חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

4 ימים ברומא

חזרנו לפני כשבועיים וברצוני לשתף ולסכם את הטיול שלנו בן 4 ימים ברומא. טסתי עם הבת מתבגרת בת 13 ושם ניפגשנו עם חברה והבת שלה. היה טיול בנות מהנה מאוד!
אציין ישר שאני בעלת תעודת נכה אז לכל מקומות תיירות לא הזמנתי מקום מראש וניכנסנו חינם לכל המקומות האלו.
טיסות – עם ראיינר. סהכ היה בסדר חוץ מעיכובים של שעה לכל כיוון בחי סיבה מוצדקת.
זמני טיסות היו מצויינים אבל עם ההסעות זה בכל מקרה לוקח יום שלם כמעט 🤷‍♀️
הסעות – הזמנתי עם שירות רומיו והיה לנו מצויין. אצל חברה בהסעה חזרה הם לא הגיעו והיא לא יכלה לתפוס אותם אז נאלצה לקחת מונית. אז השאירו להם חוויה לא נעימה בכלל😕
מקום לינה- הזמנו חדר במלון בוטיק שיש בו סהכ 5 חדרים. המקום נקרא
מיקום מרכזי מאוד. יש סופר ממש ליד המלון וגם מסעדה מומלצת. החדר גדול עם מרפסת קטנה והכול חדש ומודרני מבחינת ריהוט.
ארוחת בוקר קטנה ולא ממש מגוונת אבל לנו זה הספיק. אנחנו מאוד נהנו וממליצה בהחלט.
יום הטיסה- הספקנו רק לטייל במזרקת טרווי שנמצאת 5 דקות מהמלון ואכלנו ארוחת ערב במסעדה מומלצת comodo
יום 1 לטיול– החלטתי להזמין אוטובוס תיירות (כמו בלונדון) ליום אחד כדי להכיר קצת את העיר ולהגיע איתו לוואתיקן סיטי. קניתי כרטיסים עם אפליקציה get your guide
ובחרתי אוטובוס ירוק שיש בו הסבר בעברית.
יצאנו בתחנה ליד טירת סנט אנג'לו. הלכנו על הגשר שמוביל לטירה ואז שמאלה לכיוון הבזיליקה המפורסת. נכנסנו פנימה ואז הקפנו את כל התורים והלכנו למעלית לעלות למעלה בשביל הנוף המרשים. ביציאה מהבזיליקה הלכנו שמאלה איזה 10 דקות עד לכניסה למוזיאוני וואתיקן. הקפנו את התור וניכנסנו פנימה. שם הביאו לנו כרטיסים והתחלנו במסע. בפארק קטן עם הכדור הענק עשינו הפסקת צהריים במסעדה נחמדה והיה לנו טעים. המשכנו בהליכה כדי להגיע לקפלה סקסטין שזה בעצם חדר גדול עם המון ציורים מרשימים של מיקלנג'לו. האמת לא ממש התרשמנו מכל המוזאונים וכבר רצינו לברוח משם אבל אי אפשר עד שלא עוברים הכול🤦‍♀️  לצערי הלך לנו כל היום על הוואתיקן. בערב ניפגשנו עם חברה ואכלנו ארוחת ערב במסעדה מאוד מומלצת Thats Amore. נהננו שם מאוד.
יום 2 לטיול – התחלנו בהליכה לפנתיון ואז לפיאצה נבונה. מאוד התרשמנו מהמיזרקות ומהכנסיה שם. המשכנו לכיכר וונציה באוטובוס. כרטיסים קנינו בחנות טבק בפיאצה נבונה.
שימו לב להערה חשובה- ברגע שניכנסים למדרגות של פיאצה וונציה אז לא נותנים לצאת וחייבים לעלות את כל המדרגות ולעבור בפנים את הכול שזה לוקח לפחות שעה ויש הרבה מדרגות בדרך. אחרי הביקור שם הלכנו לקוליסאום. ניכנסנו בלי תור ובחינם כי הילדים גם ככה חינם והחברה באה כמלווה שלי אז כולנו בחינם🙂 הסתובבנו שם איזה שעה. ראינו את המקום מבפנים ואז יצאנו והמשכנו לפורום. משם עשינו תמונות מרהיבות של קוליסאום אז מומלץ ללכת לשם 🤩 לא עשינו את כל העליות ושבילים שם והסתפקנו בהליכה קצרה שם.
בערב "קינחנו" בחנות ענקית זארה ואכלנו ארוחת ערב במסעדה ממש ליד המלון. נקראת Deroma.
יום 3 לטיול – התחלנו את היום במדרגות ספרדיות שהיו 10 דקות הליכה מהמלון. התרשמנו, הצטלמנו והמשכנו לפיאצה דל פופולו. הייתה שם תערוכת מטוסים אז לא ממש הצלחנו להיתרשם מהפיאצה עצמה.
ואז נסענו במטרו לסדנאת פאסטה עם עמנואל המפורסם. זו הייתה החוויה!!!! נהננו ברמות מטורפות. האווירה הייתה כל כך ביתית ויחס אישי לכל אחד. שני השפים פשוט מעולים במה שהם עושים. ממליצה בחום אם תצליחו להזמין מקום מראש!  הבעיה היחידה הייתה לנו שם זה לצאת מהאיזור הזה כי זה מרוחק מהמרכז ונאלצנו בסוף לקחת מונית. נסענו למוזיאון אשליות, בו עשינו סיבוב של שעה. הבנות מאוד נהננו. בערב הסתובבנו ברחוב הראשי של חנויות ויה דל קורסו ועשינו קצת שופינג.
יום 4 – חזרה הביתה. עד הצהריים הספקנו לבקר שוב במיזרקת טרווי הפעם באור יום ועשינו קצת קניות/מתנות. הנהג של רומיאו חיכה לנו ליד הדלת של המלון ועזר עם המזוודות. בשדה עברנו הכול תוך חצי שעה, אכלנו ארוחת צהריים. יש לציין שלא יודעים שם אנגלית והיה נורא קשה להזמין משהו לאכול במסעדה של שדה תעופה. הזוי לגמרי! הטיסה יצאה באיחור של שעה וחצי סתם ככה.
לסיכום- חייבים לחזור לרומא אבל לא לאתרים שציינתי אלא כדי להנות יותר מהאוכל וגלידה🍕🍦