חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיס אל מוזיאון הקפיטולין ברומא

ברוכים הבאים למוזיאון הראשון בעולם – מוזיאון הקפיטולין היה המוזיאון הראשון שהוקם בתבל ותכנן אותו מיכאלנג'לו המפורסם, ולכם יש אפשרות לרכוש כרטיס ולצפות באוצר הרומאי מקרוב!

הזמנת כרטיסים עבור המוזיאונים הקפיטוליניים בהתאם לימי החופשה שלכם

מוזיאון הקפיטוליני (Capitoline Museums) אפשר גם לקרוא לו "המוזיאונים הקפיטוליניים", הינו המוזיאון המרהיב שבלב רומא, בנוי על אחת משבעת הגבעות המקיפות את העיר – גבעת קפיטולין. אם תעלו במדרגות עד לקומה האחרונה, תפנו שמאלה ותפתחו דלת עץ פשוטה, תמצאו את עצמכם על מרפסת מרהיבה, שכל רומא העתיקה פרושה מולכם. בגג שוכן בית קפה קטן ונחמד, עם קפוצ’ינו טעים ונוף מרהיב. בדרך חזרה אל תשכחו לסייר במוזיאון הנפלא ולהצטלם עם ראש המדוזה המרהיב משיש, שפיסל ברניני.

מוזיאון הקפיטולין כרטיסים

מוזיאון הקפיטולין מציג אוסף של פריטים הקשורים בהיסטוריה של רומא עצמה, תיהנו מהכיכר המרכזית השוכנת בין בנייני המוזיאון, תוכלו לטייל בקווים הארוכים והאלגנטיים שלה ולהעריך את הארכיטקטורה של מיכלאנג'לו
תוכלו לראות את הפסל ההיסטורי של הזאב של רומא יונק רומולוס ורמוס, אשר מספר את מיתוס הקרן של עיר הנצח. מוזיאון שמספר את ההיסטוריה והעבר המרתק של רומא.

בשנת 1734 החליט האפיפיור קלמנטינה XII לעשות אוסף משמעותי של יצירות אמנות ופסלים עתיקים נגישים לציבור של רומא. עם המעשה הנפלא הזה, הוא יצר את המוזיאון הראשון בעולם – הוא נמצא על אחד משבעת הגבעות של רומא, ומשקיף על הפורום הרומי העתיק.

לחצו כאן לרכישת כרטיסי כניסה למוזיאון הקפיטולין!!

כתובת: Capitoline Museum

1, Piazza del Campidoglio, 00186, Rome

שעות פתיחה:

שלישי: 09:30 – 19:30
רביעי: 09:30 – 19:30
חמישי: 09:30 – 19:30
שישי: 09:30 – 19:30
שבת: 09:30 – 19:30
ראשון: 09:30 – 19:30
שני: 09:30 – 19:30

מוזמנים לבדוק ביומן מתי המוזיאון פתוח ולהתאים את הביקור במוזיאון בהתאם לימי החופשה שלכם ברומא:

המוזיאון הקפיטוליני, הידוע גם בשם Musei Capitolini באיטלקית, הוא מוזיאון הממוקם ברומא, איטליה. הוא נחשב למוזיאון הלאומי העתיק בעולם ולאחד המוזיאונים החשובים ברומא.

המוזיאון שוכן בשני ארמונות על גבעת הקפיטולינה, אשר תוכננו על ידי מיכלאנג'לו ונבנו במאה ה-16. האוסף כולל פסלים רומיים עתיקים רבים, ביניהם פסל הברונזה המפורסם של מרקוס אורליוס, וכן יצירות אמנות חשובות מתקופות הרנסנס והבארוק.

אחד מגולות הכותרת של המוזיאון הוא הזאב הקפיטוליני, פסל ברונזה של זאב המניק את רומולוס ורמוס, המייסדים האגדיים של רומא. לפי ההערכה, הפסל הוא מהמאה ה-5 לפני הספירה והוא סמל למקורותיה של רומא.

יצירות בולטות אחרות במוזיאון כוללות את גאליה הגוססת, נוגה הקפיטולינית והסרקופגים האטרוסקים. המוזיאון כולל גם אוסף של מטבעות עתיקים, אוסף גדול של אמנות מימי הביניים והרנסנס ותצוגה מרשימה של ציורים ופסלים מהמאות ה-17 וה-18.

המבקרים במוזיאון יכולים ליהנות גם מנופים עוצרי נשימה של רומא מהמרפסת החיצונית, המשקיפה על הפורום הרומי והמרכז ההיסטורי של העיר. המוזיאון הקפיטוליני הוא אתר חובה לכל מי שמתעניין בהיסטוריה ובאמנות של רומא.

5/5 - (6 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן