חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שבוע ברומא המלצות

יש לכם שבוע ברומא? מחפשים המלצות לטיול של 7 ימים ברומא? כאן תוכלו לקרא פוסט המלצות וטיפים של מטיילת ישראלית שכתבה לנו בקבוצת הפייסבוק הסודית למטיילים הישראלים ברומא לאחר שבוע בעיר הקסומה של איטליה – רומא!

אז לאחר שבוע עם בן זוגי ברומא המהממת אמליץ ואסכם את החוויה שלנו.
1. מלון- ישנו בsmooth hotel termini. ממולץ ביותר! חדרים נקיים ומאובזרים, צוות מלון שירותי אדיב וקרוב במרחק הליכה לתחבורה ציבורית ומעבר לכך קיימים בתי קפה ומסעדות באיזור. לגבי ארוחת בוקר (הכלולה במחיר) ארוחת בוקר אירופאית קלאסית אבל תמיד נחמד לפתוח את הבוקר עם קפה ומאפה 🙂.
2. סיור צילום-את היום הראשון פתחנו בסיור צילום עם הצלם ההיסטרי גרגור Gregor Morosini Gatti !
mail: vivaviagemfotos@gmail.com
tel:5527997762353
גרגור איש נעים, בעל הומור, סיפר לנו על ההיסטוריה של המקום ונהנו איתו מכל רגע! מעבר לכך שצילם אותנו תמונות מהממות שזו אחלה מזכרת עברנו איתו בלא מעט מקומות מרכזיים וחשובים ברומא וכך ביום הראשון קיבלנו ממנו תמונת מצב איפה כל אתר נמצא וכך יכולנו לסדר את הלוז להמשך הטיול בצורה הגיונית ואפקטיבית. משך הסיור כ4 שעות. עלות של 10 יורו לבן אדם. 2 יורו לכל תמונה (שבוחרים בסוף) וטיפ למורת רוחנו.
3. תחבורה- נתחיל בכך שאת רומא מכירים ברגליים! קיימת תחבורה ציבורית כמעט בכל פינה אוטובוסים,מטרו אבל ברוב הפעמים הולכים ברגל. קנינו כרטיס ל48 שעות , סביבות ה12 יורו לבן אדם נסיעה חופשית במטרו ובאוטובוסים- ממולץ ונוח מאוד. בתחנות אוטובוסים שלהם אין עמדות קניית כרטיסים. חשוב לזכור להחתים את הכרטיס- נתקלנו בכמה ביקורות.
4. קניות- מעבר לאיזור חנויות היוקרה של המדרגות הספרדיות, קיימות חנויות בתחנה מרכזית טרמיני מויקטוריה סיקרט, מנגו וכו׳. אנחנו נסענו לקניון אוטואלט erume2. סביבות השעה נסיעה באוטובוס- שווה בהחלט!
5. אתרים ומוזיאונים- אתחיל במוזיאון השעווה- נחמד ולא מעבר הוא קטן לא שווה את המחיר וניתן לסיים אותו תוך רבע שעה. קנינו כרטיסי כניסה למעבר מהיר לקולסיאום כולל הפורום והגבעה ולוותיקן מראש. חסך לנו המון זמן והתעסקות היו שם תורים ענקיים.. מבחינת שעת כניסה הרשומה על הכרטיס ותיקן- לא מייחסים חשיבות קולסיאום- כן. אז אם מסתדר לכם בלוז להגיע לותיקן לפני תעשו זאת, לקולסיאום חבל להקדים כי לא יכניסו. לפורום יש כניסה לפני הקולסיאום בלי תור ארוך במיוחד 🙂. ממולץ להכנס לפיאצה וינציה מעבר לכך שהיא מרשימה מבחוץ היא עוד יותר מרשימה מבפנים – כניסה חינם ,כנל לפנתאון.
6. מוניות- אם תרצו לנסןע במונית תצטרכו להזמין מהמלון/ מסעדה /מקום כלשהו שאתם נמצאים בו. (קלוש שהם עוצרים ככה באמצע הרחוב) להקפיד על מונה.
7. מסעדות ואוכל (כי לשם כך התכנסנו)- פסטות ממולצות:
•בשוק האוכל טרמיני קיים דוכן/מסעדה המוכר מנות פסטות שכולן על טהרת הכמהין. הפסטה הכי מדהימה שאכלתי. מעבר לכך הם מוכרים חמאת כמהין ובדברים בסגנון – ממולץ מאוד! •מסעדת tonnarelo בשכונת טרווסרה. תור ארוך (אנחנו חכינו סביבות ה40 דק) טעימה ושווה את ההמתנה. אכלנו שם פסטה קרבונרה ושמנת פלפל. גם הפיצה אש.
•osteria בשוק קאמפו דה פיורי טעים וממולץ.
פיצות ממולצות:
• בשוק האוכל בטרימני בדיוק בכניסה מוכרים פיצות מדהימות!!! במשקל. לא זכור השם אבל לא קשה לפספס. כתוב גביראל על השלט. • פיצריה בקאמפו דה פירוי
Pinsere • forno

רחובות רומא
רחובות רומא

גלידות: vinci הגלידות והקרפ שלהם!!
בשרים: kilo שירות מעולה תפריט מגוון ובשרים ברמה. מומלץ לשמור מקום מראש. בנוסף התפריט ערב שונה מהתפריט בוקר- בבוקר זה בופה , ממולץ להגיע בערב.. טרימסו: באיזור קאמפו דה פיורי קיימת מסעדה עם 100 טעמים של טרימסו!! מדהים מדהים. Mr 100 tiramisu. •מסעדת טרפיזנו, בטרווסרה!

רומא מפוצצת מסעדות טובות אכלנו במקומות גם ללא גלוטן בעיקר,אציין בכל מסעדה אם יש תפריט רגיל גם.

*mama eat*
מסעדת פיצות מעולות מחיר סבבה לגמרי 11 יורו לפיצה 9.5 יורו לפסטה.יש תפריט רגיל גם מומלץ מאוד!

*vogila di pizza*
מסעדה ממש מעולה נמצאת במרכז,תחפשו בגוגל מפות,יש תפריט רגיל גם פיצות מכל מיני סוגים, דקות ממש!! פיצה 4 גבינות טעימה ממש ודקה וקריספית
יש באנים קריספים וטעימים

*pompi*

הקינוח הכי שווה ברומא נמצא במקום שנקרא פומפי ,
קונדיטוריה שנוסדה ב1960 ובשנה האחרונה הכניסה גם טירמיסו ללא גלוטן
יש לה מספר סניפים בעיר, אנחנו ביקרנו את הסניף ליד המדרגות הספרדיות,
ניתן לקבל טרמיסו קלאסי או טירמיסו תות במחיר 4.5 יורו

*fiocco di neve*
גלידרייה שכולה ללא גלוטן ומומלצת ממש גם לאלו שאוכלים רגיל,הגלידה טעימה בטירוף,מחיר זול יותר מבארץ!!
3 כדורים גדולים מאוד 6יורו
2 כדורים 4יורו
כדור אחד 3יורו
יש אפשרות לקבל מספר טעמים בכל בחירה של הגביע לא זוכר בדיוק כמה אבל שווה ביותר

8. שוק קאמפו דה פיורי- כיף להסתובב שם. מעבר לפירות וירקות נמכרות פסטות מיוחדות ופירות יער טריים ( לאוהבי פירות יער כמוני 🤗).
9. Tax free. מומלץ לסיים עם המיסים לפני שדה התעופה.
קיימות שתי חברות global blue – בצבע כחול. וטקס פרי- עם כיתוב ירוק.
כתובת של החברה הירוקה(נמצאת בתוך שער כזה, צריך להכנס פנימה) – Via Gregoriana, 54. סניף של החברה הכחולה נמצא מימין למדרגות הספרדיות (בחלק התחתון שלהם) מצד ימין. לא לשכוח דרכון! 🙂
10. גני טיבולי- במרחק של כשעה נסיעה באוטבוס נמצאים גני טביולי בעיירה טיבולי. טירה המשתרעת על 700 דונם מזרקות, צמחייה ושפע של יופי. ממליצה בחום נהנו שם מאוד!
11. הסעות למלון ולשדה- דרך חברת רומיאו. מחירים הוגנים עומדים בזמנים ואפילו הקדימו ומאוד מסןדרים!

*מסעדות*

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן