חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רביעי בבוקר עד מוצ"ש ברומא

אז לפני שאני עוזבת את הקבוצה המדהימה הזאת אכתוב סיכום..
טסנו מרביעי בבוקר עד מוצ"ש והיה מדהים.
לקחנו את ה'black and white suits' שהיה ממש סבבה. מתאימים את עצמם לשבת בצורה ממש יפה ומורידים את כל חיישני התנועה. עשינו טעות וביקשנו מהם לעשות צ'ק אאוט בשבת והם אמרו שלא תהיה בעיה להשאיר את התיקים שלנו בקבלה עד מוצ"A, אנחנו הנחנו שהקבלה היא בבניין של החדר והם לא חשבו שזה משנה שהיא במרחק שני בניינים.. אבל הם ממש זרמו איתנו והבאנו את התיקים שלנו לקבלה לפני שבת והשארנו רק מה שהיינו צריכים לשבת ובצ'ק אאוט השארנו שקית בחדר והם העבירו אותה לקבלה ללא תוספת תשלום. היו ממש נחמדים.
ביום רביעי בהמלצת מיכל לקחנו את האוטובוס הירוק שהיה מעולה! יש שם איזה מוכר שמנסה לשכנע לקנות לאוטובוס הורוד ואומר שצריך לחכות שעה וחצי לירוק, ושרק באחד מהאוטובוסים הירוקים יש עברית. חרטא..
אח"כ חזרנו לנוח במלון ובערב הסתובבנו בויה דל קורסו עד סופה שהיה ממש כיף ומשם לקחנו מונית לסה פסטה אה פיצה. פחות התלהבנו מהמסעדה אבל כנראה בחירת המנות שלנו לא הייתה כ"כ טובה, אבל הסופלה שוקולד שלהם מושלםםםם
בחמישי בבוקר עשינו את הסיור של נופר עם ורד שהייתה מדהימה!! התמזל מזלנו והיה לנו סיור זוגי והיה פשוט כיף!מעשיר וטעים. אחה"צ הלכנו לפנתאון, מזרקת טריוי, כיכר נבונה והמדרגות הספרדיות. מקומות מהממים ומומלצים.
בשישי הלכנו לקולוסיאום, הפורום וגבעת הפלטין והורדנו לפני כן את האפליקציה שמיכל המליצה עליה והיה מעולה (אפליקציה Rick Steves)! חבל ללכת בלי לשמוע את ההסברים שם, ממש מכניס אותך לסיטואציה.
בשבת אכלנו בערב בבלה קרנה והיה די מבאס. שירות פחות טוב וחלק מהאוכל לא היינו מסוגלים לאכול.. בבוקר היינו בבגטו והיה משמעותית יותר טוב. גם מבחינת השירות וגם האוכל עצמו. הם מאפשרים גם להוסיף שתיה לארוחה ולבוא לשלם במוצ"ש.
כן יש עניין אולי לא לאכול ישר אחרי התפילה כי יש קידוש די מפנק בבית הכנסת, שלא אכלנו ממנו כי ידענו שאנחנו הולכים לאכול עוד רגע..
אחרי הארוחה הסתובבנו בשכונת טרסטברה, חצינו לסירקוס מקסימוס וחזרנו דרך כיכר ונציה לגטו ישר לתפילת מנחה וערבית שאחריה יש הבדלה בבית הכנסת. אח"כ לא היה לנו כמעט זמן עד הטיסה אבל חזרנו לקסלינו (קסלינו זאת מסעדה חלבית) שהיינו בה ביום הראשון פעמיים ואח"כ בסיור של האוכל ונהננו ממש, הם הסכימו לקבל אותנו מוקדם, והבינו את המחסור בזמן ועשו את הכל כמה שיותר מהר. היינו ממש מבסוטים מהם!
מה שכן, אנחנו ממש רצינו לקנות שמן זית מאיטליה כי יש להם שמנים ממש טעימים, אבל חיכינו לדיוטי פרי כי חשבנו שלא יעבירו אותנו. בסוף העבירו אותנו עם בקבוקי מים מלאים ודאודורנט ששכחנו לזרוק ולא מצאנו שמן זית כשר בדיוטי ככה שחבל שלא קנינו ולקחנו את הסיכון..
סה"כ טיול מושלם ולגמרי בזכות הקבוצה ומיכל! שהייתה זמינה לכל שאלה בכל שעות היממה וממש עזרה בכל דרך אפשרית. אין כמוך!!