חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות על מסעדות ברומא

מחפשים המלצה על מסעדה שווה ברומא? רוצים המלצות על מסעדות מומלצות טעימות ואיכותיות ברומא? לפניכם טיפים על איפה כדאי לכם לאכול במסעדות מקומיות ברומא ולא ליפול על מסעדות תיירים שיבאסו לכם את החופשה!

את כל הטיול עשיתי עם גוגל מאפס, סימנתי מראש את כל האתרים(ניתן לחפש בעברית) בכוכב וככה פשוט סימנתי הגעה ברגל או בתחבורה למקום אחר והוא כיוון אותי מצוין!
בנוסף עשיתי את כל הטיול עם האפליקציה-trip adviser-דירוג של מקומות, מסעדות, בילויים וגלידריות של אנשים ממש. לא נפלתי אפילו לחצי פעם.

הרבה אומרים ומתווכחים שברומא הכל יקר, ופסטה עולה 12-15 יורו, אז לא! מוזמנים לקרוא!
אה והפיצה ממש לא דיקט, וכן ישראלים אוהבים אותה מאוד!!

*מסעדה הכי הכי שווה-
Ristorante Pizzeria Luzzi-מסעדה בצמוד לקולסיאום,בהמשך הרחוב הגאה
מסעדה משפחתית, קטנה, טעימה וזולה. ממליץ בחום על הרביולי, לזניה, פיצות מדהימות, מנה שמה עולה 6-8 יורו, ארוחה של שתיה קלה לזוג, מנת פסטה לכל אחד, וקינוח לכל אחד, עולה 21-22 יורו!(לזוג!), נ.ב הטרמיסו שלהם מדהים מדהים מדהים! היינו שם 3 פעמים, פעמיים צהריים ופעם בערב. בא לי עכשיו שוב!
*בית קפה-רשמתי עליו בפוסט הראשון, שוב זה trecaffer פשוט טעים ברמות, קפה ממש ממש איכותי, בית קפה מקומי וטוב, קורסאונים חלומיים. דקותיים מהעמוד בפיאצה דל ספניה.
*בורגר- מסעדת המבורגרים בלבד! בקרבת הותיקן, בשם: QUARTO
ביקשתי המבורגר בשר רגיל עם ברביקיו, ירקות, אכלנו 2 המבורגים, ציפס ענק, שתיה קלה לכל אחד, ביחד 22 יורו. הלחמניה מעולה, הבשר מדהים. פשוט מומלץ.
*בר הופעות חיות- מיד לאחר מסעדת ההמבורגרים הלכנו בהמלצת מלצר צעיר לפאב שמתחילה בו הופעה חיה בשעה 10 בערב, באותו ערב נפלנו על שירים נוסטלגיים לועזיים(אנגלית), זמרת ולהקה ממש טובה.אוירה מעולה. שם המקום:
Fonclea srl.
מחירי האלכוהול מאוד דומים לארץ. אבל חוויה מעולה! היינו רק מקומיים בני 30-50.
*פיצה- FLORIDA PIZZA בקרבת הרובע היהודי- קמפו דה פיורי. פיצה זולה זולה, לפי משקל, בשלל טעמים מדהימים(ממליץ על עגבניות-בזיליקום-מוצרלה=מרגריטה), פשוט פיצה אדירה!אכלנו שם 3 פעמים.
פיצה נוספת-ALICE PIZZA בקרבת הותיקן,ממש טובה.
*גלידריות-מעולה זו DON NINO מטר מהפנתאון!, עוד טובות- Pompi, ממליץ בחום גם על magnum pleasure store. ואכלנו בעוד כמה אחרות.טעים!
*פסטה-במסעדה שרשמתי מעלה הכי טעים, בנוסף בקרבת הותיקן ממליץ על פסטה מעולה בשם pastasciutta.
****את הפיצה הכי טעימה אכלנו בכלל בפירנצה(יש פוסט שלי על העיר).

המלצה כללית- לא לאכול ליד האתרים המרכזיים ובפיאצות הגדולות, תמיד יקר ופחות טעים, לכו לאיפה שאתם רואים שמלא ושיש הרבה מקומיים ושיש הרבה צלחות על השולחנות(קולה לא נחשב), ממליץ על ללכת לפי טריפ אדויסר למי שנתקע.
פסטה לא אמורה לעלות יותר מ9 יורו למנה(נע בין 6-9 יורו), פיצה לפי משקל-חתיכה כמו משולש גדול תעלה עד 2-3 יורו,פיצה במסעדה לא יותר מ9 יורו(תלוי בסוג שלה) גלידה-2 כדורים כ2-3 יורו.

**תמיד כיף לקנות גלידה ולשבת מול מזרקת טרווי:-)

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור