חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כריסמס ברומא (דצמבר) – אירועי חג המולד

כריסמס ברומא? חג המולד ברומא? לטוס לרומא בדצמבר חגיגות כריסמס? אנחנו ממליצים!

ואו כמה שאתם תהנו!

יש הרבה מה לעשות ברומא לקראת הכריסמס. קודם כל להיכנס לאווירת החג. יש שופינג המוני מטורף וכל האיטלקים מסתערים על כל החנויות כדי לקנות כל מיני מתנות ליקיריהם לחג.  החנויות מקושטות וחגיגיות. אפשרי לטייל בפיאצות המדהימות במיוחד נבונה.

עץ אשוח בקניון פורטה די רומא
עץ אשוח בקניון פורטה די רומא

מה לגבי שוק חג המולד?

וכמובן, השאלה הגדולה, האם יתקיים השנה שוק חג המולד בפיאצה נבונה?

כמעט 3 שנים לצערנו לא היה שוק כריסמס (חג המולד) בפיאצה המפורסמת, פיאצה נבונה בעקבות סכסוכים פנימיים בין המאפיה משפחת טרדיצ׳יני לראשת העיר לשעבר ראג׳י ועוד סיבות כמו קורונה וכדומה.

בשנת 2023 יהיה שוק כריסמס ברומא וזה מרגש!

עונת חג המולד ברומא נמשכת מה-8 בדצמבר ועד ה-6 בינואר!

בפיאצה נבונה יש סיבה למסיבה עם שוק חג המולד.
לילדים אפילו מופעלת קרוסלה ענקית אפילו בקור 😉 
יש את הטקס החגיגי שפאפא פרנצ'סקו עורך בבזיליקת סן פייטרו – לידת ישו – מושקע עם שחקנים ותפאורה.
ברוב הכנסיות ברומא יש תערוכות ומייצגים המשחזרים את לידת ישו. בשכונת Prenestina מתקיים בדצמבר כמידי שנה שוק וינטאז' מדליק, דוכנים רבים וסדנאות לכל המשפחה, הרבה אמנים מציגים שם את מרכולתם והאווירה קסומה.
בימים רגילים השוק הופך ל PORTA PORTESE2 השוק השני בגודלו אחרי זה שבשכונת טרסטברה.
בסילבסטר שיוצא בסוף דצמבר יש מופע זיקוקים מפואר בקולוסיאום. האיטלקים לא חוסכים בזיקוקי הדינור – כל 15 דקות, בקיצור בכל השכונות בעיר יש טקסים דתיים מפוארים, הרבה נרות, תהלוכות, שווקים ופסטיבלים.
באזורים המתוירים שום דבר לא סגור לא בראשון ולא בשני רק בערב החג שכולם נמצאים בבתים עם המשפחות.

מופעים ואירועי כריסמס ששווה להכיר

בקצרה:
25 הכל סגור
24 נסגר מוקדם יחסית
26 חלק מהמקומות סגורים

24 חנויות נסגרות מוקדם הרבה יותר מהרגיל. מסעדות טובות ולא תיירותיות סגורות ב-25. הכל הכל סגור גם חנויות ברחוב ויה דל קורסו או במדרגות הספרדיות אפילו השוק אוכל בטרמיני סגור. 26 זה חג חנויות בינ"ל פתוחות אך חנויות וגם מסעדות מקומיות ברובן סגורות.

החורף בעיר מתון יחסית לערים אחרות באירופה, ומזכיר יותר את החורף בישראל. שלג ברומא הוא נדיר מאוד, אך מופיע אחת לכמה שנים. חופשה בתקופה הזאת זולה יותר וכמות התיירים בסביבה קטנה יותר. מרק מינסטרונה, ערמונים ויין אדום הם חלק בלתי נפרד מהחורף ברומא. רצוי ואף מומלץ לקנות ערמונים חמים מהדוכנים ברחובות בימים הקרים,
מומלץ לקחת: בגדים חמים, מעיל גשם, מטריה ומגפיים. קחו איתכם גם בגדים קלילים יותר, לימים בהם השמש יוצאת לאור.

דצמבר זה השיא בחגיגות של כריסמס והעיר מקושטת בהמון אורות צבעוניים וקישוטים מיוחדים שלא תראו בשום עיר אחרת באירופה ובעולם..הרומאים אוהבים את כריסמס בעיקר בגלל שהם מאמינים שזהו תאריך הולדת ישו..וכמו שאתם בטח יודעים..הכנסיה החשובה בעולם (הוותיקן) נמצאת ברומא כך שזהו האירוע המשמעותי ביותר של השנה ברומא!

2023 - כריסמס ברומא

קונצרט חג המולד המפורסם ייערך בכנסיה המפורסמת בויה ונטו (Via Veneto).
מומלץ להשתתף בקונצרט חג המולד בסגנון מוזיקת הבארוק ועל הדרך לבקר גם בכנסיית הקטקומבות המסתורית המעוטרת ביותר מ-4000 עצמות.
הקונצרט יבוצע ע"י תזמורת מקצועית ביותר של זמרים, נגנים ומוזיקאים המתמחים במוזיקת הבארוק הרומית.
אוהבים קונצרטים והופעות מיוחדות? שווה בדיקה >>

אז איפה להיות בכריסמס בחודש דצמבר ברומא? אילו אירועים חשובים יש ברומא בדצמבר? מה אסור לפספס בכריסמס של רומא? רומא מדהימה בתקופת הכריסמס,מוארת ומקושטת!

שוק חג מולד חדש נולד ברומא בכריסמס  בפיאצה די ספאניה – "שוק כיכר ספרד"
מתי? מתאריך 01/12 עד 06/01! שעות: 10:00-19:00.

רומא כל כך צבעונית בחג המולד  מהמרכז ועד הפריפריות הכי מרוחקות. קישוטים רבים, אורות, עצים, שווקים וכפרי חג המולד . אך למרות ריבוי האטרקציות ברחבי העיר, הקסם של המרכז ההיסטורי אינו מפסיק לפעום!
בזמן שרחובות Via dei Condotti ו- Via del Babuino מוארים בכדי להעניק לרומאים ולתיירים את אווירת חג מולד הקסומה , פיאצה די ספאנה חנכה את שווקי חג המולד שלה החדשים והדנדשים ב-2019.
החל מה -1 בדצמבר ועד ה -6 בינואר, כל יום מהשעה 10:00 בבוקר ועד 19:00 בערב, פיאצה די ספאנה תארח שווקים ציוריים ואילו, כמה צעדים ממדרגות טריניטה דיי מונטי, תוקם סצנת לידת ביבי ג'יזס – שחזור מדהים ביותר!

כריסמס פיאצה נבונה
כריסמס פיאצה נבונה
**פארקי שעשועים החלקה על הקרח **
Parchi di divertimento
Pattinaggio sul ghiaccio
בתקופת חג המולד, נבנים ברומא מספר משטחי החלקה. בשתי כתובות: האחד ממוקם באודיטוריום ברחוב: -Via Flaminia , Via Pietro de Coubertin 30.
איך להגיע?
חשמלית 2 מפיאצה פלאמיניו שבסוף ויה דל קורסו רחוב החנויות. הוא פתוח מ-10 עד חצות וכרטיס הכניסה הוא 10 יורו כולל השכרת מחלקיים.
מסלול נוסף ממוקם במרכז הקניות** Euroma2 שבשכונת EUR.
** הוא פתוח מ-10 עד 22 וכניסה כולל מחלקיים עולה 8 יורו, בימי ראשון ובחגים 10 יורו.
על משטחי החלקה אלה ילדים עד גיל 6 משלמים 2 יורו פחות.

תאריכי חג המולד ברומא בשנת 2023 הם:

  • ערב חג המולד: 24 בדצמבר 2023
  • חג המולד: 25 בדצמבר 2023
  • יום שני של חג המולד: 26 בדצמבר 2023
  • ערב חג השנה החדשה: 31 בדצמבר 2023
  • חג השנה החדשה: 1 בינואר 2024

חג המולד הוא חג נוצרי המציין את יום הולדתו של ישו. הוא נחגג ב-25 בדצמבר בכל שנה, אך תאריכי החגים הנלווים אליו עשויים להשתנות בהתאם למסורת הדתית.

ברומא, חג המולד הוא חג חשוב ומושקע. העיר מקושטת באורחים ובמנורות, וישנן מגוון אטרקציות מיוחדות לחג, כגון ירידים, מופעים ואירועים אחרים.

להלן כמה מהאירועים המיוחדים לחג המולד ברומא בשנת 2023:

  • Christmas World Rome: אירוע חג המולד הגדול ביותר באיטליה, המתקיים בפארק וילה בורגזה. האירוע כולל מגוון אטרקציות, כגון כפרים ניידים, משטח החלקה על הקרח, קרוסלה, בית סנטה, מופעים ועוד.
  • Mercato di Natale a Piazza Navona: יריד חג המולד המתקיים בפיאצה נבונה. היריד כולל דוכני מכירת מזכרות, אוכל, ושתייה.
  • Celebrazioni di Natale al Vaticano: אירועי חג המולד בוותיקן. האירועים כוללים מופעים, תפילות, ועוד.

אם אתם מתכננים חופשה ברומא בתקופה זו של השנה, כדאי לכם לקחת בחשבון שהעיר עלולה להיות עמוסה מאוד. מומלץ להזמין מקומות לינה ואטרקציות מראש.

אז איפה להיות ברומא בתקופת חג המולד (כריסמס)?

1. פיאצה נבונה – מהימים הראשונים של חודש דצמבר ועד תחילת ינואר יש שוק קריסטמס מקסים עם דוכנים, אומנים, תערוכות, משחקים והופעות רחוב..אנשים מכל רחבי איטליה ואירופה באים לרומא במיוחד בעבור הכריסמס – פשוט אסור לפספס! ימי שני-שישי פתוח מ9 בבוקר עד 1 בלילה, שבת – ראשון פתוח מ-9 בבוקר עד 2 בלילה. חשוב לציין כי משנת 2017 השוק מתקיים במתכונת מצומצמת בגלל סכסוך של בעלי הדוכנים והחנויות עם העירייה. נכון לעכשיו גם בשנת 2019 הסכסוך לא נפתר וייתכן שהשוק ייפתח גם השנה במתכונת מצומצמת, נדע זאת רק לקראת פתיחתו.
2. כנסיית סן פטרוס – האירוע הגדול ביותר של השנה ברומא מתרחש ב24 לדצמבר – תוכלו לצפות במיצג מיוחד שיציג לכם את לידת ישו עם שחקנים ותפאורה מדהימה שהושקעו בה יותר ממיליון יורו. אם אתם רוצים להיות בשורות הראשונות ולהכנס לכנסייה תוכלו להזמין כרטיסים מראש (אך הם יקרים במיוחד). גם אם אתם לא נוצרים תוכלו להתפעל מהטקס ומהאירוע המיוחד הזה.

 

3. כנסיית סנטה מריה ארקאלי – בערב חג המולד הולכים לכנסייה הזו בכדי לראות הדלקת נרות מיוחדת. הנוצרים מדליקים 124 מנורות בפתח הכנסייה. למעשה, על כל מדרגה בכניסה של הכנסייה תוצב מנורה דולקת. כמו כן, רק ביום זה הכנסייה הזו מציגה פסל של ישו מיוחד אשר מוחבא כל השנה.
4. שוק וינטאג' ב3 בדצמבר – אווירה מקסימה עם שלל של דוכני אוכל ודוכנים של אומני תכשיטים, בגדים, וסדנאות לילדים ומבוגרים. נפתח ב11 בבוקר עד 5 בערב.  
כתובת: Largo Venue, Via Biordo Michelotti, 2  – Prenestina
5. שוק כריסמס מה-8 בדצמבר עד ה-10 בדצמבר : נפתח ב10 בבוקר ונסגר ב5 בערב. מאות אומנים ומעצבים, מופעים של חג המולד, מעבדות יצירה, מאכלי חג המולד טעימים שתוכלו לטעום, זה מקום מיוחד להיות בו בכריסמס.
כתובת:  Via Guido Reni, 7 Guido Reni
6. פסטיבל המוזיקה – 15-16 בדצמבר. פסטיבל מוצלח מאוד בהשתתפות אומנים מכל רחבי איטליה ושווייץ. עשרות דוכנים של אלבומים, תקליטים ישנים, מהדורות מוגבלות, חולצות, פוסטרים ומרצ'נדייז.
כתובת: Istituto Svizzero: Via Ludovisi, 48
7. אירוע בMET – בתאריכים ה-16-17 לדצמבר. השכונה המקסימה Ponte Milvio היא לא רק המקום המושלם בסצנת חיי הלילה המקומית אלא גם מקום מדהים בכריסמס. השנה, המסעדה האופנתית MET בכיכר פונטה מילביו תארח אתכם באנרגיית כריסמס שבה תוכלו לאכול, לשתות ולהיות שמחים! (10 בבוקר עד 6 בערב)
כתובת: Piazzale di Ponte Milvio, 34
8.Ex Dogana בתאריכים 16-17 לדצמבר – קצת מחוץ לרומא אקס דוגנה הופכת את עצמה לעיר "חג המולד",עם  שוק חג המולד גדול באווירה הקסומה של עיר ה-צעצועים. בשיתוף פעולה עם השווקים היפנים וחנויות הוינטאג ', האירוע הקסום הזה בן יומיים נמשך מהבוקר עד הערב ומאחד את עולם הרומאי ואת היקום של יפן.
9. ב-31 לדצמבר ערב ראש השנה החדשה (סילבסטר ברומא) מתקיים מופע זיקוקים מרהיב מול הקולוסיאום. לא לפספס! החל מ-12 בלילה יש זיקוקים כל 15 דקות. חוץ מהקולוסיאום המופע המרכזי יהיה ב-קרקס מקסימוס. כמו כן בפיאצת דל פופולו יהיה מופע גם כן. המלצה שלנו היא לעלות לגג של מלון או מסעדה עם רוף טופ ולצפות בכל הזיקוקים מלמעלה.

מה חשוב לדעת על רומא בכריסמס?

1. כל העיר מקושטת בצורה מרהיבה..מומלץ להביא נעליים נוחות ופשוט לטייל בסמטאות וברחובות. כל רחוב מקושט בתאורה שונה..ללכת ביום וגם בלילה.
2. בכל העיר יש תהלוכות מיוחדות..התהלוכות המרכזיות מתרחשות באיזור של המדרגות הספרדיות..אין לו"ז מסודר לכך, לכן רק בימים שתהיו שם תנסו לתכנן להיות שם מידיי פעם בבוקר או בצהריים ובערב. היו תהלוכות של תזמורות 3. קר מאוד – לכן רצוי להביא בגדים חמים. בשנת 2018 ירד שלג ברומא לראשונה משנת 2012..כך שמומלץ להיערך לכך בהתאם (נעליים,מעיל, בגדים טרמיים,צעיף וכו')
4. יום אחרי הכריסמס (25 לדצמבר) זהו יום שבתון – כל החנויות והמקומות המיוחדים כמו הקולוסיאום והוותיקן סגורים. תנצלו את יום זה לסיבובים בפארקים (גני בורגזה למשל) או לסיבוב במגוון הפיאצות המיוחדות ברומא.
5. היום בו מקשטים את עצי חג המולד הוא ה-8 לדצמבר. אחרי התאריך הזה תוכלו לראות המון עצי אשוח גדולים מקושטים ברחבי רומא.
6. 24 לדצמבר ו-25 לדצמבר זה יום חג בשביל הרומאים לכן ב24 לדצמבר העסקים עובדים חצי יום, ב-25 לדצמבר זהו יום שבתון ולכן כמעט הכל סגור לחלוטין.
7. גם ב 26 הרוב סגור(חלק מהמוזאונים למשל סגורים וצריך לבדוק מראש). צריך לתכנן מקומות באויר הפתוח כמו פיאצת דל פופולו,ווילה בורגזה,מדרגות ספרדיות, מזרקת טרבי, לפעמים ב25 ערב וה 26 אחהצ יש תהלוכות של תזמורות נוער באיזור פופולו,זמרי אופרה במדרגות הספרדיות וביקור בכנסיות:סנטה מריה מגורה,סאן גובאני בלטרנו,כיכר הוותיקן והבזיליקה,כיכר נבונה מקושטת,פנתיאון.

  • בשנת 2017 שוק הכריסמס בפיאצה נבונה לא התקיים בגלל סכסוך בין בעלי הדוכנים, רגולציה של העירייה ומאבקים עם המאפיה. מבחינת מזג האוויר ממש נח, הולכים עם מטרייה ומתלבשים טוב. מעבר לזה רומא יפהפיה וזו תקופה מצוינת יחסית היות והיא לא עמוסה (יחסית, רומא תמיד מתוירת) ולכן, אין תורים לקולסיאום. לוותיקן. המוזיאונים יחסית ריקים. והעיר עדין מעניינת רק רטובה יותר. הכל מקושט לחג המולד והעיר ממש בפסטיבל.

** התאריכים והאירועים יכולים להשתנות משנה לשנה, נא לבדוק היטב ולא להסתמך רק על הכתוב **

שאלות נפוצות על כריסמס ברומא

פיאצה נאבונה היא אחת הכיכרות היפות והתוססות ברומא. זה גם ביתו של עץ חג המולד גדול המעוטר להפליא באורות וקישוטים. עץ חג המולד בפיאצה נבונה מואר כל ערב מ-17:00 עד חצות, וב-24 בדצמבר הוא יודלק למשך 24 שעות.

שווקי חג המולד ברומא הם דרך מצוינת לחוות את רוח חג המולד בצורה האותנטית ביותר. תוכלו למצוא כל מיני סוגי אוכל, משקאות ומתנות. יש גם הרבה בידור לילדים ולמבוגרים כאחד. רומא היא עיר שלעולם לא ישנה והיא הופכת תוססת עוד יותר בעונת חג המולד.שווקי חג המולד הם מסורת פופולרית מאוד ברומא. שווקים אלו ממוקמים במקומות היפים ביותר בעיר, כמו פיאצה נבונה, קמפו דה פיורי ופיאצה די ספניה. יש שפע של שווקי חג המולד בכל רחבי רומא, אבל בחרנו עבורכם את הפופולריים ביותר:

1) פיאצה נבונה, כיכר איקונית ברומא, היא חובה. הוא הפך למתחם ירידים קטן עם דוכנים לממכר מזון ומשקאות וכן צעצועים ומזכרות. המבקרים יכולים ליהנות ממוזיקה חיה בזמן שהם נהנים מהקקאו החם והפאנטון שלהם.

2) המדרגות הספרדיות הן עוד אטרקציה מרכזית ברומא בזמן חג המולד. כל שנה יש עץ גדול עם אורות עליו מול המדרגות מה שגורם לכמה תמונות יפות לקחת איתך הביתה!

3) ויה דל קורסו היא ביתם של חנויות יוקרה רבות שהפכו לחנויות צעצועים לקראת החגים. יש גם שפע של מסעדות המגישות מנות איטלקיות מסורתיות כמו פסטה אי-פיגיולי או מרק מינסטרונה, מה שהופך אותו נהדר.

עוד אחד אחרון:

ישנם שווקים רבים ושונים בהם תוכלו לבקר, לכל אחד הקסם והאווירה המיוחדים לו. אחד מהם הוא Mercato di San Cosimato שקיים מאז 1348!

זו שאלה שנשאלה על ידי אנשים רבים. אבל מה התשובה?

התשובה לשאלה זו היא כן, יכול להיות קר ברומא בחג המולד. הטמפרטורה נעה בממוצע בין 10 מעלות צלזיוס ביום חג המולד ל-14 מעלות צלזיוס ב-26 בדצמבר. אז לא בהכרח קר כל הזמן, אבל אולי כדאי לכם לארוז מעיל חם יותר לחופשה שלכם ברומא.

לא קר ברומא בחג המולד כמו בוינה או פראג אבל כן עדיין קר. רומא היא עיר עם אקלים מתון יחסית. הטמפרטורה הממוצעת נעה בין 5°C (41°F) ל-10°C (50°F) עם יום “חם” מדי כמה ימים עד 16°C (61°F).

שימו ❤️
עץ חג המולד 🌲המסורתי ברומא עובר השנה דירה (2023)!
עכשיו זה רשמי: עבודות הבנייה של מטרו C מזיזות את
עץ חג המולד המסורתי של רומא הידוע לשמצה בכינויו "העץ העלוב/ הקירח" (בשל פדיחת העץ המסכן, שהוצב שם בשנת 2017). 😊
טכנית, בשל מיקומו של אתר הבנייה של מטרו C העתידי בעוד כמה שנים טובות במרכזה של פיאצה וונציה, אי אפשר היה למקם את העץ הענק (ולשפר אותו) אז היה צורך לחפש פיתרון יצירתי 😊.
אז אין עץ בפיאצה ונציה 😊 אבל יש עץ ב.. פיאצה דל פופולו!
פיאצה ונציה מעורבת כבר חודשים באתר הבנייה הענק להקמת תחנת המטרו החדשה C. עבודה שתימשך עשר שנים ואשר עוררה מחלוקת רבה, בעיקר בשל ההשלכות שהיו לה על התנועה. אז, אחרי ה"ירוק" של חג המולד 2022, לקראת החגים הקרובים יוצב העץ בפיאצה דל פופולו.
כי ברומא, לפחות מנקודת המבט הזו, לא חסרים לוקיישנים
נכון?
העץ אמור להגיע לפיאצה דל פופולו ביום רביעי , ה -29 בנובמבר. מי יודע, עכשיו, איך הרומאים ישנו את שמו של העץ החדש. המפורסם ביותר, מן הסתם, נשאר "Spelacchio", (העץ הקירח).
עץ חג המולד שכונה בזמנו: "העץ העלוב הקירח" ("Spelacchio") של רומא, התפרסם בשנת 2017. באותה שנה, עץ האשוח שנבחר לייפות את פיאצה ונציה זכה לביקורת אירונית מצד הרומאים, שהדגישו את מראהו ה"מנופף", עקב (בסבירות גבוהה) המסע הארוך שעבר בדרכו מ-Val di Fiemme לבירה. זה היה עץ עלוב מדולל בענפים ועלים.. "קירח" 😂

באדיבות: Irit Cattonar

שאלה על חג המולד ברומא

תשובת המומחה האיטלקי

מה אוכלים בכריסמס ברומא?

ישנם דוכנים רבים המוכרים פינוקי חג מולד איטלקיים מסורתיים כמו פאנטון, עוגת פנדורו, טורונה נוגט, פנפורטה (סוג של עוגת פירות), ממתקי מרציפן העשויים משקדים או אגוזי לוז עטופים בשכבות מאפה דקות טבולות בסירופ סוכר או מי דבש. מאכלים איטלקיים פופולריים נוספים בשוק חג המולד כוללים פיצל (סוג של עוגיית וופל) עם קליפת תפוז מסוכר; טורונה נוגט; zabaione (יין קינוח מתוק); וגלידת ספומוני העשויה משלושה טעמים: פיסטוק, שוקולד צ'יפס ודובדבן .

האם הכל סגור ברומא בכריסמס?

הרומאים חוגגים את חג המולד בצורה שונה משאר העולם. יש להם מסורות ומנהגים משלהם. חגיגות חג המולד שלהם אינן אקסטרווגנטיות כמו במדינות אחרות, אבל הן עדיין מאוד מיוחדות.

לדוגמה, בערב חג המולד, הרומאים הולכים למיסה בחצות ואז הולכים הביתה לפתוח את המתנות שלהם עם המשפחה. בבוקר חג המולד, הם אוכלים ארוחת בוקר מסורתית בשם "לה בפאנה" המורכבת ממקלות לחם וקפה או תה. הארוחה אמורה לייצג את בואם של שלושת המלכים שהגיעו נושאים מתנות לישו התינוק ביום ההתגלות (6 בינואר).

התשובה היא כן, הכל סגור ברומא בחג המולד.

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנשים שואלים על חג המולד ברומא היא אם הכל סגור ברומא בחג המולד. והתשובה לשאלה הזו היא כן, הכל סגור ברומא בזמן הזה. זה כולל חנויות ומסעדות. המקומות היחידים שפתוחים בתקופה זו הם כנסיות ואטרקציות תיירותיות.

האם מומלץ להגיע לרומא בתקופת חג  המולד?

רומא היא עיר יפה, ואם יתמזל מזלכם להיות בעיר הנצח בזמן חג המולד, לא תתאכזבו.

עונת חג המולד היא זמן למשפחה, לחברים ולחגיגה. אבל זו יכולה להיות גם תקופה יקרה בשנה. אם אתם מתכננים לבקר ברומא בדצמבר הקרוב, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמזמינים את הטיול שלכם.

רומא היא עיר יפה עם כמה מתצוגות אורות החג הטובות באירופה. עונת חג המולד מביאה איתה כל מיני פעילויות וחגיגות חגיגיות. אבל זו יכולה להיות גם תקופה יקרה בשנה. אם אתם מתכננים לבקר ברומא בדצמבר הקרוב, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמזמינים את הטיול שלכם.

האם רומא יקרה בכריסמס?

לא רק המקומיים נהנים מהחגיגות אלא גם תיירים מכל העולם. חג המולד ברומא הוא עניין יקר מכיוון שרוב המלונות מזמינים מראש ומסעדות גובות מחירים גבוהים יותר עבור מוצרי המזון שלהם.

האם רומא מקושטת בכריסמס?

חג המולד ברומא הוא תקופה מסורתית ומיוחדת באמת בשנה. זו התקופה הנפלאה ביותר בשנה!

עונת חג המולד היא תקופה קסומה בשנה. יש כל כך הרבה מסורות ומנהגים שהופכים את זה לאחת התקופות הטובות ביותר לבקר ברומא. ממפגשים משפחתיים קטנים ועד לחגיגות ענק, בטוח שתזכו לחוויה בלתי נשכחת.

זה זמן חג המולד ברומא! העיר מתעוררת לחיים עם אורות וקישוטים, מוזיקה, קניות וארוחות חגיגיות. זוהי דרך נפלאה לבלות את חופשת החורף שלך לפני שתחזור הביתה לבילוי משפחתי!

4.8/5 - (53 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור
Booking.com