חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון לאונרדו דה וינצ'י הרשמי ברומא

מוזיאון לאונרדו דה וינצ'י הרשמי ברומא (Museo Leonardo da Vinci) נקרא גם "מוזיאון המדע והטכנולוגיה של ליאונרדו דה וינצ'י" מביא לכם את התערוכה המובילה ברומא ליצירותיו, ועבודותיו של דה וינצ'י. מוזיאון לאונרדו דה וינצ'י נמצא באחד הבניינים היפים ביותר ברומא בבעלות הוותיקן.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים למוזיאון דה וינצ'י הרשמי!

חשוב לציין הכרטיסים הם עם אופציה של "דלג על התור". בעונות השיא מחוץ למוזיאון יש תורים והעומס בלתי רגיל, לכן מומלץ לרכוש כרטיסי כניסה מראש בכדי להבטיח שתכנסו מהר ללא המתנה בתור.

מי שלא יודע אז דה וינצ'י היה אמן מוביל ואינטלקטואל ברנסנס האיטלקי.

במוזיאון זה תוכלו לראות כ-200 מכונות עץ ו-65 דגמי עבודה שנשאבו מהקודים של דה וינצ'י – ואת חלקם תוכלו גם לנסות.

תוכלו לראות רישומים אמיתיים ואותנטיים של דה וינצ'י כולל מכונות מעופפות, אנטומיה, רובים, אופניים ועוד..

המוזיאון מכיל בתוכו כ-9 תערוכות שונות שנוצרו באמצעות הטכנולוגיה.

יש מוזיאון נוסף ברומא המציג את אומנות דה וינצ'י הנקרא "חוויית דה וינצ'י" – לפרטים נוספים לחצו כאן

חובבי היסטוריה והנדסה? אסור לכם לפספס את הביקור במוזיאון הזה! מקום בו תוכלו לשחק וללמוד בו זמנית. ראו והשתמשו בשכפולים בגודל טבעי של יצירותיו של לאונרדו דה וינצ'י. אל תשכחו את קטע ההולוגרמה המונפשת. וכשסיימתם, תוכלו ללכת ולבדוק את מקדש הקבורה התת קרקעי באותו בניין!

האם ידעת שלמרות שהקרדיט לסבסטיאן לנורמנד על כך שהוא פיתח את הצניחה המודרנית בשנת 1783, לאונרדו דה-וינצ'י הגה את הרעיון כמה מאות שנים קודם לכן? זו רק דוגמא אחת לאופן שבו איש הרנסנס הזה הקדים את זמנו מבחינה מחשבתית.

כאן באחד הבניינים היפים ביותר ברומא, Palazzo della Cancelleria, בבעלות הוותיקן, רואים מגוון עצום של המצאות מכניות, מדעיות, צבאיות ותעופה, כולם בנויים בעזרת ציורים מקוריים של דה וינצ'י.

עם יותר מ -200 מכונות, כולל 65 דגמי עבודה משוחזרים ותשעה הולוגרמות מונפשות, תרגישו שאתם מסתכלים על פעולתו הפנימית של מוחו.

הסתובבו סביב ובדקו את הקומה העליונה, שבה שוכן חצר הוותיקן: הסקרה רוטה והסאלה דיי סנטו ג'ורני, ציורי קיר על ידי ווסארי. לאחר מכן לגשת לשרידים של מקדש קבורה מימי שנת 43 לפני הספירה. זו המציאות הטבועה כל כך בצורה פנטזית, והיא תהווה את גולת הכותרת בטיול שלכם.

שעות פעילות:

שלישי: 09:30 – 19:30
רביעי: 09:30 – 19:30
חמישי: 09:30 – 19:30
שישי: 09:30 – 19:30
שבת: 09:30 – 19:30
ראשון: 09:30 – 19:30
שני: 09:30 – 19:30
כתובת: 1,Piazza della Cancelleria, 00186, Rome

מוזמנים לשריין את כרטיסי הכניסה למוזיאון בהתאם לימי החופשה שלכם ברומא:

 

תערוכת לאונרדו דה וינצ'י ברומא – הגאון של לאונרדו

מיקום: Scuderie del Quirinale, רומא, איטליה

סקירה כללית:
"תערוכת ליאונרדו דה וינצ'י ברומא – הגאונות של ליאונרדו" המצופה מאוד תתקיים ב-Scuderie del Quirinale ברומא, איטליה, מה-15 במאי עד ה-29 באוקטובר 2023. ייתכן והתערוכה תמשיך עוד מספר שנים בהתאם לביקוש!

תערוכה גדולה זו שמה לה למטרה להציג את הגאונות של ליאונרדו דה וינצ'י. , אחד האמנים, המדענים והממציאים המשפיעים ביותר בהיסטוריה.

בתערוכה יוצג אוסף מקיף מעבודותיו של לאונרדו, כולל ציורים, רישומים, מחברות ופרויקטים הנדסיים. למבקרים תהיה הזדמנות ייחודית לגלות את ההיבטים הרבים של הזוהר של ליאונרדו, שהתפרשה על דיסציפלינות כמו אנטומיה, אופטיקה, הנדסה, קרטוגרפיה ומוזיקה, בנוסף להישגיו האמנותיים פורצי הדרך.

עיקרי התערוכה:

ציורים: יוצגו מבחר מהציורים המפורסמים ביותר של ליאונרדו, ביניהם "הגברת עם הארמין", "לה בל פרונייר" ו"הקדוש ז'רום במדבר".
רישומים: התערוכה תציג מגוון רישומים של ליאונרדו, שיספקו תובנה לגבי התהליך האמנותי שלו וסקרנותו המדעית. אלה יכללו מחקרים אנטומיים, שרטוטים בוטניים ועיצובים למכונות מלחמה ומכונות מעופפות.
מחברות: המחברות של ליאונרדו, המלאות בתצפיות, המצאות והגיגיו, יציעו הצצה למוחו של איש הרנסנס האולטימטיבי. ה-"Codex Atlanticus" ו-"Codex on the Flight of Birds" המפורסמים הם בין כתבי היד שיוצגו.
פרויקטים הנדסיים: המבקרים יוכלו לחקור את הפרויקטים ההנדסיים בעלי החזון של לאונרדו, כמו התכנון שלו למסוק, טנק וגשר החוצה את קרן הזהב באיסטנבול.
תצוגות אינטראקטיביות: התערוכה תציג תצוגות אינטראקטיביות המדגימות את המצאותיו ותגליותיו המדעיות של לאונרדו, המאפשרות למבקרים להבין טוב יותר את הגאונות מאחורי עבודתו.

אל תחמיצו את ההזדמנות יוצאת הדופן הזו לטבול בעולמו של לאונרדו דה וינצ'י, אחד המוחות הגדולים בהיסטוריה האנושית.

5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור