חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור פרטי בוותיקן לילדים ומשפחות (כולל דילוג על התור)

תוכלו ליהנות מסיור פרטי בוותיקן, אשר תוכנן במיוחד עבור ילדים ובני משפחותיהם, סיור פרטי בוותיקן במשך 2 שעות בהנחיית מדריך מקומי אשר יהפוך אתכם למומחים, הילדים ישחקו וילמדו על הקפלה הסיסטינית, בזיליקת פטרוס הקדוש, וחדרים אחרים של הוותיקן.

סיור פרטי שמותאם לילדים ומשפחות כולל כרטיסי כניסה! יותר זול מזה לא תמצאו! אל תפספסו את ההזדמנות לחוויה משכילה ומעניינת בוותיקן לכל המשפחה! לחצו כאן לרכישת כרטיסים!

וותיקן רומא

מה תקבל
מדריך אישי באנגלית
משך 2 שעות
כרטיס לדלג על התור, להיכנס מהר יותר
ביטול קל – בטל עד 24 שעות מראש לקבלת החזר כספי מלא

עיקרי הדברים
לראות את כל הוותיקן בסיור פרטי אחד
תוכלו ליהנות מסיור המיועד לילדים ולמשפחותיהם
לדלג על התורים הארוכים ואלפי האנשים שמחכים להיכנס למוזיאונים של הוותיקן
תיאור מלא
להגיע לוותיקן לסיור של שעתיים, במוזיאוני הוותיקן, אחד היעדים המעניינים והחשובים ביותר באיטליה.

תאר לעצמך את הילדים למדים את המסורת העשירה נפלאות עתיקים עם מדריך דובר אנגלית שעושה כיף ללמוד. הילדים לא יודעים אנגלית עדיין? המדריך ייתן לכם זמן להסביר ולתרגם להם בעברית. תן למשפחה שלך את החוויה של פעם בחיים בסיור זה שתוכנן ומתומחר עבור עד 15 משתתפים.

סיור יכול להיות מהמם עבור ילדים כאשר אם תכנסו לראות מקומות לבד, סביר להניח שהם או אתם לא תבינו מה אתם רואים וחבל להפסיד את ההסברים המעניינים והסיפורים מאחורי הוותיקן. בסיור זה ילדיכם הם מרכז הפעילות. עם הכניסה המיוחדת ללא תור, אין שעמום או עצבים בתורים ארוכים וישר נכנסים.

המדריך יסתייע בכלי למידה אינטראקטיביים חזותיים, ספרים מוקפצים, משחקי iPad, טריוויה ועוד..אשר משולבים לתוך החוויה כדי לספק הצצה מציאותית לתוך החיים בימי קדם בוותיקן.

דרך המוזיאונים של הוותיקן המדריך יוצר משחק בעקבות נושא של חיפוש אוצרות, ילדים יעסקו בשיחות על ההיסטוריה המרתקת של הציוויליזציה הרומית.

באמצעות יצירותיהם של מיכלאנג'לו, רפאל, דה וינצ'י, קאראוואג'ו, ועוד שורה של אמנים אחרים, המשפחה שלך תדע להכיר את מה שהיה כמו לחיות בימי קדם, כאמן, הורה, ילד או אפילו קיסר או חייל.

על פי הסדר מיוחד, הקבוצה שלך תלך למעבר מן הקפלה הסיסטינית, עם תקרות צבועה מקושט שלה, אל בזיליקת פטרוס הקדוש ו Pieta 'של מיכלאנג' לו.

כאן שומרים שווייצרים מגנים על הכניסה לסקאלה סנקטה, המדרגות הקדושות האמינו שהובילו את מקומות התפילה של פילטוס בזמן הצליבה, ועליה פסע ישו. לראות את 4 החדרים של רפאל בארמון של הוותיקן, וכן מגוון עצום של חפצים יקרים.

סיור פרטי שמותאם לילדים ומשפחות כולל כרטיסי כניסה! יותר זול מזה לא תמצאו! אל תפספסו את ההזדמנות לחוויה משכילה ומעניינת בוותיקן לכל המשפחה! לחצו כאן לרכישת כרטיסים!

כולל
כרטיסי כניסה לוותיקן, הקפלה הסיסטינית, ובזיליקת פטרוס הקדוש
מדריך טיולים מומחה צמוד
מה לא כלול
טיפים
החזרה או איסוף מהמלון

נקודת מפגש: 
הינכם מתבקשים ליצור קשר עם הספק המקומי לאחר ביצוע ההזמנה, כדי לארגן נקודת מפגש.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור