חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריינבו מג'יקלנד – Rainbow Magic Land (כולל שאטל)

ריינבו מג'יקלנד – Rainbow Magic Land הינו פארק שעשועים הנחשב לאחד מהגדולים באירופה והגדול ביותר ברומא. זה הזמן לרכוש כרטיסים לRainbow Magic Land ולתת לילדים שלכם (וגם לכם) אטרקציות ופעילויות שהם לא ישכחו לעולם!

פארק השעשועים ממוקם ממש ליד רומא וערי הגבעות של קסטלי רומאני (Castelli Romani). כרטיס הכניסה ליום שלם מעניק לכם גישה לכל האטרקציות בתוספת העברות הלוך ושוב מתחנת הרכבת טרמיני של רומא.

מה תקבלו?
כרטיס כניסה למשך 24 שעות – יום אחד
יש אופציה גם לקחת שאטל הלוך-חזור מאורגן של פארק השעשועים שיוצא מתחנת טרמיני בתוספת  של 5.5 יורו – מומלץ (שבוחרים את הכרטיס המבוקש שימו לב שאתם בוחרים כרטיס עם "Roundtrip")

כרטיס כניסה לפארק השעשועים הגדול ברומא! אל תחמיצו את החוויה! לחצו כאן לרכישת כרטיסים!

עיקרי הדברים

פארק שעשועים ברומא כרטיס

בקרו בפארק השעשועים Rainbow MagicLand (ריינבו מג'יקלנד) בזמן שהייתם ברומא עם הילדים או לבד עם עצמכם כדי להרגיש צעירים!
תיהנו מ -38 אטרקציות שונות ומגוון רחב של מופעים בתוך הפארק
כולל הסעה חינם – הלוך ושוב מתחנת הרכבת הכי גדולה ברומא – תחנת "טרמיני".
תיאור מלא
Rainbow MagicLand הוקם בשנת 2011 ומאז בכל שנה יש כ- 3 מיליון מבקרים. ריינבו מג'יקלנד הוא פארק השעשועים הגדול ביותר ברומא שמתגאה ב- 38 אטרקציות ורכבות הרים פנטסטיות, והמון מופעים מדהימים לגדולים ולקטנים.

הפארק כולל אזור פיקניק ומכונות מכירה אוטומטיות הסמוכות לאטרקציית "יוקטן", שם תוכלו להירגע לקול מפלים ולניחוח של פרחים טריים. יש הרבה מקומות ישיבה בשולחנות העץ הגדולים והנוחים כך שניתן להביא אתכם גם אוכל.

יש 10 חנויות נוחות וחנויות מזכרות כך שתוכל לקחת הביתה חלק מהקסם של הפארק. תוכלו למצוא פריטים כגון שריון בסגנון ימי הביניים, קשתות, מגינים, חרבות. תוכלו למצוא גם מבחר של בגדי ילדים, חולצות, ציוד בית הספר, תכשיטים, צעצועים קטיפה רכים.

כרטיס כניסה לפארק השעשועים הגדול ברומא! אל תחמיצו את החוויה! לחצו כאן לרכישת כרטיסים!

נקודת מפגש
ההסעה יוצאת מדי יום (לפי שעות הפתיחה של הפארק), בשעה 09:20 מתחנת טרמיני. נפגוש בתחנת האוטובוס בטרמיני 15 דקות לפני היציאה ברחוב Via Marsala 71.
כתובת הפארק: Via della Pace, 00038, Rome

לבדיקת תאריכים אופציונליים לרכישת כרטיסים:

 

Rainbow MagicLand נועד לתת מענה למבקרים בכל הגילאים, כולל ילדים ומבוגרים כאחד. הפארק מציע מגוון אטרקציות, החל מטיולים וחוויות לכל המשפחה ועד לרכבות הרים מרתקות וטיולי מים.

לילדים, יש מתקנים עדינים, מגרשי משחקים ואטרקציות אינטראקטיביות שמתאימות למבקרים צעירים יותר. הם יכולים גם ליהנות מהופעות חיות ומופעי רחוב בהשתתפות דמויות אהובות.

מבוגרים יכולים גם למצוא הנאה בפארק, שכן יש רכבות הרים שואבות אדרנלין כמו Shock, רכבת הרים מפלדה שהושקה, ו-Le Rapide, נסיעה במפלי מים. בנוסף, ישנן אטרקציות כמו Cagliostro, נסיעה חשוכה דרך טירה קסומה, ו-Huntik 5D, רכיבה חשוכה 5D אינטראקטיבית, ממנה יכולים מבקרים מבוגרים ליהנות.

הפארק כולל גם מסעדות נושא ומזני חטיפים שבהם מבוגרים יכולים להירגע וליהנות מארוחה או פינוק. בעוד הפארק נועד לתת מענה למשפחות עם ילדים, רבות מהאטרקציות יכולות להיות מוערכות גם על ידי מבוגרים.

בסופו של דבר, האם Rainbow MagicLand שווה ביקור למבוגרים תלוי בהעדפות ובתחומי עניין אישיים. אם אתם נהנים מפארקי שעשועים, אטרקציות בנושא, ומעט קסם, הפארק יכול להיות יעד מהנה עבורכם.

4.5/5 - (18 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור