חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל השוקולד ב"כפר השוקולד" ברומא!

פסטיבל השוקולד ב"כפר השוקולד" ברומא!
מתי? בתאריכים 6-7 לנובמבר (יוצא שבת וראשון) .
שעות: ; 10:00 עד 20:00.
מחיר: חינם. משלמים רק על מה שקונים לאכול.
מה בפסטיבל?
מה לא???????
חובבי ז'אנר השוקולד יופתעו לגלות של מגוון ענקי של סוגי שוקולד בניהם: לוחות שוקולד חלב, מריר, שוקולד ג'יאנדויה, שוקולד לבן עם פירות יער, שוקולד מריר עם צ'ילי או ג'ינג'ר, או שוקולד עם לימון, תפוז, אגוזי לוז, שוקולד פיסטוק או אפילו שוקולד מריר עם קליפת תפוז, אגס או לימון. ושוב, הרים של שוקולדים מלאכותיים עם אלף מילויים, קרמיני, טרטופי, טורוני (אלו השוקולדים הגדולים עם האגוזים שמייצרים במיוחד בחג המולד) טורוצ'יני (שוקולדים קטנים) , נוגטים, … וזה עוד לא הכל!
ממיטב התוצרת האיטלקית:
Tiramisù, Maritozzi, Crepes, Mont Blanc, Sfogliatelle napoletane, Profitteroles, Cheesecake, Sacher, Macarones, Babà, Cannoli sicialini, Cassate, Crostate.
וגם גלידות ומאפים יבשים כמובן.
מיטב הקונדיטורים והשׁוֹקוֹלַטְיֵירים (המומחים בשוקולד) במקום אחד מגיעים במיוחד ממפרוגיה, מודיקה ו-ולרנו, השוקולד יהיה מיוצג על כל צורותיו וביטוייו, בעוד השוקולטייר Natalino De Santis יציג את הקולקציה החדשה שלו של שוקולדים בעבודת יד עם 100% פולי קקאו ממדגסקר שבאפריקה.
קונדטוריית האקספרס תשמור לנו רגעים של טעם בלתי נשכח: מנאפולי הבוס דלה ספוליאטלה, מפלרמו הקנולי הסיציליאני והקסטה של ​​האנטיקה פוקצ'ריה סן פרנצ'סקו, מהקסטלי רומני המאפים היבשים עם סופגניות עם יין DOP ופאי של ריקוטה וריקוטה דובדבנים חמוצים, מגנזאנו מאפיית המאפייה ההיסטורית תשמח אתכם עם פצצות סופגניות מטוגנות שיכינו אום לעינכם באותו הרגע.
יהיו מספר סדנאות ומעבדות אומנותיות של טירמיסו, מון בלאן, מריטוצי ועוגת גבינה שיוכנו ברגע לנגד עיניכם.
הודות לשיתוף הפעולה של רשת העסקים קסטני ובית הספר לבישול טו שף, רגעים רבים יוקדשו למשפחה, בידור והדרכה למבוגרים ולילדים, עם מיני קורסי בישול ומאפה, תערוכות, בישול ראווה, סדנאות חינוך ופנאי.
בנוסף יינתן כבוד מיוחד למריטוצו ולטירמיסו אשר יוצעו בגרסאות וטעמים שונים ללקק את השפתיים.
איך להגיע?
כאן תצטרכו להשקיע קלות אם לא תקחו מונית.
כפר השוקולד נמצא בשכונת צ'נטוצ'לה Centocelle
והוא ממוקם על כיכר שנקראת: Piazza dei Mirti המתחברת לרחוב Via dei Castaniבקטע הכביש המחבר את כיכר Piazza dei Mirti ורחוב Via delle Robinie.
Centocelle – Piazza dei Mirti e Via dei Castani nel tratto di strada compreso tra Piazza dei Mirti e Via delle Robinie.
שכונת Centocelle היא שכונה מונגשת היטב בתחבורה ציבורית, אתם מזמינים אתכם להשתמש בה כדי לבוא לבקר בכפר השוקולד.. עשו את הבחירה האקולוגית ביותר, השתמשו בתחנת המטרו C בקו הירוק אם את יודעים לעשות זאת.
ברומא קיימים כמה קווי מטרו. מטרו C בקו הירוק הוא קו המטרו המגיע לפרברים בעיר. הוא לא נמצא בתחנה המרכזית TERMINI. אלא בשכונת SAN GIOVANNI. ניתן לקחת מהמדרגות הספרדיות , או מתחנה מרכזית TERMINI, או מפיאצה ברבריני, או מכל תחנת מטרו A בקו האדום. לשים לב שכיוון הנסיעה יהיה Anagnina ולרדת בתחנת "SAN GIOVANNI". שם יש מעבר למטרו C בקו הירוק שיקח אתכם עד כפר השוקולד בערך אחרי 6 תחנות בלבד. יורדים מהמטרו בתחנת MIRTI ממש על פיאצה מירטי. לא לשכוח שכדי לחזור, תמיד צריך לחזור למטר A בקו האדום בתחנת SAN GIOVANNI. רק עם מטרו A בקו האדום תוכלו לחזור לאזור שהגעתם ממנו.
תחננת המטרו SAN GIOVANNI שופצה יפה ונבנתה מחדש. והיא מתחברת מתחת לקרקע עם מטרו C לפרברים. בעבר כדי להגיע למטרו C בקו הירוק הייתי צריכה להמשיך כמה מאות מטרים קדימה ברחוב . ושם נמצאת הכניסה הראשית לתחנת המטרו של קו C הירוק ולא מהמעבר התת קרקעי. זה ממש אחד ליד השני. תחנת המוצא של קו זה מטרו C בקו הירוק נקרא LODI. אתם עולם ב LODI ויורדים ב MIRTI שם נמצע ה פסטיבל.
כמובן, שמי שמסתבך עם המטרו כי מדובר בשניים והחלפה, יכול להגיע בחשמליות מספר 5 ו 19 עד Piazza dei Gerani ומשם ללכת 200 מטרים עד רחוב Via dei Castani לכיוון פיאצה MIRTI שם נמצא הפסטיבל.
גם קווים 213, 542, 548, 556 עוצרים ממש ליד הפסטיבל שב Via dei Castani.
הסתבכתם? אפשר תמיד לקחת מונית 😉
בכפר שהוקם במיוחד לאירוע יוקמו כל השירותים המשותפים בהתאם לתקנות הקיימות בנושא מניעת ובטיחות ההידבקות מקוביד-19. השלטים האנכיים והאופקיים במיוחד לאירוע יסדירו את המסלול וצוות הדיילים בסיוע מפעילי ההגנה האזרחית ידאג לכבד את המרחקים והכללים שיש לשמור. על כל המבקרים בתור בקופה או לאיסוף מוצרים או בשטחים המשותפים ללבוש מסכות על פניהם ולשמור על מרחק בין אישי מינימלי של מטר אחד לפחות.
הידע הובא על ידי Irit Cattonar המדריכה הישראלית ברומא!
אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

Booking.com