חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול ברומא – המלצות חמות מהתנור

המלצות חמות לסיכום טיול נפלא ברומא 
טסנו ב Al Italy-היה בסדר גמור

השכרת קטנוע ברומא
השכרת קטנוע ברומא

קבלת הפנים בשדה התעופה באופן מפתיע היתה מהירה ויעילה ותוך פחות מרבע שעה כבר נפגשנו עם שירותי ההסעה משדה התעופה שהזמנו. הנהג היה שירותי נעים המתין לנו ונתן מס טיפים במהלך ההסעה, מומלץ מאד השירות היה מצוין גם בחזור!
הגענו למלון Hotel Caravita – Luxury Boutique Hotels שנושק לרחוב ויה דל קורסו ממוקם מעולה, מרחק הליכה לכל מקום, שירות אדיב ואיכותי צוות מקסים ושירותי, המלון נקי נאד, ארוחת בוקר טובה מאד מומלץ בחום !
לוותיקן הזמנו כרטיסים מראש דרך האתר -עזר מאד וחסך לנו תורים ארוכים …
על סיור קולינרי לא יכלנו לוותר הזמנו וכמובן הסבלנות והמענה המהיר של חברת הסיורים הקולינריים ברומא עזר לנו להחליט ולסגור.. היה נפלא טעים מצחיק ולמדנו המון המלצות מעולות להמשך השהייה שלנו, שווה ומומלץ !

מסעדות מומלצות 
Pizza Alice
Grazia graziela
That Amore
Austria de fortuna
Pietro
גלידת vinchy
חייבת לשתף המלצה למסעדה מדהימה-מסעדת Nerone- הלכנו על זה-ממש מומלץ להזמין מקום מראש (אפשר בפייסבוק), אנחנו הגענו ובמזל היה שולחן פנוי. מסעדה אותנטית וקטנה שהשירות שניתן בה הוא מדהים- המלצרים כל כך אדיבים ונחמדים, במיוחד המארח- המנות טעימות, גדולות, משביעות ולא יקרות (פסטה-9, פיצה-11, חצי ליטר יין לבן-9, טירמיסו 6), פינקו אותנו בברוסקטות וצ'ייסרים על חשבון הבית. המסעדה באיזור טרמיני- לא תתאכזבו!!!!

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן