חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשה ברומא לבני 20

טוב אז היום חזרנו מרומא המהממת,האמת שבהתחלה רומא לא הייתה יעד שחשבנו עליו כי אנחנו זוג חיילים בני 20 וזה היה נראה לנו יעד ליותר מבוגרים ומשפחות,טעינו ובגדול!
קחו כמה טיפים כלליים ואחרי זה פירוט על מה עשינו כל יום..

טיסות-טסנו עם אלעל משום מה הם היו הכי זולים,חייבת להגיד שממש הופתעו לטובה בטיסה הלוך קיבלנו מטוס חדש לגמרי עם מושבים מרווחים מסכי מולטימדיה וארוחת בוקר קלה.
בחזור היה לנו עיכוב של שעתיים בשדה ומטוס בסדר.
הסעות לשדה ובחזרה- הלוך עם הדרכים ברומא 12.5€ לאדם חזור עם חברת רומיו 15€ לאדם שניהם היו מצויינים ועמדו בזמנים במדויק.

מלון-Residenza Flaminio Gaio מלון בוטיק קטן מהמם,חדרים נקיים וגדולים,המון אביזרים נלווים צוות מקסים וארוחת בוקר נדיבה יחסית לאירופה. מיקום מושלם על פיאצה דה פופולו 5-15 דקות מכל המקומות, צמוד למלון יש תחנת מטרו+רכבת קלה+תחנות אוטובוס ככה שגם מה שיותר רחוק מאוד קל להגיע.

אינטרנט-אנחנו קנינו סים מקומי החבילות בארץ עולות המון כסף ל2-3 גיגה..אנחנו קנינו 20 גיגה ב30€ זה מספיק להמון זמן אין צורך לקנות חבילה עם שיחות תקנו רק אינטרנט ותתקשרו מהווצאפ.

ניווט-גוגל מאפס גאון מי שהמציא את זה!! הלכנו איתו לכל מקום שרציני עם ניווט בזמן אמת ממש קל ונוח.. אפליקציית מוביט עובדת גם בחול אז תשתמשו בה בכל הקשור לתחבורה ציבורית.
אנחנו רוב הזמן או הלכנו ברגל או נסענו במטרו ובאוטובוסים ממליצה לא לקנות חבילות אלא לשלם יורו וחצי על כל נסיעה כל פעם שאתם נוסעים פשוט.

החום-חם מאוד!!הם לא מאמינים שם במזגנים לא במסעדות לא בחנויות ולא בתחבורה,רק במלון וגם זה לא תמיד תבדקו את זה מראש.
תראו ברומא הולכים הרבה ברגל,מי שמאוד סובל מחום אז שלא יגיע בחודשים הקרובים ויחכה לעונה יותר טובה,בעיקרון זה לא הרס לנו את הטיול היו ימים שבשעות הצהריים חזרנו למלון להתקלח לנוח קצת ויצאנו שוב אחרי צהריים ערב ,קחו הרבה מים כובע ותלכו בצל,תשתמשו בתחבורה ציבורית חוסך את ההליכה בחום.

היום הראשון:
הסתובבנו באיזור פיאצה דה פופולו הרחוב הראשי של רומא (ויה דה קורסו) להכיר את איזור המלון ולחוות את האווירה של רומא,בערב הלכנו לשוק האוכל בטרמיני,ממש מומלץ!! מדובר על שוק מקורה סטייל שרונה מרקט מבחר דוכנים של אוכל יש דוכן אחד מכל סגנון,אוכל טעים אווירה טובה ומחירים סבירים.

היום השני:
לקחנו סיור סגווי עם הדרכה בעברית זה ללא ספק בין הדברים הכי כיפיים ונכונים שעשינו בטיול,גם הטיול עצמו מעניין ומגיע לכל המקומות החשובים,גם הכלי עצמו כיפי ושובר את החום עם הרוח של הנסיעה ממש מומלץ!
הסיור היה דרך רולינג רומא המחיר:80€ לאדם למדריכה קראו מעיין מקסימה. Rolling Rome
משם הלכנו לאיזור הגטו ובית הכנסת הגדול,קחו בחשבון שאם זאת לא שעת תפילה הכניסה עולה כסף. אז הלכנו לפיאצה ונציה גם שם הסתובבנו קצת.
בערב הלכנו למסעדה מושלמת פשוט חובה לפי דעתי! מסעדה שכל עולמה זה כמהין טריות ובנדיבות. למסעדה קוראים Osteria barberini
מלצרים נחמדים אווירה אמיתית של רומא ואוכל טעים בטירוף. (צריך להזמין מקום מראש אני הזמנתי כבר מהארץ,לא מכניסים ללא הזמנה)

היום השלישי:
לקחנו סיור קולינרי עם מיכל מירלד,סיור מהמם וטעים לקחה אותנו למקומות הכי שווים ברומא ,מיכל מקסימה ומצחיקה,נותנת טיפים להמשך הטיול ומספרת גם על חיי התרבות הרומאית באופן כללי. מומלץ! מחיר:70€
משם הלכנו לאיזור המדרגות הספרדיות ואיזור המותגים,נהנו סתם להסתובב שם ולהיכנס לחנויות היוקרה חוויה בפני עצמה,משם הלכנו למזרקת טרוי חד משמעית הכי יפה ברומא שווה ללכת לראות ולזרוק מטבע כמובן.
בערב הלכנו לשכונת טרסטרווה זה היה הגילוי האמיתי של הטיול שלנו,שכונה מפוצצת בברים וממול יש ירידה לנהר הטיבר שם יש עשרות דוכנים של תכשיטים,משחקים,בגדים ברים ומסעדות אווירה תוססת ביחד לרומא שפחות בקטע של מסיבות לפי מה שאנחנו ראינו, ישבנו שם בבר המבורגרים ממש טעים קוראים לו rec23 לקראת סוף הדוכנים בקיצור חובה חובה!
‏ (Piazza Trilussa תראו את זה למונית יקחו אותכם בדיוק למקום.)

היום הרביעי:
נסענו ללונה פארק ענק כחצי שעה מרומא Rainbow magicland,המון מתקנים גם לילדים וגם למבוגרים ממש כיף וקצת לצאת מהקלאס של רומא וללכת למשהו יותר אקסטרים.
מול הלונה פארק יש אווטלט ענק המון חניות ומותגים במחירים טובים גם שם אפשר להעביר כמה שעות אז אנחנו יצאנו לשם וחזרנו ללונה פארק.
(הזמנתי את הכרטיסים דרך האתר שלהם עוד מהארץ כי הכרטיסים יוצאים יותר זול,נסענו הלוך חזור בשאטל שלהם מתחנת טרמיני ברומא, לדעתי הדרך הכי נוחה כי מונית לשם תעלה לכם הרבה כסף הלוך בשעה 9:20 חזור 18:20
מחיר כרטיס-24€ מחיר שאטל-10€ הלוך חזור לילדים מתחת לגיל מסויים זה יותר זול).
גם בערב הזה ירדנו לטרסטרווה לנהר וישבנו בבר הראשון.

היום החמישי:
בבוקר יצאנו להסתובב ברחובות והגענו לשתי החניות של זארה וברשקה אחת ליד השניה כל חנות 4 קומות יש עכשיו סיילים אז שווה ללכת..
בצהריים לקחנו סיור בותיקן האמת שם הכי פחות נהננו היו שם עשרות אלפי אנשים,חם אין מזגנים,תורים ארוכים וסיור ארוך ומתיש!
שלא תבינו המדריך שלנו שמואל פוקר היה מקסים מצחיק ומעניין בגלל שהוא עיתנאי אז סיפר לנו גם הרבה רכילות מבפנים.
אבל ויש אבל גדול הסיור חד משמעית לא מתאים לאנשים שאומנות ודת לא מעניינים אותם כי זה כל הקונספט של המקום,בנוסף הסיור לא מומלץ לילדים בכלל.היו איתנו משפחה עם ילדות קטנות שממש סבלו שם מהחום מאורך הסיור ומחוסר עניין.
באופן כללי אני לא ממליצה לקחת לשם סיור ובמיוחד לא ביום האחרון כי הוא פשוט ארוך ומעיק לפחות עבורנו..לפי דעתי הדרך הכי טובה זה ללכת לשם לבד לקרוא על המקום לפני או את ההסברים שנמצאים במקום ולטייל שם בקצב שלכם שעה שעה וחצי מספיק ויותר שם. וגם תחסכו 70€ מחיר הסיור היקר!
אחרי הסיור הלכנו להסתובב בפיאצה נאבונה איזור חי ומגניב ונכנסנו גם לראות את הפנתיאון שנמצא סמוך לשם.
בערב הלכנו לאכול במסעדת בשרים מקומית מטורפת, היא נקראת kilo בשר סוף ממש מומלצת!

היום השישי:
טיסה חזרה לארץ.
זהו בגדול,רומא מושלמת! תהנו מהמקום מהאווירה,תסתובבו בכיף זה לא מרתון,תטעמו דברים חדשים! אם למישהו יש עוד שאלות בשמחה😊

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן