חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים ועזרה בתכנון הטיול לרומא

צריכים עזרה בתכנון הטיול ברומא? רוצים לדעת מה לעשות ברומא ולאן ללכת ברומא? להלן הטיפים וסיכום הטיול של מה מומלץ ומה פחות מומלץ ברומא:

טוב אז לצערי הרב הטיול שלי נגמר. תודה לכולם על הטיפים והעזרה בתכנון הטיול. לקבוצת הוואטסאפ וקבוצת הפייסבוק😊

טיסות: טסנו עם אלאיטליה גם הלוך וגם חזור. הטיסת הלוך הייתה בסדר גמור ובחזור הם משום מה שינו לנו את המקומות של הטיסה. מאוד חצופים והיחס שהיה בעלייה לטיסה הזאת היה נוראי והם התנהגו בגסות רוח.

הסעות: מהשדה למלון ובחזור עם Mary Roma שהיא תותחית ואדיבה מאוד. הנהג חיכה לנו בשדה תעופה כשהגענו, לא חיכינו אפילו דקה, הכל היה מדוייק וגם בחזור. שירות מעולה! 
מספר טלפון שלה: +39 342 180 9175

מעלית הזמן ברומא
מעלית הזמן ברומא

מלון: סגרתי מלון rome life hotel והתבלטתי הרבה איזה מלון לבחור שכן כל אחד ממליץ על מלון אחר. ובסוף החלטתי ללכת על המלון הזה שאף אחד לא המליץ עליו חוץ ממבקרי מלונות שהיו. המלון בעיניי מושלם!! חדר מרווח, מיטה כייפית, מלון 4 כוכבים ומגיע לו יותר. מקבלים פלאפון מהמלון עם סים מקומי, ואפליקציית הדרכה עם כל האטרקציות שיש ברומא והאתרים השונים. ככה שלא היינו צריכים לרכוש סים, התנהלנו עם גוגל מפות מהפלאפון הזה. חסך הרבה. כמו כן, המלון נותן שימוש חופשי בפעם הראשונה במיני בר בחדר, כלומר הם לא ממלאים אותו עד שמבקשים והמילוי עולה כסף לפי המוצר שביקשו. עובדי המלון אדיבים מאוד. המיקום מרכזי בעיני הוא קילומטר מהאתרים. 10 דקות מכל אחד מהם. ככה שאין רעש מהרחוב ואתה ממש במרחק הליכה קצר מהכל.
ארוחת הבוקר במלון נחמדה מאוד, המבחר לא גדול במיוחד אבל יש מכונת קפה, גבינות, סלטים, נקניקים למי שאוכל, עוגות ופירות טריים. ארוחה טובה יחסית לארוחת בוקר אירופאית. הייתי חוזרת למלון הזה בהחלט!!

ביום הראשון שהגענו עשינו סיור קולינרי עם עודד ממרמתוק, תותח על!! בעל ידע עצום על העיר. מעבר לאוכל המשמין ולטעימות הוא לוקח לאתרים מסויימים ומסביר על ההיסטוריה שלהם על הרכילויות של העיר. הסיור שידרג לנו את הטיול מאוד. עודד גם דאג לתת טיפים להמשך הטיול. סיור מעשיר ומשמין מומלץ מאוד. שווה כל שקל וגם לא יקר.
המספר שלו: +39 392 783 6918.

הלכנו למעלית הזמן – היה ממש מגניב ומיוחד! דומה למעלית הזמן בירושלים רק יותר טוב!

לגבי המלצות לאתרים כבר נאמר בקבוצה מלא פעמים על הכל.
גלידת venchi: שתינו שם שוקו לדעתי לא טעים וסתם יקר. לגבי הגלידה בגלל הקור לא טעמתי לצערי. כאחזור בקיץ אטעם 
מסעדת l'archetto- הלכנו בעקבות המלצות של הקבוצה. לא התלהבנו מהפסטות כל כך. יש הרבה יותר טעימות.
טרמיסו: pompi מושלם!! אכלנו פעמיים! וtwo size ממש טעים גם. שניהם מומלצים מאוד!
מסעדה טובה ליד המלון: ricci פיצה ממש טעימה.

eataly: קניון אוכל נחמד, יש שם כל מיני כלים למטבח ודברים נחמדים, הוא מרוחק ואם אין הרבה זמן לטיול לעמי הוא לא כל כך שווה הגעה והפסד של אתר אחר. אגב שם אכלתי את הרביולי הכי טעים ברומא והשוקו חם הכי טעים!

רומא מהממת, הולכים המון ברגל!! קפוא שם עכשיו אז תתלבשו בהתאם. תהנו וטיילנו בלי לחץ, הכי כיף ללכת לאיבוד ולגלות מקום חדש או אתר אחר שרציתם לראות. הכל קרוב להכל. מקווה שעזרתי. תהנוו!!

מאת: סתיו דהן – בקבוצת הפייסבוק שלנו "רומא למטיילים ישראלים הקבוצה הסודית"

4/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן