חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יומיים ברומא

אפשר לעשות רומא ביומיים! (אמנם נשארנו בלי רגליים אבל זה שווה את זה)
הסעות עם רומיאו ,אחלה.
ישנו בגסט האוס/מלון קטן מקסים במרכז נבונה שלא הומלץ פה הרבה וחבל. dreaming navona rooms. עלה לנו 3 לילות לינה בלבד כ560 שח . החדר מאובזר בכל מה שצריך ,בעלת המקום אדיבה וזמינה.
בערב ההגעה אכלנו ב cantina e cucina שהומלץ פה. חמים ונעים,אוכל סבבה.
בבוקר אכלנו במאפיה המושלמת don nino שבמדרגות הספרדיות ומשם יצאנו לטיול חינמי free walking tour באנגלית שנתן סקירה כללית נחמדה . הטיול לא מפיל אבל סוגר פינה ועובר בנקודות המרכזיות. בסוף נתנו טיפ.
בצהרים עשינו סיור בותיקן עם יובל להב מרומא מיה(לא מומלץ פה הרבה וחבל) היה מרתק.4 שעות עפו לנו. אי אפשר ללכת לותיקן בלי סיור,זה סתם שוטטות. בסיור מקבלים הבנה עמוקה יותר מאחורי הדברים וקצת מההיסטוריה של העיר.
בערב יצאנו לטרווסרה . אכלנו ב trapizzino מעין "פיתה" עם דברים מגניבים . ואז בילינו בבר ברזילאי עם קוקטיילים מעולים בשם bumbum bar brasileiro וגם במעין דאנס בר יחיד במתחם ,לא זוכרת את שמו.
למחרת בילינו בשוק קמפיו די פיורי ורכשנו נקניקים,גבינות ופטריות כמהין. משם גיחה לגטו היהודי , כיכר ונציה וממנה דוח לקוליסאום(נרכשו הכרטיסים מראש) . לקוליסאום מרשים ומיוחד,לא חובה מדריך-אפשר להסתדר עם קצת קריאה והסברים במקום). מקום שמייצג את הגדולה האנושית יחד עם האכזריות שלה
צהרים עשינו במקום שך פסטות מדהים שמומלץ עי המדריך בוותיקן בשם osteria da farnutana. לא מומלץ פה הרבה וחבל. פסטה נעשית במקום ,מול עינינו . ויש לה טעם אלוהי! בחלון תראו דודה שמכונה את הפסטה,תדעו שזה המקום.
בערב אכלנו המבורגר ברמה אחת מעל כולם בשם open baladin(גם בהמלצת המדריך).
בין לבין קינחנו בטירמיסו mr 100 tiramisu . מקום עם 100 סוגי טירמיסו.בצמוד אליו יש בר נקניקים וגבינות שחבל שלא היה לי קיבה נוספת להשתמש בה .
לטיסה רכשנו כריכים מושלמים בבר כריכים נקניקים בשם pane e salame.

שורה נפרדת הפוסט מוקדשת לגלידה venci. משתחווה

בקיצור המון אוכל מושלם,המון הליכה משפחה על זה והמון המון יופי ופאר

בתגובה לפוסט מיכל מילרד רשמה: רק לגבי מסעדת פורטונה.. מדובר בעקיצת תיירות הכי ידועה פה בקרב מקומיים.. למה?? כי הסבתא החמודה שיושבת שם ומגלגלת לכם את הפסטה לא באמת מכינה לכם את הפסטה. יש להם ספק פסטה טרייה שמביא להם אותה מבחוץ. מדובר על גימיק ידוע ותיירותי. וגם המחירים שלהם מוגזמים ביחס למחירים במסעדות מקומיות.
חבל שעדיין ממשיכים להמליץ על מלכודות תיירים שכאלה ואחר כך כואב למ לשמוע שרושמים שרומא יקרה והמחירים במסעדות מאוד גבוהים כי זה ממש לא נכון. יקר כן ביחס לשאר המסעדות שלנו פה.
והם עושים עבודה טובה בלעבוד כל אנשים.. אני מכירה אישית את הספק פסטה שלהם. ותאמיני לי שהסבתא לא עושה לכם אם הפסטה טרייה.. אבל סבבה כל עוד היה לכם טעים זה מה שחשוב.
אני אישית לא ממליצה על המסעדה הזאת לאף אחד שמגיע לרומא.
אבל היי מה אני מבינה באוכל.. קטונתי

קישור לפוסט המקורי – לחצו כאן

 

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן