חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורונה ברומא – עדכון חודש יולי 2020

את השכונות החשובות לתיירים הדגשתי באדום כמו המרכז ההיסטורי היכן שמתרכזות כל האטרקציות, הפיאצות, והאתרים היפים, רחוב החנויות, אזור התחנה המרכזית טרמיני, מעל שכונת טרסטברה . אנחנו במגמת ירידה… כשיגיע החורף זה כבר סיפר אחר לגמרי

שכונות קורונה ברומא
שכונות קורונה ברומא

כל מה שלא נתתי דגשים עליהן בתמונות אלה הן השכונות המרוחקות מהמרכז.
רומא, מפת ההדבקות אחרי הסגר: לפניכם השכונות בהן התגברו ההדבקות בחודשיים שלאחר הסגר ובהן התרחשו מספר התפרצויות של הדבקה בנגיף הקורונה ברומא. כולל המקרים המיובאים.
ב 25 שכונות ברומא נרשמו יותר מקרים של הדבקה בנגיף מאז תחילת המגיפה, בחודשיים שאחרי הסגר אבל סך הכל נרשמו 355 זיהומים חדשים של נגיף הקוביד 19.
השכונה שמסמנת את מספר המקרים הגבוהים ביותר של ההדבקה היא Torre Angela (מזרח רומא) עם סך הכל 98 נדבקים חדשם מאז הסגר. אחריה נמצאות השכונות Val Melaina (צפון רומא) עם 89 נדבקים , Centocelle (מזרח רומא) עם 78 נדבקים חדשים ו Garbatella (מרכז רומא) עם 74 נדבקים חדשים מאז הסגר.
הנגיף, למעשה, המשיך להסתובב במגמת הדבקה אך הדבקה מתונה גם בשכונות מאוכלסות אחרות בעיר הנצחית.
איפה ההדבקה נעצרת ברומא?
נבדקים קורונה ברומא
בהחלט אפשר כבר לשים את האצבע על מפת העיר ועל השכונות בהם ההדבקה מאטה שם את הקצב. בהתבוננות בשכונות, יש האטה בצמיחה באזורים השונים. אנו מדברים על שכונות, פחות או יותר מרכזיות בעיר, שרשמו עליה מינימלית של נדבקים בחודשיים האחרונים הנעים בין 5 ל -9 נדבקים חדשים. בין אלה ניתן למנות את, המרכז ההיסטורי ברומא האהוב על התיירים, שכונת Torpignattara (פינטו) ליד התחנה המרכזית טרמיני ,שכונת Nomentano, שכונת Medaglie d'Oro , שכונת Tomba di Nerone , שכונת Tiburtino, שכונת Salarioושכונת Della Vittoria. רובם אינם ממש במרכז רומא למעט המרכז ההיסטורי הכולל את מרכז העניינים, האטרקציות, הפיאצות וכל מה שחשוב וזה באמת יכול להרגיע לנו קצת את הנפש לעת עתה
מקומות "נקיים" בהם לא נרשם אף מקרה קורונה מאז תחילת המגיפה (פרברים/שכונות של רומא):
Castel Porziano, Castel Romano, Verano, Tor Fiscale e Tor di Valle
לסיכום
נכון להיום מעסיקים את גורמי הבריאות ברומא שלושת ההתפרצויות העיקריות של הדבקות החדשות באזורים השונים בבירה שהכבידו על העיר במספר הנדבקים החדשים בחודשיים שאחרי הסגר שכלל את שכונת גרבטלה המרכזית, המכון הדתי שליד וילה פמפילי ומרפאת סאן רפאל שבשכונת פיזנה – הכל בטיפול ונמצא תחת שליטה אנחנו במגמת ירידה!
מאת: עירית קטונר – ישראלית תושבת העיר רומא ומדריכת סיורים ברומא
אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן