חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לחופשה ברומא

תודה רבה לכם על המידע שנתתם כאן, עזר לנו מאד לתכנן חופשה נהדרת ברומא! והנה הטיפים שלנו:
*שאטל הלוך חזור משדה התעופה למלון עם חברת רומיו Romio. בטיסה חזרה, לאחר שכבר עברנו את הבידוק, גילינו ששכחנו ארנק במונית…הזיה…זה היה בערך חצי שעה לאחר שירדנו ממנה, מיד התקשרנו לסמיונה מחברת רומיו, הוא איתר מיד את הנהג ודאג שהוא יחכה לנו בחוץ ושנקבל אותו מידית !! שאפו ענקי, מדויקים ואמינים כמו שהזכירו כאן וגם שירות מעל ומעבר!! לא מובן מאליו בכלל!!

*סיור בותיקן וסיור כיכרות עם חברת siuroma, מענה מיידי בכל בקשה במייל או בווטסאפ! שני סיורים נהדרים עם קרין נורמנטוביץ המדהימההה, תואר שני באמנות, תושבת רומא עם ידע והסברים מרתקים באומנות והיסטוריה של רומא, היא היתה זמינה גם בכל בירור או שאלה, ההתלהבות מרומא יחד עם הסבלנות שלה למטיילים ראויים להערכה! קרין עושה את רומא אחרת לגמרי!!

*סיור קוליסאום גבעת פלטין והפורום, כבר לא היו כרטיסים באתר הרשמי אלא רק דרך Get your guide כך שלא יכלנו לסייר עם קרין מסיורומא אז לקחנו סיור באנגלית עם המדריך האיטלקי המקסים Francassco!! סיור מומלץ מאד!

*תצפיות:1. מצודת סנט אנג'לו, וואוו מהמם!! נוף של נהר הטיבר והגשרים והאיזור המתויר של מרכז רומא, 12 יורו כניסה.
Terrazza del pincio2.
מעל פיאצה דל פופולו נוף מקסים של הפיאצה, הותיקן ויה דל קורסו ועוד, שווה ממש!!

מסעדות, בכולן היינו צריכים להציג בכניסהgreen pass
: That's amore
מסעדה טובה מאד, שירות לבבי, אוכל טעים מאד, הפסטות מוגשות אל דנטה אז אם רוצים מידת עשיה אחרת כדאי להגיד מראש. מיקום נהדר ליד פונטנה דה טרווי

:Otello
מסעדה טובה מאד, פסטה רוטב פלפל מעולה, ניוקי ארבע גבינות מעולה, מיקום כיפי בטרסברטה.

: Kilo
מסעדה מצוינת סטייל רק בשר, עדיף לא להזמין סטייק עם עצם, אלא סטייקים רגילים שהיו מצוינים או השיפודים שלהם שמושרים במרינדות נהדרות.

*גלידה: giolitti נפלאה!! ממש גלידה בטעם אמיתי של פעם!! יש גם עוגת ספוליטאלה אופיינית לנפולי ומלא מתוקים אחרים שווים ממש!

*מלון royal bissolati מלון בוטיק נהדר, הכל חדש לגמרי, חדרים גדולים ואמבטיה גדולה יחסית למלונות רומא, מה שהיה מוזר שאין ארון אלא מתלים פתוחים.. ארוחת בוקר טובה מאד שכללה גם ירקות חתוכים!!
שירות מעולה של הצוות, יחד עם זאת המלון קצת מרוחק כ5 דקות הליכה לפיאצה ברניני אז צריך לקחת את זה בחשבון. הרוב עשינו רגלית, וכן קנינו כרטיס תחבורה ציבורית ל72 שעות ב18 יורו ובעזרת google map בחרנו מסלולים במטרו ואוטובוסים ובדקות הגענו ממקום למקום.

חברת התעופה ITA הכל היה בסדר מלבד זאת שאין לי מושג אם זאת מדיניות או משהו חד פעמי אבל לא הושיבו אותנו יחד למרות שרכשנו את הכרטיסים יחד ואת הכירטוס עשינו יחד וכ'ו
הדרה😊

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן