חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיס המלצה על מלונות ברומא

מחפשים ביקורות רעות על מלון? רוצים לדעת איזה מלון לא לקחת ברומא? להלן רשימת מלונות עם דיס המלצות – המלצה שלילית, חוות דעת שליליות, ביקורות שליליות וכו'..כל ההסברים כאן לפניכם:

la masion dart spanga

לא לקחת את החדר זוגי קטן הוא פצפון 12 מ"ר. זה לא מלון זה מעין חדרי אירוח לינה וארוחת בוקר בלב הפיאצות. מבחינת המיקום מעולה מבחינת הנוחות לא. אם לא מפריע לך לעשות צק אין במקום אחד כשהחדר במקום אחר לכי על זה. בגדול מיקום נהדר מלבד החדר הקטן כל שאר החדרים מרווחים אבל זה לא משנה כי צריך את המקום רק כדי לישון אחרי הליכה מרובה

 the hive hotel 

מלון מצויין מבחינת חדרים ואוכל. המינוס הגדול שהוא באזור התחנה המרכזית טרמיני. אם אינך מעוניינת בנוף המהגרים, השיכורים וההומלסים עם רדת החשיכה אז בפירוש לא לקחת. מינוס שני – לא קרוב לאף אטרקציה. בכלל. רק פעמון כנסיית סנטה מג'יורה הלא משהו יהווה עבורך את האטרקציה הבודדה. בקיצור לאאא. לא מפחיד ברמות פשוט לא נעים במהלך היום זה בסדר עם רדת החשיכה לא מומלץ להסתובב שם זה כמו דרום תל אביב.

Garda

דיס המלצה ענקית על מלון Garda! היינו בשבוע שעבר דרך דיל של גרופון והתאכזבנו בטירוף.
חדרים ישנים ולא מזמינים, יש רעש חזק מהמסדרון לחדרים ברמה שהתעוררנו אם עבר מישהו ליד החדר והכי נוראי זה השירות שלהם. כבר בצ׳ק אין הבחור בקבלה היה מאוד לא נחמד, דיבר בצורה מזלזלת, לא היה מוכן לעזור.
פנינו לבקש מפה של העיר והוא זרק אותה אלינו פחות או יותר, ביקשנו שלט למזגן כדי לחמם את החדר כי היה קר והוא לא היה מוכן, אמר שההסקה נדלקת אוטומטית בלילה ואין לו מה לעשות, וכשאמרנו שאין לנו מים חמים במקלחת הוא פתח את הברז בשירותים שבקבלה ואמר שכאן יש מים חמים אז זה בעיה שלנו, אפילו לא הלך לבדוק מה קורה בחדר!

מלון – Empire palace – 
דיס המלצה! צוות חמוץ ולא מסביר פנים. מיקום ככה-ככה. ארוחת בוקר דלה ומשעממת.

מלון Cosmopolita.

המדרגות הספרדיות ברומא
המדרגות הספרדיות ברומא

מלון שמדורג 4 כוכבים, לא בדיוק מובנת לי הסיבה. שני הפלוסים היחידים שלו הוא הצוות האדיב והמיקום המרכזי שלו (שנייה וחצי מפיאצה ונציה). מפה זה רק מתדרדר. כמעט כמו כל מלון באירופה בחורף, המזגן הוא מרכזי ולכן אי אפשר לשלוט בטמפ' ונורא חנוק בחדר. אנחנו ישנו עם חלון פתוח והיה רעש מאוד חזק (כל דקה בערך עובר אמבולנס ויש להם צופר נורא מעצבן) אז מי שרגיש לרעשים, שיקח לתשומת ליבו. המים במקלחת משנים טמפ' על דעת עצמם. נשרפנו שלוש פעמים בגלל שהם עברו ממים חמים לרותחים (הלכנו לקבלה ובתמורה הוא שאל אותנו אם הברז מכוון על מים חמים ולא על האמצע, כנראה חשב שזו פעם ראשונה שאנחנו רואות ברז כזה, ואמר שישלחו איש אחזקה- לא היה ולא נברא). אין בידוד בכלל בחדר, שומעים הכל מהחדרים ליד ומהמסדרון (והם אוהבים מאוד לעשות רעש). ישנו בחדר טריפל ואין שקעים ליד המיטה השלישית (פחות קריטי משאר הדברים, אבל עדיין לא מובן). הרצפה בחדר ובמסדרון היא מפרקט, וזה סופר מחליק עם גרביים אז צריך ממש להיזהר. הטלוויזיה בתשלום ואין מתקנים להכנת קפה/תה.
בקיצור, תחסכו את הכסף שלכם ואל תלכו לשם. אני לא נוטה להתקטנן יותר מדי, אבל כשיותר מדי דברים לא בסדר עם החדר, זה מעיק על השהות, במיוחד כשהסכום ששילמנו לא מצדיק את התמורה.

Hotel Condotti
המלון שלנו בו היה Hotel Condotti סופר מרכזי ממש על המדרגות! אנשי הצוות עזרו והיו ממש מקסימים! במחשבה שניה הייתי לוקחת מלון בטרווי יותר מרכזי לדעתי וקל להגיע משם לכל מקום שאנחנו בעצם לרוב המקומות הגענו לטרווי ומשם המשכנו! ובנוסף דבר שלי הפריע הוא שלא היה שמיכה נורמלית אלא רק שמיכת צמר אז מי שמפריע לו יש לקחת את זה בחשבון😏

Boutique Hotel Trevi 
המיקום – פצצה, באמת נהדר, זה מה שהיה לי הכי חשוב,
דבר נוסף שרצינו זה ארוחת בוקר טובה, ז"א ברור לי שלא ארוחה כמו בישראל, אבל נורמאלית,
וכאן היתה הנפילה, פשוט לא, בעיני סתמית עד בלתי ראויה, ביצים קשות קרות, לחמנית/לחם קר וקשה,
בלי ירקות כמעט בכלל, המלון הוא במבנה עתיק, אז החדר אוכל במרתף לא מאוורר, פשוט לא ממליצה,
גם רמת התחזוקה במלון די ירודה, המלון נקי, ניתן למצוא מלון טוב יותר בסביבה.

nizza 
מלון קטן ליד התחנה המרכזית איזור מרכזי אשר בו יש רכבות מטרו ואוטובוסם. לא קרוב לאף אטרקציה. לא מומלץ להסתובב שם עם רדת החשיכה. כדי להגיע למרכז העניינים לקחת מהתחנה המרכזית את קו 40 או 64 ולרדת בפיאצה ונציה משם נכנסים לרחוב החנויות הראשי ויה דל קורסו ומשל ימינה או שמאלה מהרחוב הראשי נמצאים רוב האטרקציות. הקוליסאום נמצא לא רחוק מפיאצה ונציה וגם הפורומים. המלון ניצה נמצא ממש קרוב לרחוב ויה קבור שאם ממשיכים ישר עד סוף הרחוב מרחק של 20 דקות הליכה תגיעי לקוליסאום ולפורומים ומשם לפיאצה ונציה. ברגל זה לא קרוב בכלל.

Hotel dei Barbieri
לא לקחת! על אף מיקומו המרכזי בלארגו ארגנטינה, המלון הזה חבוי בתוך סימטה , לא נעים להסתובב שם בלילה. הייתי נותנת לחדרי אירוח אלו אולי כוכב וחצי. זה לא מלון אבל זה אחד ממקומות האירוח שאיך אומרים "על הפנים" מריח כמו ביוב, מדרגות רבות לטפס עם מזוודות – אין מעלית – לא מומלץ

 

יש מלונות אחרים שאתם לא רוצים שישראלים יהיו בהם ויש לכם סיבה מוצדקת? ספרו לנו מדוע ונוסיף לעמוד זה!

אהבת? נא לדרג!

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור