חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חמישה ימים ברומא לזוג

טיול זוגי ברומא? רוצים לטוס לשבוע שלם ברומא? לדעתנו לרומא מספיקים חמישה ימים. להלן מסלול טיול ברומא 5 ימים לזוג או זוגות (מסלול מוכן לרומא):

יום ראשון –
טיסה של חברת bluebird. מותר עד 20 קילו חטיסה ו5 קילו עליך , אחלה של צוות טיסה.
מגיעים בסביבות השעה 1900 אחרי הסעה שאורגנה מראש (city drive).
מגיעים למלון – piccolo di piazza di spania , לא מלון לגמרי אלא מלון דירות כזה. מקום נקי, מסודר מאוד , אחלה חדרים ו2 דקות מהמדרגות הספרדיות, כולל מכונת קפה בחינם בחדר עם קפסולות. ***2 הערות- (1) הטיסה שלנו התעכבה והגענו מאוחר מהצפוי, הבעלים של המקום (שדיברנו איתו בפלאפון כי המקום פשוט היה סגור כשהגענו) אמר לנו שהיינו תריכים להודיע לו מראש ושזה נחשב צק אין מאוחר שצריך לשלם. בסוף לא שילמנו כלום. (2) משלמים 3.5 יורו לאדם פר לילה מס בצ׳ק אאוט. לא כזה נורא כי המקום עצמו נורא זול אבל כדאי שתדעו.
לוקחים מונית בסביבות 20:30 (דרך אפליקצית mytaxi, כמו גט טקסי שגם אפשר לשלם בכרטיס והנהגים לא סתם מהרחוב לפחדנים שביננו) לטרסטוורה (13 יורו).
מסתובבים קצת במקום רואים את המסעדות ובסוף יושבים ללא ספק במסעדה הכי טעימה שהייתי ברומא – ristrante de bruno. תזמינו את הרביולי עם הדג והגבינה – פשוט מטורף.
אחרי זה מסתובבים קצת ויושבים על המדרגות של הטרסטוורה עם כוס בירה ב3 יורו ומדברים קצת עם המקומיים.

מסלול טיול מוכן ברומא לזוג
מסלול טיול מוכן ברומא לזוג

יום שני –
הלכנו דרך המדרגות הספרדיות עד לcampo de fiori. שוק קטנציק ותיירותי לאללה, אבל יצאנו תיירים וקנינו מכל הבא ליד (חולצות , גבינה, ממרחים מגניבים ותיק גב). בדיעבד, אולי יכלנו להוזיל את הדברים ביורו 2 אבל שטויות.
משם הולכים לגטו היהודי ואוכלים שם המבורגר כשר. משם הולכים לבית הכנסת היהודי ולמוזיאון. אם אתם סטודנטים שווה להראות להם אישור לימודים או תעודת סטודנט – הכניסה הופכת ל5 יורו.
משם חוזרים למלון לשים את הדברים ושוב למדרגות הספרדיות לסיור קולינרי עם נתי הכוכב. 150 יורו לזוג , עם מלא הסברים ברמה גבוהה מאוד ועם טונה של אוכל על כל סוג בלי התקמצנות אפילו לשנייה.
אחרי הסיור משנסים מותניים והולכים לבר של מסעדת zuma. מקום פלצני קצת ויקר יחסית לטרסטוורה אבל אם בא לכם קצת קלאס, ולשבת לשתות על גג יפהפיה- זה המקום.

יום שלישי-
קמים בבוקר לסיור היכרות של המדרגות הספרדיות והאזור מטעם new rome free tour (אפשר לחפש בגוגל אבל חייבים לסגור מראש). סיור נחמד עם איטלקי מקומי שאומר לכם דברים שלא אומרים בדרך כלל (בכלל לא קוראים למדרגות המדרגות הספרדיות). נכנסים גם לפנתאון ומקבלים שם הסבר ממש טוב. בסוף הסיור נותנים טיפ כראות עיניכם (אנחנו שמנו 10 לזוג , 2 רוסיות שמו 10 כל אחת , וזוג הודים לא שמו כלום).
משם לוקחים מטרו לותיקן, מסתובבים באזור קצת ואוכלים בפיצרייה הראשונה שמצאנו. בסוף היא הייתה הכי טעימה. בותיקן היינו בסיור עם חגי האלוף מרומאחרת. סיור אישי קטן ומצומצם (אנחנו ועוד זוג)- מפוצץ בהסברים מדהימים על הכל מהכל. שווה ומומלץ.
משם הולכים להסתובב קצת בחנויות (כי מהזה לחזור מחול בלי איזה משהו מזארה) ולמלון לנוח קצת. בערב רגלית לטרסטוורה לאכול במסעדת tornelly. יש תור ארוך בכניסה אבל מגיע תורנו תוך 7 דקות ואוכלים. אחלה פסטות ויין מצויין.

יום רביעי –
קמים בבוקר ולוקחים אוטובוס לשוק קצת רחוק (קמפו דה פיורי). שוק מקורה, יותר למקומיים, עם חנויות גבינות, ירקות , ופסטה טרייה. אם אתם רוצים גבינה הביתה זה משם.
משם קצת סיבוב רגלי (יש באזור כמה חנויות בגדים) ולוקחים אוטובוס לקוליסאום.
לקוליסאום הזמנו כרטיסים מראש אך לא לתאריך של יום רביעי וחשבנו שזה יסתדר כי רשום על הכרטיס שזה מתאים ליומיים. אז זה לא מתאים ליומיים, אלא מתאים ליומיים רק אם באותו היום שהזמנתם אתם הולכים להחליף את הכרטיסים האלקטורוניים בגרטיסים קשיחים בתחנת כרטיסים שליד הפורום. רבנו קצת עם הפקיד האיטלקי המעיק אבל זה לא עזר. הכרטיס נתן לנו כניסה לפורום , שהוא די משעמם בלי מדריך או הסברים.
משם המשכנו עד לקוליסאום אותו ראינו מבחוץ ואכלנו פיצה לא מעניינת כל כך.
חזרנו למלון ובערב שוב לאזור האהוב- הטרסטוורה. אוכלים במקום שנקרא ze umberto. כל מקומי שהיינו המליץ לנ על המקום בסוף כנראה שהוא מתאים קצת יותר לחך איטלקי. אכלתי רביולי שהיה סבבה והגברת היפהפיה שאיתי אכלה ריזוטו שהיה מפוצץ (אבל מפוצץ לגמרי) בגבינה מעושנת שהייתה קשוחה לאכילה. שאק המנות היו נראות סבבה , אז כנראה שעדיף להזמין שם את המנות הקלאסיות (קאצ׳ו א פפה לדוגמה).
משם כבר חוזרים במונית אחרי כמה קוקטיילים בטרסטוורה.

יום חמישי –
קמים ועושים צק אאוט, משארים את המזוודות במלון. הפקידה משאירה לנו מפתח שנבוא לקחת מתי שאנחנו רוצים.
הולכים רגלית לגלריית בורגוזה , למזלנו הלכנו לקבלה והיה כרטיס של רגע אחרון , תקף לשעתיים. מוזיאון יפהפה אבל קצת בעייתי בלי מדריך או אודיו (נכנסו לבפנים ורק אז הבנו שגם אפשר אודיו), ככה או כבה ממש שווה לכנס כי יש שם 2 קומות של פסלים וציורים מדהימים וקומה שלישית של לאונרדו דה וינצי שאמורה להפתח.
משם מטיילים קצת בגנים היפים של בורגוזה, שווה להסתובב קצת עם גלידה או איזה משהו לנשנש ופשוט להנות מהטבע.
משם אוכלים בפיצה הכי טעימה ברומא – alice (רשת פיצות, במשקל).
ואז למלון שוב כדי לקחת את הדברים ולהזכר שבעסה שהכל נגמר ….

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן