חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זוג עם תינוק ברומא 4 ימים – סיכום טיול והמלצות

אחרי שלמדתי הרבה מהקבוצה,זה הזמן לתת את חלקי..(קצת ארוך)

היינו ארבעה ימים ברומא (ברוטו), זוג עם תינוק.

טסנו עם אל-על בראשון אחר הצהריים והגענו לעיר בלילה.

הטיסה הייתה מצוינת והדיילים היו אדיבים והתעניינו בשלומנו עם התינוק.

לקחנו דירה של airbnb במיקום מצוין ממש צמוד לויה דל קורסו. בעלי הדירה סידרו לנו נהג מונית מהשדה, יחד עם כסא תינוק.

הגענו ללא תוכנית מסודרת, לקחנו בחשבון שלא נספיק הכל ושהקצב יהיה בנחת עם התינוק.

בבוקר היום השני יצאנו מהדירה והתחלנו לשוטט. הלכנו כל כך הרבה וחזרנו לדירה רק בלילה! הגענו להמון מקומות מדהימים, מהמדרגות הספרדיות, דרך רחובות קטנים וקסומים, הגענו לכיכר ונציה המדהימה, לקולוסאום, (מבחוץ..) שער טיטוס, לגטו היהודי- שם אכלנו באליס הכשרה.

ליד הגטו – בהמשך הרחוב של המסעדות (ממש ליד מסעדת ההמבורגרים) יש בית קפה מהמם שחזרנו אליו בכל יום, בתוך מבנה עתיק, עם קפה מצוין ושוקולדים טעימים.

התניידנו בעזרת גוגל מאפס וכשהגענו למקום מעניין חיפשנו עליו מידע באינטרנט. אנחנו מאד אוהבים אמנות, עיצוב והיסטוריה וזה היה מושלם בשבילנו. התפעלנו מכל בניין ופסל..

בלילה יצאנו שוב והגענו למזרקת טרווי ולכיכר ונציה. אין ספק ששווה להגיע למקומות שוב בלילה! התאורה מרשימה.

ביום השלישי היינו כבר מאד עמוסים ומותשים מהאינטנסיביות של העיר הזאת וחיפשנו קצת שקט, אז עלינו לוילה בורגוזה. שוטטנו בפארק, ישבנו שם בבית קפה קסום בלב היער, תצפתנו על העיר מלמעלה והיה מקסים. אחר כך ירדנו לפיאצה דל פופולו ומשם התקדמנו לפנתיאון. המקום הזה מאד מאד מרשים! מדהים להיכנס למבנה כל כך עתיק ושמור בצורה מופלאה.

ברחוב סמוך לפנתיאון יש חנות שוקולדים שווה של לינדט וקנינו הרבה מארזי מתנה למשפחה בארץ.. וקפה כמובן! הקפה ברומא כל כך מושלם שאי אפשר שלא לקנות שוב ושוב..

משם המשכנו שוב לגטו, אכלנו ארוחת צהריים בהמבורגר הכשר.(היה טעים). לאחר מכן המשכנו לכיוון הגשר שעל הטיבר מול בית הכנסת הגדול. זו הייתה שעת השקיעה והמראה היה מרהיב! ממליצה להגיע בשעה זו לאיזור הגשרים. הנהר נצבע בצבעי השמיים, פנסי הרחוב נדלקים והכל פשוט מהמם!

תכננו להמשיך לטרסטברה והצצנו עליה קצת, אבל כבר התעייפנו, אז פנינו בחזרה לדירה.

ביום הרביעי והאחרון חזרנו לכיון הנהר, לכיון סנט אנגלו והוותיקן. לא נכנסנו כי הבנו שזה יהיה מאתגר עם העגלה. אחר כך פנינו לרחובות קטנים וחמודים עם כל מיני חנויות בוטיק, בתי קפה, חנות עם חיות זכוכית מקסימה (יש עוד אחת יוקרתית יותר בהמשך הרחוב- אך הכל כפול במחיר- שימו לב!) הגענו לשוק החמוד בקמפו די פיורי.

זה היה יום של קניית מתנות לכל מי שנשאר בארץ, אז לא רחוק משם יש חנות צעצועים מדהימה (ויקרה) של צעצועים מיוחדים במינם. מי שרוצה את השם אנסה להיזכר בהמשך. קנינו שם מתנות לילדים וגם בחנות דיסני, שגם מעט יקרה אבל כיף להכנס אליה!

בגלל שהיינו בדירה ולא במלון היינו צריכים להתפנות בצהריים ואת המזוודות השארנו במעין חנות לוקרים -שמירת חפצים שהייתה ממש קרובה לדירה. משם הזמנו מונית של רומיו עם נהג אדיב, ועם כיסא תינוק, שלקח אותנו לשדה התעופה.

היה קצר והייתי שמחה לעוד יום- יומיים, אבל היה לנו מקסים ונהננו מאד! היינו בימים קרים אז ממליצה להגיע בימים כאלה עם מעיל, כובע צמר, כפפות ונעליים חמות.

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן