חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון חוויית דה וינצ'י

מוזיאון חוויית לאונרדו דה וינצ'י ברומא מכיל 5 אולמות עם 50 המצאות של דה וינצ'י החל ממכונות מעופפות, ציורים חדשניים, חדר מראות ועוד..תוכלו לקבל הצצה לחיים המרתקים של האומן הכי מוערך וידוע בהיסטוריה של האנושות ולקבל הצצה על חייו ואישיותו ע"י יצירות חזותיות, הקלטות שמע ואפילו הולוגרמות.

לרכישת כרטיסים למוזיאון "חוויית דה וינצ'י" לחצו כאן

איש הרנסנס לאונרדו דה וינצ'י לא היה רק ​​צייר, הוא היה מדען, ממציא, קרטוגרף, גיאולוג, פציפיסט וצמחוני! התערוכה הבלעדית הזו נוגעת במי שאוהב אומנות אך לא רק.

לאונרדו דה וינצ'י ידוע בזכות המונה ליזה. אבל הוא יותר מסתם צייר, כמה מהרעיונות המשוגעים שלו הפכו להמצאות המהפכניות ביותר של זמננו כמו האופניים, המסוק, הקשת והמצנח.

מוזיאון חוויית דה וינצ'י הוא אינו המוזיאון הרשמי ברומא של ליאונרדו דה וינצ'י – לקבלת פרטים על המוזיאון הרשמי של אומנות דה וינצ'י הנמצא בבעלות הוותיקן ברומא לחצו כאן!

אתם חוששים שמוזיאון דה וינצ'י ברומא ישעמם או יעייף אתכם ואתם שוקלים אם ללכת למוזיאון שלו? אל דאגה זה מאוד מעניין ומיוחד וזה לא סתם "עוד" מוזיאון. כמו שאמר האיש הגדול בעצמו פעם "למידה לעולם לא מתישה את הנפש".

שעות פעילות:

שלישי: 10:00 – 19:00
רביעי: 10:00 – 19:00
חמישי: 10:00 – 19:00
שישי: 10:00 – 19:00
שבת: 10:00 – 19:00
ראשון: 10:00 – 19:00
שני: 10:00 – 19:00

כתובת
: Via della Conciliazione, 00193, Rome

מוזמנים לשריין את כרטיסי הכניסה למוזיאון בהתאם לימי החופשה שלכם ברומא:

 

חווית לאונרדו דה וינצ'י

מיקום: Via della Conciliazione, 19, 00193 רומא, איטליה

סקירה כללית:
"חוויית לאונרדו דה וינצ'י" היא תערוכה אינטראקטיבית וסוחפת הממוקמת בלב רומא, ליד בזיליקת פטרוס הקדוש. התערוכה הקבועה מציעה למבקרים הזדמנות לחקור את העולם המדהים של ההמצאות, האמנות והתגליות המדעיות של ליאונרדו דה וינצ'י, ומספקת מסע ייחודי ומרתק דרך חייו ויצירתו של איש הרנסנס האולטימטיבי.

מאפייני התערוכה:

רפרודוקציות של המכונות של ליאונרדו: התערוכה מציגה למעלה מ-50 דגמים בגודל טבעי ופועלים במלואם של ההמצאות של לאונרדו. העתקים אלה, שנבנו על ידי אומנים איטלקיים תוך שימוש בסקיצות המקוריות של דה וינצ'י, מאפשרים למבקרים ליצור אינטראקציה עם הגאונות מאחורי הפרויקטים ההנדסיים שלו ולהבין טוב יותר את הגאונות שלו.

עותקים דיגיטליים בחדות גבוהה של ציורים: התפעלו מהעתקים ברזולוציה גבוהה של כמה מהציורים המפורסמים ביותר של ליאונרדו, כולל "הסעודה האחרונה", "מונה ליזה" ו"האיש הוויטרובי", המציעים מבט מקרוב על תשומת הלב יוצאת הדופן של האמן. פרט.

מחקרים וסקיצות אנטומיות: גלה את העומק של מחקריו של לאונרדו באנטומיה האנושית, עם תצוגות של סקיצות ותצפיות מפורטות שלו, שתרמו באופן משמעותי להבנתנו את גוף האדם.

חווית מולטימדיה: התערוכה כוללת תחנות מולטימדיה אינטראקטיביות, המציעות למבקרים את ההזדמנות לעסוק בעבודתו של לאונרדו באמצעות מסכי מגע, סרטונים ומדריכי שמע.

סדנאות חינוכיות: חוויית לאונרדו דה וינצ'י מציעה סדנאות חינוכיות המיועדות לילדים ולמבוגרים כאחד, המספקות הזדמנות לצלול עמוק יותר לתוך עולם האמנות, המדע והטכנולוגיה של לאונרדו.

שעות פתיחה:

שני עד ראשון: 9:30 עד 19:30
כניסה אחרונה: 18:30
למידע נוסף, בקר באתר הרשמי של Leonardo da Vinci Experience.

נצלו את ההזדמנות הייחודית הזו כדי לחקור את עולמו המדהים של ליאונרדו דה וינצ'י ולקבל תובנה על חייו של אחד הגאונים הגדולים בהיסטוריה.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן