חיפוש

טיול לרומא 4 ימים

סיכום טיול רומא 2021 🇮🇹🍝🍕
קצת דגשים של קורונה לפני 😷:
כדי להיכנס לרומא צריך לעשות בדיקת קורונה 72 שעות לפני הכניסה, בנוסף צריך תעודת קורונה שמוציאים באתר של משרד הבריאות (חשוב שיהיה שם את הברקוד ויראו את שלושת החיסונים), צריך להביא גם טופס Plf שממלאים לפני הטיסה – מאוד מאוד חשוב!
בנוסף, ברומא מצב הקורונה ממש סבבה, כולם שמים מסיכות במקומות סגורים אבל כל המסעדות, מוזיאונים וחנויות פתוחים כרגיל – הם כן בודקים תעודת קורונה אבל מעבר לזה ממש רגיל 😊
*יום ראשון:*
הגענו לרומא סביב השעה 13:30, לקחנו אוטובוס למרכז העיר ומשם מטרו למלון. ההגעה הייתה מסורבלת ופחות ממליצה, בטיסה חזור לקחנו שירות הסעות של romino שעולה 15 יורו לכיוון וזה שאטל מהמלון עד לשדה תעופה ולהיפך- מאוד נוח! ממליצה 🙂 (צריך להירשם מראש בארץ 😊)
ישנו בדירה ברומא שמצאנו בbooking בשם Barcaccia Luxury Suites שהייתה במיקום מדהים בעיר (ממש ליד המדרגות הספרדיות והVia del Corso) ואחלה דירה באופן כללי- ממליצה 🙂
באותו יום אכלנו במסעדה ליד הדירה, לא מאוד ממליצה עליה.
אחרי זה הסתובבנו בעיר ובחנויות, ובאופן כללי את כל הטיול עשינו ברגל, לא השתמשנו בכלל במטרו או באוטובוסים כי פשוט לא היה צורך- הכל קרוב להכל וממש יפה לראות את הכל ברגל 🙂
*יום שני:*
קמנו בבוקר והלכנו לקולסאום, שם ישבנו בבית קפה ליד – סתם שתינו שם קפה ואכלנו מאפה, לא משהו מיוחד פשוט מיקום מעולה 😊
אחרי זה המשכנו להסתובב בעיר, והלכנו לכיוון גני בורגזה – גנים מהממים שממש מזכירים את הHyde Park בלונדון – ממש ממליצה ללכת לשם 🙂
אכלנו במסעדה ממש מומלצת בשם Ristorante Vladimiro שקרובה לגנים, אכלנו שם בורטה ורביולי מדהים, והקינוח המיוחד שלהם זה טרמיסו שמכינים ממש במקום – אז סופר מומלץ (המסעדה לא זולה, אבל בהחלט שווה את המחיר).
אחרי זה חזרנו לדירה ומשם המשכנו להדלקת נרות שהייתה בPiazza Barberini, כיכר מהממת 🙂
אחר כך הלכנו לרובע היהודי, אכלנו שם במסעדה בשם ״בגטו״, אכלנו שם פיצה וברוסקטות והיה ממש טעים 😊
משם המשכנו לשכונה שנחשבת ״הפלורנטין״ של רומא – Trastevere, יש שם מלא ברים מגניבים וחיי לילה. לא אכלנו שם אבל נראה שיש שם מסעדות ממש מגניבות אז ממליצה לבדוק 🙂
*יום שלישי:*
קמנו והלכנו לאחד השווקים ברומא, היה שם בעיקר פירות וגבינות – לא מאוד וואו ובעיקר הסתובבנו שם ונישנשנו ארוחת בוקר 🍓
משם המשכנו לרחוב קניות של רומא Via del Corso שלהגיד את האמת, רומא לא וואו בשופינג – הקניות שלנו הסתכמו בברנדי, יש שם בעיקר זארה ענק מאוד וזהו בגדול 😅
משם המשכנו ואכלנו גלידה בVenchi שזאת רשת שיש לה המון סניפים בעיר, גלידה טעימה בטירוף – מאוד ממליצה 🙂
משם המשכנו לבית כנסת הגדול ברובע היהודי ושם הדלקנו נרות.
אחרי זה הלכנו לפיצרייה ליד הדירה שלנו בשם Grano – פיצרייה מעולה, מאוד מאוד ממליצה!
משם המשכנו לחדר ובארוחת ערב הלכנו למסעדת סושי בשם Zuma שהייתה הכי מעולה בכל הטיול, מסעדה די פלצנית שמומלץ לקבוע מקום מראש, די סטייל הTyo בתל אביב – הזמנו שם מרק מיסו, סלט אסיאתי, סשימי, רול סושי והזמנו קוקטייל מטורף עם קוקוס, מהמקומות הכי מומלצים בטיול 🍱
*יום רביעי:*
הלכנו בבוקר לעשות בדיקת אנטיגן כדי להיכנס לארץ, קבענו במקום בשם Data Medica שהיה נמצא רבע שעה מהדירה, צריך לקבוע מקום מראש באפליקציה שנקראת ״ufirst” – התנהלות סבבה ממש, קיבלנו תשובה אחרי שלוש שעות 😊
משם המשכנו לעשות צ’אק אאוט לדירה והלכנו לארוחת בוקר בבית קפה מהמם, מאוד תל אביבי בשם Ginger – יש שם אסאי בול, פנקייקים, חביתות וממש טעים 🙂
משם המשכנו לשדה, לקחנו את השאטל של רומינו.