חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רומא 4 ימים מסלול טיול והמלצות

טסים לרומא ל-4 ימים ומחפשים טיפים והמלצות ומסלול שיסדר לכם את הטיול? להלן:

התאכסנו ב-Flaminio rooms & suites – המלצה נהדרת! ממש ליד פיאצה דל פופולו, עם פיצה אליס הטעימה ממול ומסעדה צמחונית שנקראית Arancia Blu (שמשום מה קיבלה ציון של 3.5 בטריפאדוויזור) ממש מתחת שעשתה לנו את הטיול! אכלנו שם פעמיים וכל מנה הייתה תענוג לחיך. היה לנו שם 20% הנחה מכיוון שהגענו דרך וינצ׳נזו, הבעלים של החדרים. בחור מקסים! שירות טוב והמקום אינטימי יחסית ויפה. ממליצה בחום.

הלכנו כמעט לכל מקום ברגל למעט המקומות הרחוקים יותר. כשניסינו לקחת אוטובוס פעם אחת שהיה כתוב שמגיע עוד עשר דקות, מצאנו את עצמנו מחכים לו כמעט חצי שעה עד שהתייאשנו והורדנו את האפליקציה oBike כדי שנוכל להשתמש באופניים הכתומות שהיו פרוסות בכל העיר. מומלץ בחום! האופניים קצת קשות לרכיבה, אבל השתמשנו בהם במשך 3 ימים ועלה לנו 3 יורו לכל הנסיעות לכל אחד. בניגוד לתל אופן, את האופניים האלה אפשר לאסוף ולהוריד בכל נקודה, לא צריך תחנה מיוחדת. צריך לתת פיקדון של 5 יורו בהתחלה ואפשר לקבל אותו בחזרה בתום התקופה.

התפנקנו במסעדת That’s Amore באחד מהערבים ואני חייבת לומר שהפיצה שאכלנו שם הייתה הפיצה הכי טעימה שאכלנו בחיים.

וילה בורגזה, וואו! הלכנו לשם ביום ראשון בבוקר, שכרנו לנו אופניים זוגיים בתעריף של 12 יורו לשעה, במזל לא ישר הלכנו על הרכב הממונע שראינו קודם שגם פחות כיפי וגם יקר יותר (20 יורו לשעה) ואנחנו כל כך שמחים על ההחלטה הזו! אל תתביישו לשאול את האנשים שמשכירים את הרכבים איך להגיע לאופניים שממוקמות בפנים, הם אלה שכיוונו אותנו לשם. חוויה נהדרת, בסוף היינו עם האופניים שעה וחצי והבחור לקח לנו עוד כמה יורואים בודדים על ההפרש. שווה. המקום מדהים! יש כל כך הרבה לראות שם. אחד המקומות היפים ביותר בעיר לטעמנו.

לעומת זאת, היה לנו נורא קשה במקומות הפופולריים ביותר כגון מזרקת טרווי והמדרגות הספרדיות, יותר מדי אנשים ולא הצלחנו ליהנות מהם במידה מספקת לצערי. איבדתי את בן הזוג שלי שהיה בלי חבילה או אינטרנט לכמה דקות במזרקת טרווי, חוויה לא נעימה. תהיו צמודים אחד לשני במקומות האלה.

נכנסנו לפנתאון ממש כמה דקות לפני הסגירה ובדיוק כשטפטף, גם לא היה עמוס מדי באנשים וגם היה נחמד להרגיש את טיפות המים בתוך החלל הזה. תודה לרמון על ההמלצה הזו גם.

חיי לילה – היינו בשתי שכונות מקסימות עם אווירה צעירה שכיף לטייל בהן: שכונת מונטי וטרסטוורה. שכונת מונטי מלאה במקומיים שבאים להתמנגל בחבורות בכיכר עם משקאות ביד. אווירה מדהימה! בטרסטוורה ישבנו באומברה רוסה ובטונרלי. האומברה רוסה זה חצי בר חצי מסעדה, אז התנחלנו להם שם שעתיים וחצי עם ערב שהתחיל עם קוקטיילים והמשיך עם ארוחת ערב, אווירה מטורפת במקום, המלצרים אנרגטיים בטירוף ויש אחת שלא מפסיקה לשיר, היסטרי.

בנוסף, יצאנו בערב הראשון לטרניטי קולג׳ פאב שממוקם איפשהו בין הפנתאון לטרווי, מקום נחמד עם הרבה צעירים, למי שמחפש את חיי הלילה.

קניתי בבוקר הראשון לטיול סים של חודש עם 4 ג׳יגה בלבד ב-30 יורו ב-TIM בויה דל קורסו. כשבן הזוג שלי היה צריך אינטרנט, הייתי פשוט פותחת לו את ההוט ספוט, במקום להוציא עוד 30 יורו על סים נוסף.

* בנוסף! איך שכחתי, מסעדת Aroma עם הנוף המדהים לקולוסיאום שלקח לי חודש בערך למצוא בה שולחן פנוי, ברחנו ממנה כל עוד נפשנו בנו כשראינו שהמחירים נעים בין 50-150 יורו למנה (!). וזה עוד היה בצהריים. כדאי להיות מודעים לכך מראש.

שתהיה לכולם חופשה מהנה 

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן