חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכשיר WIFI לגלישת אינטרנט חופשי ללא הגבלה

# אינטרנט ללא הגבלה במחיר סביר ברומא ובאיטליה – בלי סים מקומי!!

הישארו מחוברים באיטליה לרשת אינטרנט עם מכשיר כיס Wi-Fi וגישה לאינטרנט במהירות גבוהה ללא הגבלה בכל מקום שבו אתם נמצאים ברומא. תפסיקו לצוד נקודות חמות של WiFi, תפסיקו לשלם דמי נדידה יקרים במיוחד אם עשיתם חבילה מישראל, הודות לרשת מקומית של פס רחב בקליטה של 4G-LTE.

לא צריך להסביר לאף אחד למה אינטרנט הכרחי בזמן טיול, אבל הכי מעצבן זה שהוא עולה הרבה כסף, גם אם קונים סים מקומי.
הכירו את חברת WiTourist האירופאית שמספקת מכשירי Wi-Fi שמתחברים מצד אחד לרשת הסלולארית באיטליה, ללא צורך ב SIM ומצד שני יש להם חיבור מאובטח לטלפונים שלנו.
כלומר אפשר להסתובב ברומא או באיטליה ולהשתמש בכמה מכשירים. לגלוש כמה שאנחנו רוצים ללא הגבלה.
המחיר הוא בין 3.7 ל 4.2 אירו ליום !!

להזמנת המכשיר לימי החופשה שלכם ברומא לחצו כאן!

מה עושים עם אינטרנט ללא הגבלה?

אינטרנט ללא סים ברומא
אינטרנט ללא סים ברומא

1. שידור וידאו לייב עם הילדים (שנשארו בבית) מהרצפה של הקולוסיאום. לחוות עם בני המשפחה בשידור חי ולהראות להם מה שהם מבקשים לראות זה ממש כיף. כמובן בעיקר גם בכדי לנווט בגוגל מאפס או וייז.
2. כל התמונות והסרטונים שלכם יכולים להישלח במהירות מכל מקום..הרבה גם אוהבים לעלות את התמונות לאייקלאוד או לשמור בענן של גוגל. לא צריך לחכות לווי-פיי בחדר המלון. הסיבה לכך, היא שאם ייגנב הטלפון או ייפגע לפחות התמונות יישארו למזכרת.
3. שיחות טלפון דרך ווטסאפ בחינם, עם קליטה טובה.. לא רק במלון או במסעדות עם WIFI.
4. לשמוע אפל מיוזיק/ יוטיוב / ספוטיפיי / רדיו אונליין ללא הגבלה בגלל שאתם מפחדים שתיגמר לכם חבילת האינטרנט. אם משכירים רכב מחוץ לרומא אפשר ליהנות ממוזיקה לייב כל הדרך.
5. והכי חשוב אינטרנט לכל מי שאיתך ברומא ולא רק למי ששילם חבילה של 300 ש"ח !!

אז במה מדובר?

מכשיר WIFI
מכשיר WIFI
מדובר במכשיר חמוד וקטן ששמים בתיק (ראו תמונה) ומחברים לו בטריה בכבל USB שמצורף. המכשיר מגיע עם קוד שאתם יכולים לתת למי שאיתכם בחבורה או במשפחה. הטלפונים מתחברים אליו רגיל והוא משמש כחיבור סלולארי.

אין הגבלה על השימוש היומי !

אננחו בחופשה של שבוע השתמשנו ביותר מ 30GB (בארץ אנחנו לא מגיעים ל-8 GB בחודש אפילו).

איך נרשמים?

הולכים לאתר של witourist, כאמור הלינק בתגובה הראשונה. בוחרים מכשיר (ההבדל היחידי בין המכשירים היא כמות החשמל שהוא אוגר ללא סוללה חיצונית). אני לקחתי את היקר יותר שהחזיק 4-5 שעות ללא סוללה.
החברה מאפשרת לכם לקבל את המכשיר ישירות במלון שלכם או לקבל אותו בשדה התעופה. הכי נוח לקחת אותו בשדה התעופה כי זה גם היה בחינם (אחרת זה 7 יורו). הערה חשובה – חייבים להזמין מראש אין להם מלאי שממתין.

איפה לוקחים את המכשיר בשדה התעופה?

איסוף מכשיר ווייפי בשדה התעופה ברומא
איסוף מכשיר ווייפי בשדה התעופה ברומא
ברגע שיוצאים לאולם הנוסעים הנכנסים (לאחר המכס) פונים ימינה. הולכים 20 מטר ויש שם דוכן כמו שמופיע בתמונה (פתוח מ7 בבוקר עד 9 בערב). מראים לעובדים שם את טופס ההזמנה ומקבלים את השקית האפורה. ואז תוך כמה דקות יש לכם אינטרנט כמו בבית 🙂
איסוף משדה התעופה זה בחינם.
אם תרצו יש אפשרות שישלחו את המכשיר שיחכה לכם במלון שכאשר תעשו צ'קאין תוכלו לקבל אותו (תוספת של 6 יורו במידה ויש קבלה 24 שעות ביממה, אם אין אז 15 יורו תוספת), יש אפשרות לאסוף מתחנת טרמיני בתוספת של 2 יורו.
אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור