חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצות לגבי תורים אוכל ומלון

ראשית תורים. התורים בביקורת דרכונים מטורפים – הן בהגעה והן ביציאה מרומא. כשעה המתנה לכל כיוון , בעיקר בגלל שלאיטלקים קצב עבודה משלהם. הבנו שזה די עניין של מזל כי למשל בחזור פגשנו אנשים שאמרו שהתור בכניסה לאיטליה עבר להם חלק.
את רומא חרשנו בשלושה ימים ברגל ( 43 ק״מ) כך שאין ממש צורך להיעזר בתחבורה ציבורית מלבד הגעה לוותיקן .
קשה היה לפספס את המקומות העיקריים ( אני קצת פחות חובב היסטוריה אז עוד פיאצה או פחות פיאצה לא ממש שינה לי).

סיור בזיליקה ללא תור
סיור בזיליקה ללא תור

מבחינת אוכל – לאן שלא נכנסנו היה סביר . מקום מעולה שאכלנו היה Gino51 שנמצא ב Trastevere .
גלידות היו מצוינות -אחת fatamorgana והשנייה ליד הפנתאון שמוכרת כ-150 טעמים.
מלון -The Hotel del Sole al Pantheon ממוקם מול הפנתיאון, מיקום מעולה . חששנו מרעש בלילות אך קיבלנו חדר עורפי ולא שמענו כלום והיה מושלם מבחינת מיקום.
המחיר בבוקינג היה משמעותי גבוה מ agoda . חשוב כמובן לקבל מייל אישור לפני מהמלון שיש הזמנה ואם שולמה אז בדיוק על מה החיוב.
מבחינת אתרים- אין לי מה לחדש לגבי המקומות הסטנדרטיים שנכתבו כאן אך המלצה חמה על המוזיאון העברי ובית הכנסת היהודי . היה מעניין מרתק ומפתיע לטובה.

ממליצה על מקום לינה Zefiro Home. נמצא בשכונת מונטי. 5 דק' מהקולוסאום, 7 דק' מכיכר ונציה, 15 דקות ממזרקת טרווי. עלה לנו דרך בוקינג 750 אירו, לשישה לילות, עליהם יש להוסיף 3.5 אירו מס לאדם ללילה. המחיר כולל ארוחת בוקר שמוגשת לחדר. מדובר במתחם של 5 חדרים בבנין דירות מטופח ומשופץ. חדר לא גדול, אך נקי להפליא. פעמיים ביום מנקים. החדר מעוצב מודרני, נעים מאד לעין, עם תאורה, מזגן וווי-פיי מעולים!!! הבנות המנהלות את המקום, נכונות לעזור בכל פניה, למשל הדפסת כרטיסים שהזמנו באינטרנט. השכונה מקסימה, וכוללת מסעדות רבות וחנויות בוטיק מיוחדות. אמנם לא צמוד לטרווי, אך מספיק קרוב, מה שמוזיל מאד את המחיר. אנחנו הלכנו הכל ברגל, כולל ותיקן וגני בורגוזה, כי בנינו לנו מסלול עם אטרקציות בדרך אליהם, כך לא מפספסים גם את הסמטאות היפות שהעיר מציעה, ובנוסף אנו לא מתקשים בהליכות ארוכות.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן