חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לטיול של 4 ימים ברומא חודש דצמבר (לפני כריסמס)

מסכמת בלילה האחרון את הטיול:
קודם כל רומא היא אחת מהערים היותר מרשימות שהייתי בהן! אוכל, נופים, שופינג והמון סטייל!
היא גם יקרה וצריך לקחת את זה בחשבון…
ישנו בgrand hotel palace
זה מלון 5 כוכבים ליד פיאצה ברבניני
מלון ברמה גבוה ויש בריכה מחוממת וסאונה יבשה ללא עלות מ8 בבוקר עד 9 בערב. לא אכלנו במלון בכלל המלון ממש טוב ואפילו קיבלנו מטריות ממותגות להסתובב בגשם.
חשוב גם לדעת שברומא משלמים tax עירוני לכל לילה וזה בין 4 יורו לאדם ללילה במלון 3 כוכבים עד 7 יורו לאדם ללילה ל5 כוכבים.
לקחנו שאטלים דרך רומיו ב30 יורו לזוג וזה עד 8 אנשים שחולקים איתך את ההסעה הם זמינים תמיד ובעברית והיו מצויינים עד כה.
לגבי קפה! הקפה טעים מאוד בכל חור רק צריך לשים לב לא לשבת לשתות קפה אלא לקחת איתכם… ההבדל כמעט כפול במחיר…
משהו שעשינו טרם היציאה מהארץ- סימנו בגוגל מפות את כל המקומות שראינו ששווים, בסימונים שונים (קפה נגיד כחול, מסעדות ירוק, אטרקציות צהוב וכן הלאה) כך שבכל מקום שהיינו ידענו מה יש באיזור שלנו.

קפה מסעדה magazin במונטי – חמישה שולחנות ואוכל מעולה. חזרנו פעם נוספת. הטירמיסו הכי טוב שאכלנו.
מומלץ להגיע ל mizios במונטי – חנות סנדויצים קטנה ואיכותית. טעים! (ביקשנו כריך עם גבינות) מעולה לארוחת צהרים.
לא לפספס את החנות tiger שמלאה בפיצ'פקעס זולים. כמו הכלאה של מקס סטוק (זול) וסוהו (עיצובים מקסימים). אחלה מתנות לילדים ודברים לבית.
הלכנו המון ברגל לכל האתרים המרכזיים ולא הצטערנו (נעליים נוחות חשוב!). כרטיסים לקולוסיאום דרך הפורום. ולא לפחד להכנס למקומות הקטנים ולהתרחק ממלכודות התיירים.
שווה לעשות סיור אחד שלם בעיר ביום ואחד שלם בלילה- העיר כרגע מקושטת ממש יפה ומיוחד ויש אווירת חג בדצמבר


# טיסות – טסנו עם אלעל, השעות של הטיסה היו מאוד נוחות, הגענו בתשע בבוקר והמראנו בשמונה בערב, ככה שהיו לנו ימים מלאים. בטיסה חזור נתקלנו בדיילת לא נחמדה, אבל סך הכל הטיסות עברו בסדר ובזמן. מציינת שקיבלנו סנדוויצ'ים בשני הכיוונים, בטיסת הלוך היה רק סנדוויץ טונה, בחזור הייתה בחירה. נכון שזה לא טיסה ארוכה, אבל למי שבונה על האוכל בטיסה כדאי שיהיו לו חלופות משלו.

# הסעות – סגרנו מהארץ עם חופשה באהבה. שילמנו על מונית פרטית 40 יורו לכיוון לזוג. בהלוך הנהג התעכב בגלל בעיות לא צפויות בכביש ונתן לנו הנחה, בחזור הגיע בזמן. הנהג היה נחמד.

# מלון – NAVONA ESSENCE HOTEL מלון בוטיק קטן, מעוצב, חדש עם צוות נחמד מאוד, עזר לנו, ארוחת הבוקר הייתה טובה והמיקום קרוב לקמפו די פיורי, ברחוב פנימי ושקט. אנחנו מאוד נהנו מהמלון. קיבלנו חדר עם אמבט גדול ומאוד מרווח. ממליצה בחום.
ביקרנו בכל אתרי החובה ברומא.

# בוותיקן לקחנו מכשיר אודיו לשמיעת ההסברים, לטעמי היה מיותר, ההסברים יבשים ואותי לא עניינו מה גם שעם המבטא היה קשה להבין. המוזיאון מאוד מרשים, מי שרוצה יותר פרטים עדיף לקחת סיור.
יש אפליקציה חינמית שנקראת RICK STEVENES AUDIO EUROPE שיש בה הסברים על הרבה אתרים ברומא, ואפשר להוריד מראש את הקבצים. למי שרוצה לקבל מידע נוסף זה נחמד.

# ביום הראשון לטיול עשינו סיור עם חברת FREE TOUR ROME בגטו היהודי ובשכונת טרסטברה. התשלום הוא 2 יורו לאדם דמי הרשמה ובסוף אם רוצים נותנים טיפ. הסיור באנגלית והוא יוצא בשעה 15:30 מכיכר ונציה. אנחנו מאוד נהנו מהסיור, המדריכה הייתה מאוד מעניינת, למדנו המון על ההיסטוריה של היהודים ברומא. קיבלנו גם המלצות על מסעדות ומקומות שווים. מאוד מאוד מומלץ.

# ביום שישי בערב עשינו סיור קולינרי עם רומא בדרכים. שילוב מדהים של אוכל והיסטוריה, אכלנו המון אוכל טעים, המיטב של רומא. נתי היה מקסים, היה אוכל בשפע, שתיה. דרך טובה להכיר את רומא, מאוד מאוד מומלץ!!! עדיף בהתחלה של הטיול כי נתי נותן המון טיפים גם על מקומות שכדאי לטייל וגם על מסעדות. לנו לא הסתדר לעשות בהתחלה של הטיול אבל עדיין היה מושלם, חוויה מדהימה.

# מקום נוסף שאני ממש ממליצה לבקר בו – בית הכנסת הגדול והמוזיאון היהודי, אנחנו הגענו ב09:30 בדיוק שיצא סיור באנגלית לבית הכנסת.
קולוסיאום ופורום רומאי – אנחנו קנינו את כרטיסים משולבים בכניסה לפורום הרומאי וחסכנו תור מטורף בכניסה לקולוסיאום, ואנחנו היינו בתקופה שלא נחשבת לשיא בתיירות.

# ביום גשום הלכנו לשוק ETALY , שוק גדול, יש בו מבחר גדול של פסטות, גבינות, יין. קנינו מזכרות טעימות. יש גם מסעדות. לא כל כך קרוב למרכז, לקחנו לשם אוטובוס, אבל ביום גשום מומלץ.

# קניות – לא התלהבנו מהקניות ברומא, חנות שמאוד אהבנו זה TIGER – קצת דומה למקס סטוק, דברים זולים וחמודים.

# ממליצה להוריד את האפליקציה גוגל מפות ולסמן בה את המקומות המומלצים. שרצינו לאכול הסתכלנו במפה במקומות שסימנו. בכל המסעדות נהנו מאוד, אני אציין את המקומות הכי נהנו.

# מסעדות מומלצות:
Roscioli Caffè Pasticceria – קינוחים טעימים מאוד, קרוב לקמפו די פיורי.

I Dolci di Nonna Vincenza – קפה טוב וקינוחים טעימים, ממש זול (אכלנו שני קנולי ושתי קפה ב-5 יורו)

Risotteria Melotti Roma – מסעדה שמתמחה בריזוטו, טעים מאוד!

Tonnarello – מסעדה בטרסטברה – אוכל איטלקי טעים מאוד, מחירים טובים וצוות נחמד מאוד.

DON NINO – גלידה טעימה ליד מזרקת טרווי

EGG Pasta Fresca – מסעדה קטנה לפסטה, טעימה מאוד וזולה, בוחרים את צורת הפסטה ואת הרוטב שרוצים. אין הרבה מבחר אבל טעים מאוד. ליד כיכר סן פייטרו בותיקן.

ZUM ROMA – טרימסו טעים ליד קמפו די פיורי

רומא מדהימה, תהנו!!!

5/5 - (2 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן