חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים ארבעה ימים ברומא

רוצים לטוס לרומא ל-4 ימים ולראות הכל? להלן טיפים למסלול ארבעה ימים ברומא המדהימה! אם תעשו את כל הטיפים הללו אתם תהנו כמו שלא נהנתם באף עיר בעולם!

לנו במלון hotel pincio קרוב למדרגות הספרדיות ולמזרקת טרוי. המלון נחמד, די קטן ולא מפואר אבל לנו זה הספיק בהתחשב בתקציב (חיילים משוחררים). הוא יחסית זול, במיקום מעולה וכולל גם ארוחת בוקר.
ביום הראשון הגענו בצהריים, אחרי הצ'ק אין וההתארגנות בחדר יצאנו להסתובב באיזור, עברנו במדרגות הספרדיות, מזרקת טרוי, הפנתיאון, כיכר נבונה, וקצת קניות בויה דל קורסו.
ביום השני חזרנו שוב למזרקת טרוי ולמדרגות הספרדיות קצת פחות עייפים מהיום קודם, ומשם המשכנו לפיאצה דל פופולו וגני בורגזה. בגנים לקחנו סגווי לחצי שעה ב10€. הסגווי עצמו נחמד אבל רק לנסוע איתו בגנים בלי שום הדרכה קצת משעמם, וגם אי אפשר לעצור במקומות בדרך בגלל ההגבלה בזמן. אולי עדיף לקחת סיור סגווי מודרך עם הסבר במקום אחר ובגנים פשוט ללכת ולראות את הנוף. השכרנו סגווי ועשינו סיור..היה מושלם!
בערב עשינו סיור תמונות עם אנקיארה וליאור המקסימים. החברה נקראת Annachiara Riccio זוג סטודנטים שעושים סיורים מצולמים, שניהם צלמים מדהימים ומוכשרים מאוד. הם לקחו אותנו למקומות של מקומיים עם נוף מדהים. בתור זוג שבדרך כלל לא מצטלם הרבה, נהנו המון וזכינו למזכרת של תמונות יפות שהגיעו אלינו באותו לילה למייל ערוכות, וללא הגבלה של תמונות. ממליצה מאוד זו חוויה מיוחדת שנותנת הרגשה טובה.

סיור סגווי בלילה ברומא
סיור סגווי בלילה ברומא

ביום השלישי הלכנו לותיקן, זה היה יום ראשון האחרון בחודש כך שהכניסה הייתה חינם. לא תכננו להיכנס בשל העומס והתורים הארוכים שחשבנו שניאלץ לחכות עוד במיוחד ביום הזה. אנחנו לא ממש מביני אמנות לכן לא היה מאוד חשוב לנו להיכנס ורצינו לראות מבחוץ. למזלנו הגענו בדיוק ב12 (שעת הסגירה) והכניסו אותנו בלי שום תור, כנראה כי כבר כולם נכנסו והם בדיוק הכניסו את האחרונים כך שיצא שבסוף כן נכנסנו אבל לגמרי במזל.
בערב אכלנו במסעדת that's amore בעקבות המלצות שקראתי פה. המסעדה הכי טובה שאכלנו בה ברומא! אכלנו פיצה ופסטה ברוטב פסטו שתי המנות היו מעולות וממש נהנו מהמקום, מאוד מומלץ. אנחנו חיכינו קצת בחוץ לכן עדיף להזמין מקום מראש.
ביום הרביעי הלכנו לשוק קמפו די פיורי, מאוד נחמד וכיף למי שאוהב שווקים. יש שם פסטות, גבינות, תבלינים, ירקות, פירות ועוד.
אחר כך הלכנו לארוחת צהריים במסעדה בשם la baja, מסעדה על ספינה בנהר הטיבר. הלכנו לשם לכבוד יום ההולדת של חבר שלי. המקום באמת יפה ומתאים לאירועים, אך בתור זוג שלא אוכל בשר ופירות ים לא מצאנו מה לאכול שם. לכן לא מומלץ לאוכלי צמחוני או כשר, אבל המקום כקונספט יפה ויכול להיות שהמנות הבשריות טובות.
אחר כך אכלנו בגלידריית Venchi המצויינת, ממש מומלצת אכלנו שם גם קרפ בפעם השנייה והיה מעולה.
בערב אכלנו במסעדת pizzaRe גם על פי המלצות שמצאתי . יש להם המון סוגי פיצות, טעימות ולא מאוד יקר.
המלצות נוספות:
* לגבי סים אינטרנט ושיחות של חברת tim, אנחנו קנינו מבחורה בארץ ב50 שקל אך כשהגענו והכנסנו את הסים הוא לא עבד בפלאפון שלנו והיינו צריכים לשלם לחברה עוד 10 יורו כדי להפעיל אותו בפלאפון שלנו. בסופו של דבר נראה לי שכבר היה יותר משתלם פשוט לקנות שם סים חדש.
* לחובבי הג'אז, אנחנו היינו במועדון ג'אז קרוב למלון שלנו בשם Gregory's jazz club יש שם כמעט כל ערב הופעות גאז או בלוז מקום קטן ונחמד עם קוקטיילים טעימים. 20€ לבן אדם להופעה וזה כולל קוקטייל לכל אחד.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן