חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים אטרקציה מגניבה ומיוחדת ברומא? מטורפים על גלידות? יש לכם אפשרות ללכת אל קורס הכנת גלידה ברומא עם שף איטלקי. שיעור גלידות ברומא יספק לכם הצצה לעולם הגלידות הביתיות והטריות ויסביר לכם כיצד מכינים אותם..לא לפספס!

נקודת הנפגש נמצאת ממש ליד בזיליקת האפיפיור, אחת מארבעת הכנסיות החשובות ביותר בעולם למאמינים הנוצרים, שם תפגשו את המדריך שייקח אתכם אל חנות הגלידות העתיקה ביותר ברומא.

סדנת גלידה מקצועית במשך שעתיים באחת ממקומות הגלידות העתיקות ביותר ברומא? לחצו כאן לפרטים נוספים!

קורס הכנת גלידה ברומא

בסדנא האינטימית תוכלו ללמוד טריקים וסודות של הג'לטריה העתיקה ביותר ברומא. תכירו את תולדות המייסדים, תכנסו למעבדה בכדי לראות כיצד מכינים גלידה איטלקית טרייה ואמיתית. מדריכי הגלידות ייקחו אתכם לעולם הגלידה האומנותי באיטליה. תוכלו ללמוד את ההבדלים בין ג'לטו לסורבה ותוכלו לטעום 2 טעמים של גלידה ביתית טרייה.

 


תוכלו לטעום בסדנא טעמים של גלידה כפי שלא טעמתם מעולם..יפנקו אתכם גם בקפה וממתקים רומיים.

פגוש את המדריך שלך בבזיליקת האפיפיור של מרים הקדושה, אחת מארבע הכנסיות החשובות בעולם. למדו על ההיסטוריה של הכנסייה לפני שתצאו לחנות הגלידות העתיקה ביותר ברומא. כשאתה מסתובב בעיר תגלה אבני חן נסתרות לאורך הדרך.

הגיע הזמן לחקור את הטריקים והסודות של הג'לטריה העתיקה ביותר ברומא. לאחר היכרות קצרה עם תולדות המייסדים, תכנסו למעבדה כדי לראות כיצד מכינים ג'לטו. אדון גלידה ייקח אתכם לעולם הג'לטו האמנותי האמיתי. למדו את ההבדלים בין ג'לטו לסורבה וטעמו 2 טעמים של גלידה ביתית טרייה. התענגו על טעמי הג'לטו האהובים עליכם בחנות ותזכרו אותם עם אספרסו או קפוצ'ינו וחטיפים רומיים מתוקים.

לאחר שתחקור את עולם הג'לטו, קח הביתה את המתכונים והרשים את בני משפחתך וחבריך במיומנויות הג'לטו החדשות שלך

נקודת מפגש: ליד הכניסה לחנות UPIM בה המדריך יחזיק שלט חברה; כתובת: Piazza di S. Maria Maggiore, 5, 00185.

הקורס הזה נשמע לכם יותר מידיי מקצועי? יש לכם אפשרות ללכת לסדנת הכירות עם עולם הכנת הגלידה, שיעור קליל ובסיסי..לחצו כאן לפרטים!

סדנת הכנת גלידה

4.2/5 - (9 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן