חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות יוקרה מומלצות ברומא

כל סוגי מסעדות היוקרה המומלצות ביותר ברומא

רשימת מסעדות יוקרה & מישלן

מסעדת פסטה ברומא

marco martini – מסעדת מישלן יוקרתית ומיוחדת בעלת תפריט עשיר ומגוון. חובה ללכת אליה כי זו חוויה, המסעדה ידועה בכל איטליה. המחירים סבירים יחסית למסעדת מישלן באירופה. מומחים בקוקטיילים מיוחדים ומומלץ לנסות. מומלץ בחום!
כתובת: viale aventino 121 ROME

מסעדת מישלן – Glass Hostaria. נמצאת בטרסטוורה. היה לנו אחלה של בילוי שם במשך כשעתיים. חייב להגיד שהאוכל היה מעניין אבל לא וואו. יש דברים מאוד מיוחדים, והם גם מפנקים במנות נוספות. כמובן שעולה יקר. מה שכן, השירות היה מדהים מאוד.

Luciano- Cucina Italiana – מסעדת כוכב מישלן בזכות הקרבונרה שלה. טעים אבל לא יוצאת דופן 🤷🏽‍♀️

o Divinity terrace. המסעדה ממוקמת בקומה 6 במלון חמישה כוכבים ליד הפנתאון. יש שם נוף מהמם על גגות רומא והאוכל טעים, מומלץ לשעות השקיעה.

מסעדת מישלן bistrot 64 : מסעדה ברמה גבוהה מאוד, לגמריי שווה כל יורו, 100 יורו לאדם בערך תפריט טעימות המלצת השף + התאמת יין לכל מנה !!
מנות קטנות, מיוחדות מאוד אבל לא יוצאים משם רעבים בהתחייבות! יש אופציה לבחור תפריט טעימות רגיל (שאתם בוחרים את המנות) תפריט טעימות של השף (שהדף הוא לכם) ויש תפריט רגיל שאתם בוחרים כל מנה ומשלמים פר מנה a la carte
באמת מסעדה יוצאת דופן, אווירה אירופאית מפונפנת קצת (לא בהגזמנה אבל של האנשים שישבו מסביבנו היו לבושים מאוד יפה) ויש אופציה לצמחונים.

Ristorante All'Oro 
מסעדת מישלן מדהימה! מטבח ברמה גבוהה, עם מנות ושילובים מיוחדים, תוך כיבוד המסורת האיטלקית. המנות מדברות בעד עצמן, קסם, אמנות וטעמים נוסעים יד ביד מהביס הראשון. לשף ריקרדו די ג'אסינטו יש את היכולת לדעת לתת את האיזון הנכון של כל מרכיב כך שיהיו עדינים ובלתי נשכחים בחיך. חוויה קולינרית שכדאי לנסות. מסע בין טעמים אותנטיים ומתכונים מסורתיים שמפורשים מחדש בכישרון ובחדשנות. בוודאי לא מסעדת זולה, אך All'Oro היא לא סתם מסעדה, הייתי מגדיר אותה כגלריה לאמנות בה מוצגות עבודותיו של השף האמן ריקרדו די ג'אסינטו. 
כתובת: Via Giuseppe Pisanelli, 23/25, 00196

La Rosetta
מסעדת פירות הים והדגים. המסעדה באזור הקולוסיאום, ובשעות הלילה, המראה מקסים. יש כאן מגוון גדול של בעלי חיים..
Via della Rosetta 8 :כתובת
שעות פתיחה: כל יום מ00:12 ועד 00:23

La Pergola
מסעדת יוקרה איכותית בעלת ציון גבוה. מגישים סוגים שונים של מאכלי ים וגם אוכל איטלקי משובח. צפונית לותיקן. אפשר גם ללא גלוטן.
Via Alberto Cadlolo 101:כתובת
23:30 ועד 19:30:פתיחה שעות

Luciano cucina italiana – מה הקשר למסעדת מישלן ולמלך הקרבונרה ? תכירו את לוצ׳יאנו מונוסיליו. עם עבר עשיר במטבחי העילית האיטלקיים ב2012 קטף את כוכב המישלן הראשון שלו במסעדת פיפרו שבה כיכבה מנת הקרבונרה שלו שהפכה לשם דבר והכתירה אותו למלך הקרבונרה. בשנת 2014 הוא הוכתר לשף הטוב ביותר בעולם מתחת לגיל 30 בתחרות המפורסמת של סאן פלגרינו. לאחר שנים במטבחי עילית הוא החליט שזה הרגע להנגיש את הכוכבים גם לעם. ופתח בקמפו די פיורי את Luciano cucina italiana ששם תוכלו להנות מאוכל משובח, פיין דיינינג בכיכובה של מלכת המטבח האיטלקי הקרבונרה המפורסמת שלו. וכן אכן כן זאת אותה הקרבונרות הטעימות שאכלה מיכל מילרד (מדריכת הסיורים הקולינריים).

Vivendo
אחת המסעדות הטובות בעיר, במלון סנט רג'יס. אפילו יש בה תפריט לילדים. המטבח משלב אוכל איטלקי מסורתי ועוד. .המלון בתוך Via V Emanuele Orlando 3 :כתובת שעות פתיחה – לפי המלון עד הלילה.

AROMA ארומה
מסעדה מומלצת ביותר הצופה על הקולוסיאום. תפריט מדהים וטעים. מדורגת ממש גבוה עם חמישה כוכבים. Palazzo Manfredi, Via Labicana, 125, :כתובת
23:00 ועד 19:30 ואז 15:00 ועד 12:30:פתיחה שעות

פסטה ברומא

STATION POST
בקרבת שוק טסטצ'יו. מסעדת כוכב מישלן מודרנית, מעוצבת, צעירה ויצירתית. מקום מגניב וצבעוני. אוכל מושקע ומעניין. מבחר יפה של קוקטיילים. אפילו מחירים סבירים לגמרי למסעדת כוכב מישלן. הבעיה היחידה היא המיקום הרחוק של המסעדה. חייבים להזמין מקום. Largo Dino Frisullo, 1 :כתובת 02:00 ועד 18:00 ואז 12:00-15:00 :פתיחה שעות
La Terrazz dell'Eden
בתוך מלון עדן. חוויה קולינרית, בעלת כוכבי מישלן. מנת הדגל – פרחי קישואים ממולאים.
Hotel Eden, Via Ludovisi 49 :כתובת 24:00 עד 19:00 – פתיחה שעות
Santa Lucia
בקרבת פיאצה נבונה, אחת המסעדות השוות בעיר. האווירה מדהימה, אורות יפים, יש מקומיים מלאי סטייל ואנשים מן השורה.
Largo Febo 12 :כתובת
19:00-24:00-ו 12:00-15:00 יום כל: פתיחה שעות
Antico Arco
מסעדה בווילה בפארק ג'ניקולו. תפריט איטלקי מעולה, עם הרבה דגים, הכולל לחמים הנאפים במקום.
Piazzale Aurelio 7:כתובת
שעות פתיחה-מ-00:12 ועד 00:24
עדכון מאת איציק פליישמן תושב ישראלי ברומא: הייתה מסעדה נהדרת עד שהתחילה לעבוד כמעט רק עם תיירים. בפעם האחרונה שהייתי האיכות היה ממש ירוד. לא ממליץ עליה. אם רוצים מסעדת דגים ממש חמודה עם אוכל מהמם אז ממליץ על Giovanni ai bozzi באיזור trastevere

Mezzo
מסעדה שנפתחה בהשראת המזו של לונדון. האוכל מעולה, האווירה מצוינת. בקרבת וילה אדה.
Via di Priscilla 25/a:כתובת
01:00 ועד 20:00 :פתיחה שעות
il pagliaccio
מסעדת גורמה מצוינת. אוכל מגוון וכולל המון סוגים של דגים ובשר. שווה ללכת בעסקית שיותר זולה בצהריים.
Via dei Banchi Vecchi, 129/a :כתובת
19:30-22:00 ואז 12:30-14:00 :פתיחה שעות
אד הוק – Hoc Ad
מסעדה מעולה. מנות מעולות במיוחד המנות עם פטריות הכמהין, שירות ברמה גבוהה, יינות מצוינים וקינוחים נהדרים . מסעדה מאוד יפה ורומנטית. אפשרות ללא גלוטן. לא רחוק מככר דל פופולו
Via Ripetta 43:כתובת
18:30-22:30:פתיחה שעות

5/5 - (3 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן