חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברומא התנהג כרומאי – 9 טיפים!

ברומא התנהג כרומאי

#1 לקבל נשיקה ממריטוצו. 🧁
מריטוצו- הגרסא הטובה ביותר לקינוח האיטלקי האלוהי הזה אפשר למצוא בקפיטריה רוסוליו ליד שוק קמפו ד'פיורי. יש פה גם ארוחות בוקר טובות וקפה מושלם.
#2 אפרטיבו בשקיעה. 🍹
את תרבות האפרטיבו (דרינק לפני ארוחת ערב) אני מוכנה לאמץ, ואם כבר שיהיה על רופטופ שמשקיף על החלק הכי יפה של העיר- מעל פיאצה נבונה. הבר נמצא על גג מלון eitch borromini חובה להזמין מקום מראש, ומאוד יקר.
מסתבר שמגלמים את הנוף במחיר 😉.
#3 לשבת במעדנייה מקומית על פלטת גבינות ובקבוק יין. 🍷🧀
כל העיר מלאה במקומות קטנים וקסומים.
אחת שאהבנו במיוחד- fraschetteria roma
#4 לזלול ספגטי 🍝
1- קצ'יו א פפה המנה הרומאית המפורסמת.
אנחנו ישבנו לאכול קציו אל פפה במעדניית רוסיליו הותיקה והמפורסמת. כל האוכל היה טעים והיינות היו מטורפים. חובה להזמין מקום מראש, ואם תנסו אפילו בצחוק להגיע ספונטני או להקדים תשארו ברחוב. הזמנו מקומות ישיבה לקנטינה כי זה נשמע לנו רומנטי ומגניב, בפועל היה מחניק. ממליצה להזמין למעלה במסעדה.
2- פסטת כמהין.
בחורף רומא מקבלת ריח מטריף של פטריות כמהין, ובחלק מהמסעדות מגישים כמהין לבן שנחשב היהלום של הכמהין. (המחיר בהתאם ליהלום😬)
הזמנו מקום למסעדת cipasso, והכל היה מושלם. השירות, הטעמים, העיצוב.
חווית האוכל הכי מוצלחת שהייתה לנו.
#5 לבקר במדינת הותיקן. 🏰
איך מסכמים את ההיסטוריה של המדינה הקטנה בעולם עם מבנים ויצירות אומנות מהמפורסמות בעולם? פשוט הולכים לראות.
חוויה שחובה לעשות פעם בחיים.
כדי לקבל אותה בצורה הטובה ביותר- ממליצה על הסיורים של חברת רומיו. יובל המדריך היה מקצועי, נעים, אחראי. חוויה מעולה ונעימה. רומיו Romio – ליהנות מרומא
#6 לצאת לבלות בסופש. 💃🏽
לא התרשמנו שיש חיי לילה מטורפים בעיר, אך בהמלצת מקומית הגענו למסיבה מ ע ו ל ה במקום מהמם!!! the sanctuary rome מוסיקה מטריפה וכנראה כל הבליינים מביני העניין. המסיבות מתקיימות שם בסופש ובמהלך השבוע יש שם מסעדה וסדנאות. מקום סופר מיוחד.
#7 בר קוקטיילים🍻🍹🍾
אחרי שנפלנו עם בר קוקטיילים נחשב שהיה עם שירות נוראי וקוקטיילים אנמים ולא טעימים, הגענו לבר עם עיצוב מדליק וקוקטיילים הצגה.
the race club roma
#8 שוק יום ראשון👚👕
נסענו לשוק – Porta Portese, בעיני ממש מיותר, רב הסחורה שם זה פשוט זבל. השוק ענק ,ענק, ענק וברגע שנכנסים קשה לחזור אחורה בגלל ההמון. בזבזנו עליו כמה שעות סתם בהליכה.
‏#9 must see 👀
לעבור בין כל המבנים והפיאצות המפורסמות.

איך מגיעים? טיסות וויז, והלוך חזור מהשדה עד פתח המלון עם שירות השאטל המצויין של רומיו. רכבים מרווחים, נקיים ונעימים ונהגים סופר נחמדים.

5/5 - (3 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן