חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום טיול ברומא – חודש נובמבר

טסים בחודש נובמבר לרומא? רוצים לשמוע סיכום טיול לאחר טיול ברומא ממטיילת ישראלית? להלן:

חפירה מהסרטים! מסכמת את הטיול הנהדר הזה:
נחתנו ביום רביעי בערב, שאטל עם רומאו, נהג מקסים שענה על כל שאלה וגם הסביר לנו את הדרך.
שהינו במלון אקדמיה, חדר סטנדרטי, חדר קצת קטן. מלון במיקום מעולה, הודענו שאנו חוגגים יום נישואים וקישטו לנו את החדר בבלונים ויין. ארוחת בוקר לגמריי מספיקה: מאפים, לחצים, גבינות, ירקות, ביצים קשות, מעניקים ואפילו קורנפלקס וחלב.
בערב הראשון הלכנו לטייל סביב המלון, כמובן שהגענו לטרווי, וישבנו לאכול במסעדה שהייתה נראית לנו נחמד, לקחנו מנות של פסטה עם רוטב פטריות פסטה עם רוטב ארטישוק, בדיעבד הבנו שזה עונת הארטישוקים והפטריות הגדולות ולכן המנות האלו יהיו הכי טובות עכשיו.
ביום הראשון לטיול לקחנו סיור חיימי עם #freetourrome והייתה לנו מדריכה מהממת בשם קלאודיה, נהננו מכל שניה! בערב יצאנו שוב לסיור קוליסאום לילי דרך חברת טיקטס, אני פחות נהנתי ובעלי נהנה מאוד.
ביום השני לקחנו סיור עם Gregor Morosini Gatti האחד והיחיד! היה מעולה בלשון המעטה, יש לו ידע רב ולקח אותנו למקומות שלא ידענו שקיימים ולתצפיות היפות ביותר של העיר.
אחריו הלכנו לילה בורגוזה ושם שכרנו סאגווי. טיילנו שם שעתיים וחזרנו למלון למקלחת ולהרגיע את הרגליים 😂 בערב יצאנו שוב לטרסטוורה, סך הכל נחמד אבל לא עפנו על זה.
ביום השלישי אחרי שכבר הכרנו את כל העיר והלכנו אותה מכל קצה לקצה, נסענו לאווטלט קסטלו רומנו עם שאטלים שחני מהממת מ הדרכים ברומא – Rome's Roads אירגנה. חזרנו אחצ"ה והשקענו את הערב במתנות (בעיקר טייגר ודיסני סטור), רחוב ויה דל קורסו וברחוב של המדרגות הספרדיות.
ביום הרביעי והאחרון, הלכנו בבוקר לשוק פורטה פורטזה, שוק ארוך מאוד ללא אפשרויות יציאה בדרך. אם לא היה גשום היינו נהנים הרבה יותר אבל סך הכל זה המקום שבו קנינו הכי הרבה במחירים הכי שווים. נהנתי.

**המסעדה הצמודה למלון אקדמיה, אינני זוכרת את שמה, מאוד מפתה עם נגנית נבל במסעדה, לא להתקרב! סופר יקרה ומנות סופר קטנות.

** מסעדת בלה קרנה: התיישבנו, העבירו אותנו 3 שולחנות. הזמנו, כל מי שנכנס אחרינו קיבל אוכל לפנינו. עד שהגיע האוכל, הגיעה לזניה שרופה.
סיימנו לאכול, פינו לנו את הצלחות ואז ציינתי בפני המלצר שהזמנתי גם ירקות בגריל ולא קיבלתי אותם, ואז אחרי 7 דק נוספות קיבלתי את הירקות, קרים.
ביקשתי להחזיר אותם והמלצר היה לא כלכך נחמד.
חיכינו לחשבון 10 דק ואז קמתי לשלם בקופה, שם פגשתי את הבעלים וסיפרתי לו מה קרה(דובר עברית). הוריד כמובן את הירקות שנשכחו ואת דמי שירות.
סיכום חוויה: שירות מזעזע, אבל בעלים מבין, אוכל טוב.

**תחבורה ציבורית- לא המשתשנו בכלל, הכל ברגל.

** ממליצה נעלי ספורט, לא ספורט אלגנטי, אלא ממש ספורט. אני ביום השני הייתי עם שלפוחיות ברגליים.

**לא לפחד להתמקח בכל מקום, הורדתי אותם מחירים של 10 יורו ל 3 ואפילו 2 יורו.

5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן