חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחפשים מוזיאון מומלץ ברומא? רוצים משהו חדשני ולא משעמם? יש לכם אפשרות להגיע אל פלאצו וולנטיני ולראות את שיחזור ארמון ולנטיני ברומא, שרידי Domus Romane (דומוס רומנה) עם סיור וירטואלי (וירטואל ריאליטי) מהמם, אטרקציה חדשנית ומיוחדת לצפייה בהיסטוריה של רומא ממבט אחר!

בקרו באתר מדהים של היסטוריה רומאית עתיקה, 7 מטרים מתחת לפאלאזו ולנטיני המרהיב במרכז רומא
בואו לחקור את חורבות הבתים המפוארים שהיו שייכים לאצולה הרומית וכן את מתחם הרחצה העתיק
ראו את ההיסטוריה מתעוררת לחיים, עם 'סיור וירטואלי' המשתמש בהקרנות דיגיטליות ובשחזורים מיוחדים כדי להראות לך את עולמם של הרומאים כמו שלא ראית מעולם!

מוזמנים לבדוק מתי המוזיאון פתוח ולהתאים סיור וירטואלי יוצא דופן בארמון פאלאצו ולנטיני באחד מימי החופשה שלכם ברומא:

 

רצית פעם לבקר ברומא העתיקה? עם הסיור המיוחד של Augmented Reality (שנקרא AR) בארמון פאלאצו ולנטיני תוכלו לטייל ולחזור אחורה אלפי שנות היסטוריה ברגע, ולגלות איך היה באמת לגור ברומא במאה השלישית. טכנולוגיה, מופעי אור ומופעים חזותיים מדהימים מחיים את שרידי הבניינים הרומיים האלה.

אם אתה חושב שלימוד היסטוריה משעמם, 'סיור וירטואלי' חדשני זה יעביר אותך אחורה בזמן – כך שתוכל לחוות את החיים הרומאים ממקור ראשון.

דומוס רומנה התגלה כשבעה מטרים מתחת ליסודותיו של פאלאצו ולנטיני מהמאה ה -16, כאשר חפירות חושפות שרידים של כמה בתים רומיים ומתחם אמבטיה. צוות מומחים של היסטוריונים, ארכיאולוגים ואדריכלים, פעלו יחד למחקר ושיקום ההריסות לתצוגה ציבורית.

בתוך 'Domus' תוכלו לראות את הפסיפסים המקוריים, עיטורי הקירות, אבני הריצוף ושרידים אחרים – ואז תוכלו לראות אותם שחזרו לחיים עם שחזורים וירטואליים, גרפיקה ממוחשבת וסרטי פעולה חיים. שילוב של היסטוריה עתיקה וטכנולוגיה עתידנית, זה מסע בלתי נשכח אל העבר!

רוצים לרכוש כרטיסי כניסה למוזיאון פלאצו וולנטיני ודומוס רומנה? לחצו כאן!

מידע נוסף:

סיור וירטואלי לוקח כשעה וחצי עד שעתיים! זמן ביקור וכניסה פעם אחת במוזיאון להקרנת סיור וירטואלי באנגלית בשעה: 12 וחצי בצהריים.

כתובת: 85,Foro Traiano, 00186, Rome

איך להגיע בתחבורה ציבורית?
אוטובוס: קווים 40, 64 או 70 לפיאצה ונציה + הליכה של שתי דקות
אוטובוס: קווים 51, 85 או 87 לפורי אימפריאלי / קמפידוגליו + הליכה של 2 דקות

5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור