber / free now
תהנו רומא מטורפת ומושלמת !

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן