חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום האהבה ברומא – ולנטיין דיי ברומא

רוצים להגיע לחופשה ברומא לכבוד יום האהבה 2020? רוצים לחגוג ולנטיין דיי ברומא עם האדם או האישה שאתם הכי אוהבים? החלטה מדהימה וחופשה זוגית מושלמת מחכה לכם!

קודם כל, חשוב לציין שרומא מדהימה בכל ימות השנה, בטח ובטח יהיה לכם כיף ביום האהבה בכדי לחגוג קצת רומנטיקה בעיר הכי רומנטית בעולם!

אבל, אל תצפו יותר מידי לקישוטים או אווירת ולנטיין כי תתאכזבו..אם תצפו לראות הרבה לבבות ברחובות או קישוטים אז ממש לא תמצאו..חלק מהחנויות מקשטות באופן עצמאי להעלאת מכירות והמסעדות מקשטות מעט את המסעדות, יש קצת מסיבות בערב אבל מעבר לזה הכל דיי רגיל.. כמו כן, רוב המסעדות ביום האהבה מעלות מחירים ומציגות תפריט מיוחד ליום האהבה, כן כן זה יותר יקר מהתפריט הרגיל וחשוב מאוד להזמין מקומות למסעדות הפופולאריות בעיר כי פשוט אם לא תזמינו לא יהיה לכם מקום.

אז איפה כן להיות ביום האהבה ברומא ואיך לחגוג ולנטיין ברומא ולנצל כל דקת אהבה בחופשה שלכם באיטליה?

  1. לזרוק מטבע למזרקת המשאלות (מזרקת טרווי) – האמונה אומרת שצריך לזרוק מטבע כאשר אתם עם הגב למזרקה ולבקש משאלה (לרוב המשאלות שמתגשמות הן אלו שרצו לחזור שוב פעם לרומא), אחרי שזורקים את המטבע אפשר להתנשק בסימבוליות.
  2. ללכת לטייל בגני בורגזה הקסומים, טבע ירוק עם נוף מדהים..חוויה רומנטית וכיפית. כמו כן, ניתן לבלות שם ולקחת סאגווי, להשכיר אופניים, ללכת לגן חיות או אפילו להכנס למוזיאון גלריית בורגזה אם אתם בקטע של אומנות. אם אתם ממש רומנטיקנים תקנו שמיכה, יין וכמה מצרכים מהמכולת או מהסופר הקרוב למלון שלכם ותסעו לגני בורגזה כדי לעשות פיקניק בטבע..מה שנקרא "חיים את החלום".
  3. לעשות סדנא זוגית – סדנת בישול, סדנת פיצה, סדנת גלידה וכו' (כל הפרטים על סדנאות ברומא כאן) אם אין לכם כוח לסדנאות שאתם מכינים אוכל צאו לסיור קולינרי, סיור יין וכו'.
  4. ללכת ביחד לאטרקציה מגניבה כמו חדר בריחה, מעלית הזמן, מופע ברוכים הבאים לרומא
  5. ללכת להופעה שווה במיוחד כמו אופרה איטלקית, מופע של אומן בינלאומי במידה ויש, מופע ג'אז ועוד..
  6. ללכת להירגע בספא עם מסאג' טוב
  7. לקחת צלם פרטי לצילומי זוגיות. יש הרבה צלמים מקצועיים שלוקחים אתכם לסיור מגניב ומצלמים אתכם בלוקיישנים מיוחדים. לאחר מכן אתם מקבלים את התמונות שאהבתם ואחרי זה אם תרצו תוכלו לפתח ולהגדיל אותם ולתלות על הקיר או לשים במשרד.
וכמובן, מאד מאד כדאי לתכנן מראש ולהזמין כרטיסים מראש, לכל מה שאתם מתכננים לראות ולעשות. ממש יאכזב להגיע לרומא ולגלות שאין כרטיסים ל-5 הימים הקרובים שאתם בעיר או שלא רכשתם מראש ואז תצטרכו לעמוד שעה וחצי בתור!!!
אז אחרי שהעברתם יום שלם בחגיגות של הזוגיות המעולה שלכם ברומא כעת זה הזמן לחגיגות האמיתיות:
  1. תסגרו ותזמינו מראש מקום למסעדה שווה. אנו ממליצים על מסעדת המישלן מרקו מרטיני. ראו כאן המלצות למסעדות יוקרתיות ושוות במיוחד ברומא!
  2. צאו למסיבה, דאנס בר, פאב ותהנו עד אור הבוקר. shari vari נחשב למקום פופולארי מאוד בערב. ראו כאן את רשימת המקומות המומלצים בחיי הלילה של רומא.
לסיכום, רומא מושלמת בכל חג בין אם זה כריסמס, סילבסטר או ולנטיין דיי..אך לצערנו הרחובות לא מקושטים כמו שהיינו רוצים ואין ממש אווירה של חג האהבה..המסעדות והחנויות בחלקן עושות דברים מיוחדים אך אל תצפו למשהו גרנדיאוזי. תהנו  💟💟
אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור