חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות שבוע ברומא (6 ימים מלאים)

יש לכם שבוע להיות ולטייל ברומא? מושלם! להלן ההמלצות והטיפים לטיול של שבוע בעיר רומא!

חזרנו מ- 7 לילות ו-6 ימים מלאים..עם מזג אוויר מושלם! האמת, לא תכננו להישאר ברומא הרבה זמן, וזה מהסיבה שבזמן השהייה שלנו נגנב לי התיק בחנות ניו באלנס בזמן שמדדתי נעליים, התיק היה לחצי שנייה ללא ההשגחה שלנו וזה היה מהר שלא שמנו לב בכלל. בתיק היה הדרכון וגם 270€, כרטיס אשראי וכרטיס סטודנט. חוויה לא נעימה בכלל, זה היה ביום ה-4 של הטיול בשעות הערב (יום שישי) .. העניין הזה הוא פרוצדורה שלמה, הלכנו למשטרה, מילאתי שם תצהיר, ובגלל שהשגרירות סגורה עד יום שני. נאלצנו לדחות את הטיסה ביום אחד נוסף אבל היי לפחות הרווחנו עוד יום שלם ברומא ☺️
שימו לב לדברים שלכם, עדיף להשאיר את הדרכונים בכספת ולא להסתובב עם כל הכסף,להיות ערניים, לשמור אחד על השני ועל החפצים האישיים!

בהלוך טסנו עם חברת ריינאיר שיצאה בשעה וחצי של עיכוב, הגענו ממש מאוחר למלון בגלל זה.
בגלל כל הבלאגן שהיה, לא הצלחנו לבחור טיסה אחרת בחזור עם ריינאיר זה פשוט לא נתן לנו להמשיך הלאה וגם לאחר שיחה בצ׳אט עם אחד הנציגים, הבנו שריינאיר לא יאשרו לנו לטוס רק עם צילום דרכון ודוח משטרתי. מאחר ולא הצלחנו להזמין דרכם טיסה אחרת באופצייה ה״שינוי טיסה״ לקחנו טיסה חזרה עם אלעל ביום שלישי (26.2) אחרי שביום שני (25.2) היינו בשגרירות ודאגנו להוציא משם טופס מעבר זמני, הדבר עולה 33€ וחייב להגיע לשם עם 2-3 תמונות פספורט(!!!)
לגבי הטיסה חזרה של אלעל יצאה בזמן, בלי בעיות 😁

המלון – Hotel Condotti 😍💯

הסעות: דרך רומיו ב15€ לאדם לכיוון. מגיעים בזמן וזה הרבה יותר נוח ולא יקר במיוחד ..
סים: קנינו מTIM ב-32 יורו 10G. זה קצת יקר אבל לא מצאנו משהו אחר, פתחתנו נקודת גישה והשתמשנו בזה ביחד, לכל מקום ניווטנו עם גוגל מפס.

אטרקציות:

פיאצה סאן ג׳יובאני | קרדיט: Irit Cattonar
פיאצה סאן ג׳יובאני | קרדיט: Irit Cattonar

**וותיקן – חובה לקנות כרטיסים מראש. צריך להזמין את הכרטיסים מראש כדי לא לחכות שעות בתור, ראיתי פוסט של מישהי שכתבה שהיא חיכתה 4 שעות, אנחנו לא חיכינו אפילו לא שנייה. כמובן שחשוב להדפיס את הדפים ולהביא איתכם, לסטודנטים פה שמזמינים כרטיס מוזל, תביאו איתכם את הכרטיס סטודנט כי הם בודקים!
**קוליסאום+פורום+גבעת הפטרלין – קנינו את הכרטיס של skip the line שם מהעובדים שמסתובבים ב30€, היה שם מדהים, המדריך שלנו היה דיי משעמם .. אבל המקום עצמו יפה וכדאי ללכת ולא לפספס..
**אנדרטת ויטוריו אמנואלה מרשימה ביותר!!!.
**גני בורגוזה מקום מהמם, העברנו שם שעתיים וחצי בכיף.. כדאי ללכת!
** כל המזרקות מרשימות חוץ מfontana delle tartarughe שפשוט מיותרת …

אוכל ופאבים:
** מסעדת VOS מושלמת, מעוצבת כמו דיינר בארה״ב, האוכל מעולה והמחירים סבירים. מומלץ מאודדד מאוד מאוד!! אבל שירות קצת איטי..
‏** grill & wine מעולה שלא ראיתי עליה המלצות (וחבל) היא נמצאת ממש מול that’s amor , היה לנו שם טעים וממש נהננו!
‏** thats amor היינו חייבים ללכת אז ככה, היינו פעמיים, פעם אחת פשוט ניסינו את מזלנו והיה מקום, נכנסו לארוחת צהריים והיה ממש טעים. בפעם השנייה, הזמנו מקום לערב האחרון שלנו ברומא והיה קצת מאכזב, לא טעים כמו הפעם הראשונה.. המקום טוב, קצת יקר, המסעדה קצת אובר-רייטד, אבל שווה ללכת אחרי הכל. למרות שיותר נהננו ב-2 המסעדות שרשמתי.
‏** la pizza pieer daniel בתוך ה״שוק״ טרמיני. הפיצה הכי טובה שאכלנו ברומא, ממש פיצות טאבון.. פשוט מושלם!
Abbey pub, Trinity college pub פאבים נחמדים מאוד.
היינו בעוד כמה מסעדות טובות, אבל אלו המומלצות ביותר!!

גלידות וקינוחים
‏** cremilla גלידה מעולה, מפנקים בקרם שוקולד בתוך הגביע וגם בקצפת ללא תשלום (!!) מקום מומלץ אחרי הוותיקן.
‏** della palma – גלידרייה שיש בה 150 טעמים של גלידות
‏**pompi טירמיסו ממש טעים, פחות אהבנו את הקנלוני
‏** don nino – כל בוקר קנינו משם קפה ומאפה. הקפה שלהם מעולה! אבל – לא לקנות מהם גלידה(!!!) 2 גביעים עם 2 טעמים עלו לנו 20€
‏**lindt חנות של שוקולדים – יש שם דיל של שוקו (ממש קטנציק, סוג של שאט חחחח) ומאפה ב3€. שוקו טעים ומאפים טובים שווה ללכת ממש צמוד ל150 טעמים

** ״שוק״ טרמיני, יותר כמו שדרת האוכל בשרונה מרקט בת״א. קונספרט מגניב ממש! אנחנו הגענו לשם ולאור כל ההמלצות דמיינו שוק אמיתי, עם מלא דוכני אוכל ברחוב, באסטות וכו׳.
אבל במקרה לגמריי קלטנו שזה בקומה התחתונה של התחנת רכבת, המקום נמצא בפנים, מקום סגור. מגניב ושווה ללכת, כדי למצוא את זה תרשמו mercato centrale – רק ככה אפשר למצוא את המקום הזה.
**שוק קמפיו די פיורי- שוק אמיתי מומלץ ללכת ממש נחמד שם!! קניתי משם פסטות והיה ממש כיף להסתובב שם ☺️🤗

תהנו, תאכלו מלא, רומא מושלמת ועושים את כולההה ברגל, אין טעם לקחת מטרו..
צריך גם להוריד איכשהו את כל מה שאוכלים לא?😉

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן