חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור "חיי הלילה של רומא" (סבב ברים ומועדונים)

יש לכם אפשרות לצאת לסיור "חיי הלילה של רומא" הנקרא גם "Pub Crawl" עם מדריך מקומי שבו תוכלו לקבל הצצה והיכרות ראשונית עם סצינת הפאבים והמועדונים הטובים של רומא עם קהל מקומי ובינלאומי שרק רוצה להינות ולשמוח.

התנסו ביציאה לילית של שתייה ומוזיקה טובה שבה תוכלו להכיר כמה חברים חדשים מכל העולם. דרך מקסימה לפגוש מטיילים אחרים מרחבי העולם.

אתם תלכו יחדיו למספר ברים עד שתגיעו למועדון (קלאב).

המועדון בו תבקרו נחשב לאחד מהפופולאריים ביותר בסצנת חיי הלילה ברומא, שם בכל ערב ש די.ג'יי מקומי או בינלאומי עם מספר רחבות והמרכזית היא היפ הופ ומקצבים לטיניים עד השעה 04:30 בבוקר.

מתחילים ב2-3 בארים ולאחר מכן תסעו באוטובוס/מטרו למועדון בדרום רומא הנקרא קולומבוס.. (או מועדון אחר באותו ערב תלוי במסיבה של אותו יום, שימו לב תצטרכו לרכוש במקביל כרטיסי נסיעה באוטובוס או מטרו בתשלום נפרד..המדריך יהיה שם אתכם ויעזור לכם אל דאגה) כל המועדונים שייקחו אתכם נהדרים עם רקדנים ואווירה מחשמלת..שם קחו בחשבון שהמשקאות עולים בסביבות 10 יורו לכוס לכן רצוי לשתות בפאבים הראשונים לפני המועדון כמה שתוכלו..כמו כן, מהמועדון אתם חוזרים לבד למלון..אם אכן תהיו במועדון הקולומבוס עולה בערך 30 יורו למונית עד איזור הטרמיני..

לחצו כאן לרכישת כרטיסים בסיור "חיי הלילה של רומא" !

ה-Pub Crawl הוא כמו טיול מאורגן בפאבים: בשעה מסוימת בערב, מתאספים עשרות תיירים מכל העולם, מצויידים בהרבה מצב רוח טוב. כולם מובלים אל הפאב הראשון, שם במשך שעה הם יכולים לשתות כמה בירות ויינות שהם רק רוצים במחיר מוזל (משקה ראשון מתנה) וגולת הכותרת – חולצה מגניבה שהרוב לובשים ישר, למרות שלא חובה.
צועדים בסמטאות היפות לעבר הפאב השני שם יחכה לכם צייסר או שוט מתנה. יש בפנים מוזיקה טובה ואפשר לרקוד בכיף, או סתם להשתתף ולצפות ב-"Body Shots", מנהג אמריקאי הזוי שמתבטא לרוב בשתיה מבטן של בחורה. אחרי כ-45 דקות ממשיכים וצועדים לבאר אחר, עם שוטים חדשים ומוזיקה חדשה, ואחרי עוד 45 דקות הולכים למועדון, שאליו נכנסים בחינם (עם עוד שוט כמובן), ושם אפשר לרקוד עד מאד מאוחר. מה שבטוח, כולם עוזבים עם חיוך (ולא מעט עוזבים גם עם שידוך חדש, לפחות ללילה).
לא חייבים לשתות בשביל ליהנות, זה יותר האווירה התוססת שמסביב. זאת אווירה שקשה למצוא ברומא, עיר שחיי לילה הם ממש לא הצד החזק שלה. החבר'ה של ה-Pub Crawl מכניסים חיים לכל פאב שאליו הם מגיעים. הההשתתפות עולה כסף, מחיר מאד משתלם, בהתחשב בזה שרק כניסה למועדון באופן עצמאי יכולה לעלות יותר מזה, שלא לדבר על מחירי האלכוהול ברומא. אז גם קיבלתם משקה אחד בחינם, צייסר או שוט אחד חינם וגם נכנסתם לכמה מקומות והכרתם אנשים מכל העולם..שווה!

מה סיור "חיי הלילה של רומא" כולל?

  • וולקם שוט – צ'ייסר מתנה בפאב ה-2
  • משקה אחד בפאב הראשון (משקה קל, בירה, יין או קוקטייל)
  • 2-3 פאבים כניסה מהירה עם המדריך והקבוצה
  • דאנס בר / מועדון אחד עם כניסה מהירה בקבוצה עם המדריך

מה צריך להביא?

תעודת זהות / רישיון / דרכון
נעליים נוחות
כתובת של בית המלון – במידה שתהיו שיכורים ולא תזכרו את שם המלון / איך לחזור יהיה לכם כתוב ותוכלו להציג לנהג מונית

לא מותר:
כפכפים
גופיות
תיקים גדולים או מזוודות
 

לחצו כאן לרכישת כרטיסים בסיור "חיי הלילה של רומא" !

עוד אופציות לסיורי חיי הלילה של רומא

4/5 - (5 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן