חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רומא למטייל יחיד / יחידה

  1. כמטיילת יחידה, הטיפים יכולים לעזור גם למי שמטייל/ת כמוני וגם לאחרים 🙂
  2. לינה – אזור המדרגות הספרדיות/מזרקת טרווי. הרגשתי בטוח להסתובב גם עד מאוחר.
    המלון שהייתי נקרא Hotel Erdarelli במיקום מנצח. מלון בוטיק קטן, נקי, נוח ונחמד. צוות מדהים וגם כמה מהם חובבי ישראל
  3. לא לפספס את הפארק של Villa Borghese. ממש כיף לטייל שם ולעצור. יש שם גם גן חיות מומלץ בשם Bioparco. במתחם חיות שאנחנו רגילים לראות גם כאן, אבל גם מתחם שלם של חיות טרופיות ונדירות בפני עצמן 😍
  4. מי שמגיע בקיץ – חם מאוד! את הרוב אפשר לעשות ברגל, אבל כובע ח-ו-ב-ה!. תחזרו למלון בשעות הצהריים למקלחת ומנוחה, ותמשיכו אחרי השעה 17:00-18:00 שיותר נעים. זה אומר —> להביא הרבה בגדים קצרים להחלפה!!
  5. טירת סנטאנג'לו – לא לפספס! מומלץ להגיע כשעה וחצי לפני השקיעה. נופים משגעים… נ.ב: אין צורך לקנות כרטיסים מראש.
  6. שוק קמפו ד'פיורי – מאכזב. לא הבנתי את הבאז לגביו. 50 דוכנים של אותם הדברים, אותם המוצרים, בלי שום דבר איטלקי מיוחד במינו.
  7. יש מלא עתיקות ברומא גם בלי להיכנס לאתרים המרכזיים – פשוט תסתובבו ותהנו
  8. המים – הדבר שהכי נהניתי ממנו כנראה 😂 הלוואי והיו כאלה בישראל. מלא עמדות של מי מייענות קרים וטעימים! לא צריך לקנות מים, רק שיהיה בקבוק איכותי.
  9. אינטרנט – הבדר"כ אני קונה סים באותה המדינה שאני מגיעה אליה, אבל בגלל שהייתי בקושי 3 ימים (הספקתי לראות הרבה!) החלטתי למלא את הסים שיש לי מגלובל סים של חברת פלאפון (תקף ל-3 שנים) ב2G ובהחלט הספיק לי (הייתי רוב הזמן עם google maps).
  10. הגעה למרכז העיר – בגלל שהייתי רק עם טרולי, לקחתי שאטל אוטובוס/מיניבוס של 6 יורו לכל כיוון (נמל תעופה – תחנת טרמיני). היה לגמרי שווה את זה + קניתי כמה כרטיסים של 1.5 יורו לימים שידעתי שאצטרך אוטובוס/מטרו (לקנות אותם בבוקר/צהריים שלא תתקעו בערב בלי אפשרות לקנות בקיוסקים).
  11. מסעדה Lorel in the World – מגניבה, נעימה, אוכל טעים ולא יקר
  12. וותיקן – המוזיאון נחמד- תקרות מצוירות יפות תמונות ופסלים. הלובר לדעתי היה יותר מעניין ( בפאריז). במוזיאון חם!!!! רותח!!! ויש שם עשרות אלפי מטיילים בו זמנית בלי הגזמה! לכנסיות ולבזילקות לא נכנסתי (בזיליקה זה גם סוג של כנסיה, יש בעיה מבחינה דתית) וניסיתי לצאת מהכיוון הנגדי, כנגד כיוון התנועה. לא פשוט. בקצרה לדעתי לא הסטרי להכנס לותיקן. ובזמן הקיץ זה פשוט סיוט. והיה לי סקיפ דה ליין. בחום הזה אני לא יודעת אם זה בכלל כדאי,בכל מקרה כדאי לקחת סיור.
  13. הדבר היחיד שאפשר להיכנס אליו בחינם זאת הבזיליקה. כל השאר חייב כרטיס: המוזיאון מקסים אם אתם אוהבים אומנות זה חובה ואסור לפספס, הקפלה הססטנית זאת יצירת מופת. אם אתם לא סטודנטים לאומנות ואין לכם ידע בנושא ממליצה לקחת סיור מודרך אחרת לא תבינו מה אתם רואים וחבל. יש סיורים מודרכים גם לגנים של הוותיקן וזה מהמם! בסוף ההדרכה מגיעים לבזיליקה של סנט פטרוס.
אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן