חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רומא או אמסטרדם?

השוואה בין שתי הערים רומא ואמסטרדם.

רומא היא עיר חובה לכל מי שמתעניין בהיסטוריה ותרבות. עיר זו מפורסמת בהריסות העתיקות שלה, בנופים היפים של נהר הטיבר ועיר הוותיקן. שלא לדבר על אוכל טעים.

טיול באמסטרדם יכול להיות אלטרנטיבה מצוינת למי שרוצה לחוות תרבות ומטבח אחרים. האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר הן מוזיאון ואן גוך, בית אנה פרנק וטחנות הרוח של זאנסה שאנס. המקומיים מפורסמים בזכות הצבעונים שלהם שתוכלו למצוא בכל מקום בתקופת האביב!

הדרך הטובה ביותר להחליט לאן ללכת תהיה על ידי התבוננות בסדר העדיפויות שלך – האם אתה רוצה תרבות עתיקה או ארכיטקטורה מודרנית? או שאתה מעדיף מוזיאונים או אוכל?

מעולם לא הייתי ברומא, אבל שמעתי שהיא יפה. נסעתי לאמסטרדם כשהייתי באירופה בשנות העשרים המוקדמות שלי. זה היה כיף, תוסס, ושווה לבדוק ליום או יומיים.

אני יודע שהדעה שלי מוטה כי לא הייתי ברומא בעבר, אבל האינסטינקטים שלי יהיו לומר שאתה צריך לבחור את היעד שלך על סמך איזה מהם אתה הכי מעוניין לבקר. אם ההיסטוריה של איטליה היא משהו שמרתק אותך אז כדאי לך ללכת לשם במקום אמסטרדם.

# רומא או אמסטרדם? לאיזה מהם כדאי יותר לנסוע? מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד משני המקומות הללו?

רומא היא אחת הערים החשובות ביותר בעולם מבחינה היסטורית. יש בו את כל ההריסות העתיקות הללו, כולל הקולוסיאום, ששימש בעבר לגלדיאטורים. יש גם חורבות מאימפריות שונות כמו האימפריה הנוצרית והביזנטית. האנשים ברומא מדברים איטלקית וזו באמת שפה מעניינת ללמוד אם אתה לא יודע אותה כבר. יש שם גם הרבה אוכל שאתה יכול לנסות, כמו פיצה ופסטה. עם זאת, דבר אחד שכדאי לדעת על רומא הוא שאולי יהיה לך קשה להתמצא כי אין הרבה אנשים שמדברים אנגלית. תצטרך גם

רומא היא העיר היפה ביותר בעולם עם ההיסטוריה והתרבות העשירה שלה, אבל גם המודרניות שלה. אתה צריך להיות מוכן למסע הזה, אז אתה צריך ללמוד עוד על רומא.

הנה כמה מהאטרקציות ברומא שאסור לכם לפספס:

-הקולוסיאום

-הפנתיאון

-מזרקת טרווי

-מוזיאון הוותיקן

אם אתם נוסעים בפעם הראשונה לרומא, יש כמה אטרקציות שאתם חייבים לבקר. תוכלו לטייל אל הפנתיאון, ליהנות מהנוף של מזרקת טרווי ולהתפעל מהקולוסיאום.

ברומא יש הרבה אטרקציות וחובה ברומא. זוהי עיר עם הרבה תרבות, היסטוריה ואוכל.

כמה מהמקומות המפורסמים ביותר ברומא הם הקולוסיאום, הפנתיאון, מזרקת טרווי ועיר הוותיקן.

נסיעה לרומא היא חוויה בלתי נשכחת שלעולם לא תשכחו. אתה יכול למצוא אותם עם מפת תיירות זו או שאתה יכול לבקש את עזרתם ממקומיים הדוברים אנגלית היטב.

אמסטרדם היא עיר עוצרת נשימה, כך שיכול להיות קשה לדעת היכן להתחיל לחקור. אתם לא רוצים לבזבז את זמנכם באתרים לא שווים את זה, אז הנה הקדמה של כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר באמסטרדם.

מה לעשות באמסטרדם:

-בקר בבית אנה פרנק

-בקר במוזיאון ואן גוך

-צא לסיור בתעלה

-מצא את דרכך ברחובות יורדאן

-בקר ברייקסמוזיאום בימי ראשון

אחרי יום ארוך של נסיעה, אתם נוחתים בנמל התעופה של אמסטרדם וקופצים על הרכבת למלון שלכם. בזמן שאתם מתמקמים, עיין ברשימה הזו של מה לעשות במהלך שהותך באמסטרדם:

-בקר בבית אנה פרנק ולמד על החיים במהלך מלחמת העולם השנייה: מוזיאון בית אנה פרנק הוא חובה לראות לכל מי שמבקר באמסטרדם. ממוקם במרכז אמסטרדם, הוא מספק תובנה על החיים במהלך מלחמת העולם השנייה והשואה. המוזיאון מדבר על הטרור שהופעל על הקהילה היהודית ועל אלו שניסו להגן עליהם.

-חקור אמנות רחוב מקומית: עם הקירות העצומים שלה שניתן לראות מרחבי העיר, אין זה פלא שאמנים נוהרים לאזורים אלה עבור עבודתם. קח קצת פסק זמן מהיום שלך וללכת לחקור את העבודות השונות הללו

אם אינך בטוח למה לצפות במהלך הטיול הראשון שלך באמסטרדם, התחל בקריאת מאמר זה. הוא יספר לכם הכל על העיר וכיצד היא יכולה להיות חוויה נפלאה לכולם.

מה עושה את אמסטרדם כל כך מיוחדת? אין עוד עיר בעולם כמוה.

זה שילוב מדהים של תרבויות, ארכיטקטורה, פסטיבלים ואנשים.

ואם בא לכם לחקור מחוץ לגבולות העיר, יש שפע של טבע לגלות גם כן (כמו החוף).

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

Booking.com