חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת רכב ברומא

צריכים להשכיר רכב ברומא? מעוניינים לדעת מה מחירי השכרת רכב ברומא, איטליה? השגנו עבורכם אפשרות להשוות בין כל חברות השכרות הרכב המובילות באיטליה ובעולם כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר לרכב שתשכירו.

השכרת רכב ברומא מאפשרת לכם להגיע ממקום למקום מהר יותר, נוח יותר ובקלות. אתם יכולים להשכיר רכב ברומא ולצאת לטיול מחוץ לעיר רומא לערים המדהימות שבסביבתה כמו פומפיי, בולוניה, ונציה, ואף לנסוע לצפון איטליה לאגם גארדה.

יותר מ-20 תחנות איסוף לרכב שלכם ברומא..אפשר לקחת רכב משדה התעופה של רומא, או בתוך העיר בקרבת המלון שלכם או האטרקציה שבה אתם רוצים לבקר. היתרון הגדול בכך הוא שאם יש לכם הסעה מהשדה למלון אתם יכולים לטייל כמה ימים בלי רכב ואז להשכיר ביום שאתם רוצים את הרכב. חוויית שירות אירופאית במיטבה!

רכיב השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים ברומא

אפשר לבחור את שדה התעופה ברומא או את הלוקיישן בעיר שאתם רוצים לאסוף, לבחור תאריכים ושעות איסוף ולעשות חיפוש. לאחר מכן תעברו למציאת רכבים להשכרה בתאריכים שלכם. רכיב שאוסף מחירים מכל החברות ומשווה בניהם עבורכם!

Find Your Rental Car

עשרת הדיברות בנוגע להשכרת רכב ברומא:

הגעתם לרומא, *אל תשכרו רכב*. אם הייתי יכולה להדגיש את זה יותר הייתי כותבת את זה בגופן גודל 20000. *אל תשכרו רכב*.
א. אין חניה.
ב. מצאתם כבר חניה לרוב היא יקרה בטירוף.
ג. רוב רחובות מרכז העיר אסורים בכניסת כלי רכב שאינו מקומי. האזורים מסומנים ב-ZTL והשלטים לכניסה לאזורים האלו ממש מבלבלים.
ד. הרומאים נוהגים מפחיד.
ה. צריכים כן להשתמש בתחבורה ציבורית, אוטובוסים נהדר, קונים כרטיס באפליקציית TICKETAPPY. רוצים להתפנק במונית, אובר או אפליקציית FREENOW מצויינים.
ו. יוצאים מחוץ לעיר וחוזרים לישון ברומא, קחו רכבת. לפירנצה לטיבולי או אורבייטו, לא חשוב. רכבות טובות ומהירות.
ז. רק אם באמת אתם יוצאים מהעיר ולא חוזרים לישון, רק אז אני מרשה לכם לשכור אוטו. רק תודאו שבמקום אליו אתם נוסעים, יש חניה ואפשר להגיע עם רכב.
ח. לקחתם רכב ואתם נוסעים בכביש אגרה, תכנסו לנתיב מזומן או אשראי, לא לנסוע בנתיב למנויים, אחרת, כשתצאו מהכביש תשלמו קנס גבוה.
ט. לעולם אל תשאירו כלום ברכב שכור. הפורצים מחפשים רכבים שכורים לגנוב מהם
5/5 - (5 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור