חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות שוות לרומא

רומא המלצות למטייל וגם למטיילת – כל מה שצריך לדעת על רומא במקום אחד! המלצות שוות למטיילים ברומא!

טיסת אל על – יצאה בזמן שירות מעולה והטיסה הייתה ממש נעימה וחלקה !
מלון infinity- מיקום הכי מדהים שאפשר לבקש, שלוש דק הליכה מהמדרגות הספרדיות ומזרקת טרווי, ממוקם על הרחוב קניות הכי ראשי! מלון נקי וכיפי לא צריך יותר מזה , ארוחת בוקר סבירה מינוס , ויתרנו עליה פעמיים לטובת מסעדות בחוץ.
אוכל :
Pane a salam- מסעדת סנדוויצ'ים ופלטות טעימה במיוחד !! רוב הזמן יש שם תור אבל שווה לחכות בשביל הסנדוויצים המיוחדים !!
Alla rampa- מסעדה ממש מומלצת במדרגות הספרדיות ( אנחנו הזמנו ריזוטו ( ריזוטו פחות מומלץ ) פסטה פטריות ופרחי זוקיני ממולאים בגבינה שחזרנו במיוחד בשביל המנה הזאת שוב !!) .
פומפי – טירמיסו במדרגות הספרדיות טעים בטירוף.
חנות מגנום לפי בחירה- ליד מזרקת טרוי
מסעדה שאני לא זוכרת את שמה אבל היא המסעדה הראשונה ברחוב via dela vite – מסעדה איטלקית אותנטית עם מאמא שמכינה הכל במקום עומדת בחלון ואפשר לראות איך היא מכינה את כל האוכל שזו חוויה בפני עצמה ! לזניה ופסטה שרימפס מומלצות בטירוף!!
הנמל בטרסוורי- הבילוי הכי טוב שאפשר לבקש בערב מלא מסעדות ברים אווירה צעירה משחקים .. שווה ממש – וגם ממול בצד השני של הגשר נמצאת הפיצה הכי טעימה שאכלנו ברומא ( תזהו אותה לפי המטריות הצבעוניות שיש במסעדה ).
Giaroma- בית קפה קרוב למזרקה – הקפה הכי טעים ששתינו ברומא !!
בקשר לאטרקציות די מיצינו את הרוב חוץ מהוותיקן ( כדאי להזמין כרטיסים שבועיים מראש החום ממש לא מאפשר עמידה בתור של שעתיים )
קולוסיאום- קנינו כרטיס מראש באינטרנט חסך לנו את התור אבל בדיעבד אפשר להסתפק בלראות אותו מבחוץ.
גני וילה ברגוזה- לקחנו סגוואי מקום נחמד לא יותר מזה לא נכנסו למוזיאון.
פנתאון שווה ביקור כמובן
מזרקה טרווי ומדרגות ספרדיות מקומות יפים שחזרנו אליהם כמה פעמים סתם בגלל האווירה שהייתה שם ( את המזרקה מומלץ לראות גם ביום וגם בלילה )
מבחינת שופינג – לגמרי הספיק לנו הרחוב הראשי ויה דל קורסו- מלא חנויות רשתות מוכרות – מחירים לא זולים אבל ברשתות המוכרות קצת יותר זול מהארץ .
והשוס של הטיול – השכרנו אופנוע ל 24 שעות ממקום שנקרא my Vespa . וחווינו את רומא על אופנוע כיף ממש במיוחד בחום המטורף שהיה שם!
אני הכי נהנתי פשוט מלטייל ולהכנס לסמטאות וללכת לאיבוד , רומא מדהימה ומיוחדת בכל מקום שתלכו אליו אין צורך לתכנן תכניות פשוט תטיילו ותגלו דברים חדשים לבד ותיכנסו למסעדות שנראות לכם טוב.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן