חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים חיוניים למטייל הישראלי ברומא

מטיילים ישראלים ברומא ומחפשים את הטיפים לטיול ברומא שיהפכו אותו מטוב למושלם? יש לנו את ההמלצות הכי טובות למטייל העצמאי ברומא.. המדריך למטייל הישראלי ברומא!

* תביאו נעליים נוחות! הליכה של עשרות קילומטרים ביום, ברוב תחנות האוטובוס אין מקומות ישיבה…והולכים הרבה!
* ישנו בMY GUEST ROMA- הבעלים סטפנו אדיב , מסביר פנים, ישב והסביר לנו כל יום על המסלול שבחרנו. ארוחת בוקר כשרה.
* תזמינו כרטיסים מראש! אנחנו הזמנו כרטיס משולב לקולוסיאום וגם את הכרטיס עם דילוג על התור בוותיקן..ואני חייבת לציין שהיו תורים ארוכים כמעט בכל אתר…אז מזל שהיו לנו כרטיסים עוקפי תור

Saint Peter Basilica
Saint Peter Basilica

* למי שמתכוון לבקר בוותיקן המוזיאון והגנים- תפנו הרבה זמן…במוזיאון אני פחות נהניתי, עמוס וצפוף ויש מקומות שלא ניתן לצאת מהם באמצע…
* לא לוותר על הפיאצות והמזרקות! הכי יפה, הכי כיפי, סמטאות קסומות ואוירה מיוחדת.
* לשמור היטב על התיקים- במיוחד במזרקת טרווי העמוסה אנשים, אני באופן אישי הייתי עדה ל 2 מקרים של כייסים.
* לא לוותר על סיור בבית הכנסת- מרשים ומרגש! המוזיאון נחמד אבל לא התרשמתי מאדיבות הצוות שם…
* למי שמתגעגע לקצת טבע וירוק בעיניים- וילה בורגוזה, יש גם שייט באגם במחיר מצחיק של כמה יורו…
* הסתדרנו מעולה עם גוגל מפות, כולל שימוש בתחבורה ציבורית.
*לשומרי כשרות- ממליצה להגיע למאפיית FLOUR הכשרה, מידי ערב יש בופה נחמד במחיר סביר ביותר של אוכל חלבי, קפה ומאפים מעולים. אכלנו שם פעמיים
בערב הראשון עלה לנו 6.5 יורו ובפעם השניה עלה 10 יורו כי היה יותר מבחר לדבריהם. בכל מקרה יש אפשרות גם לשבת ולהזמין מנות אחרות. יש שם קינוחים מעלפים….

* קניות- אנחנו באופן אישי פחות התמקדנו בזה, אבל נכנסתי לשתי חנויות עם מחירים סבירים ביותר . חנות בשם ALCOTT שהבנתי שהיא רשת, וחנות בשם OVS . בשתיהן ראיתי מחירים סבירים ובOVS קניתי גם לילדים… יש גם רשת שנקראת TIGER שהיא כמו MAX סטוק של הארץ, מלאה בקשקושים חמודים…

הטיפים החשובים באמת לגבי רומא:

  • תנצלו את הבוקר לסיור במבצר סנט אנג'לו משום מה המקום הזה לא זוכה לטעמי להתייחסות ראויה. מקום יפה מאוד.
  • אם אתם הולכים על זה ובטוח תבקרו גם בקולוסיאום אז כדאי לקחת Roma Pass (של 72 שעות) כי מעשית תשלמו אותו מחיר על הכניסה לאתרים, הכניסה ללא תור ותרוויחו על הדרך גם נסיעות (זה לא מזיק)
  • כרטיסים לוותיקן
    תורים וותיקן

    כרטיסים לגלרייה בורגוזה – חובה להגיע למקום הזה, מבחינתי גם אתה לא חובב אומנות אין מה לחשוב פעמיים, מכיל כזה אוסף מדהים של אומנות ויצירות חשובות שאין מה לחשוב פעמיים. יחד עם המדריך הקולי (באנגלית – בלי זה לטעמי הסיור עדיין יהיה מרשים אבל קצת פחות כמובן) גם היה מושלם. חשוב לקנות את הכרטיסים כחודש מראש אפילו יותר כי במקום כנראה לא יהיו כרטיסים. הסיור בפארק גם היה נחמד מאוד.

  • ממליץ מאוד למי שאנגלית אצלו ברמה טובה להוריד מראש או בעת ההגעה למלון את אפליקציית מדריכי האודיו של Rick Steve's audio Europe. יש שם כמה מדריכי אודיו (חינם לחלוטין) שממש שינו את הסיור שלנו בחלק גדול מהמקומות בעיר (לא מדריך ברמה של שמואל אבל בטח עדיף על לבהות במבנים או להסתובב בלי באמת להבין על מה מסתכלים וזה לא נופל מההדרכות במקום)
  • המלצה אחרונה למקרה שתצטרכו, mytaxi זה כמו גט טקסי שלנו, רצינו להגיע ליעד יחסית מרוחק, נהג מונית שעצרנו ברחוב רצה לקחת לנו 28 יורו בפועל עם האפליקציה הנסיעה עלתה לנו 8 יורו לפני הנחות, אז אם תצטרכו, זה הפתרון. התשלום דרך פייפאל כך שזה בטוח ואתם מאשרים נסיעה בסוף אז אל תיבהלו אם הנסיעה לא תקלט.
  • לגבי טרסטוורה, לדעתי המקום הכי מיותר שהיינו בו, אם אתם נוהגים לעמוד בתור למסעדות גם בארץ, שמטר ליד יש מסעדה לא פחות טובה, אז בבקשה. בכל אופן אם אלו חיי הלילה של הרומאים אני לא מקנא בהם. בפועל בדרכנו חזרה משם לכיוון המלון עברנו בשכונת מונטי, נראה ששם היה יותר פעיל.
  • האוכל הוא more of the same בכל מקום בעיניי (נהנתי יותר מהאורז הפרסי שחזרתי מאשר כל האוכל שם, בלי להעליב אף אחד מחובבי הקולינריה כאן) בארץ לטעמי יש מסעדות הרבה יותר טובות (גם איטלקיות) לפחות ממה שאנחנו מצאנו (וישבנו בלא מעט המקומות המומלצים ביותר כאן) הדבר היחיד שהיה יוצא דופן היה הגלידות שהיו מדהימות.
4/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן